Pharming

Beleggen in aandelen beurs Amsterdam, AEX en AMX index, etc.
Plaats reactie
Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 832

Re: Pharming

Berichtdoor Dirk19 » 24 Feb 2018 19:54

Techspec schreef op 24 feb 2018 om 13:40:

Shire staat aan de top van de berg en kan alleen maar marktaandeel verliezen (een percentage van de potentiële markt). Shire heeft al een behoorlijk marktaandeel verloren aan Ruconest door productie problemen en een inferieure kwaliteit tov Ruconest. Dit gaan we naar overtuiging terug zien in de cijfers op 7 maart! Pharming is net de expeditie naar boven begonnen en kan hier alleen maar winnen.

T.a.v. mogelijke bijwerkingen Shire / Lana moet men nog maar afwachten en of hier een marktovertuiging voor komt is maar zeer de vraag. We weten dat met Ruconest het er veel beter uitziet! De reden dat FDA dit process iets sneller af probeert te ronden komt doordat Shire een verzoek ingediend heeft hiertoe, gedreven door de omstandigheid dat ze hun huidig product niet (meer) kunnen leveren, veel proforma invoices ingeboekt hebben (groot risico voor toekomstige cijfers als men uiteindelijk toch niet kan uitleveren middels een vervanger).

Shire verliest steeds meer terrein door het toedoen van Pharming middels Ruconest. Zelfs als Pharming maar 15% van de potentiële totale markt zou behalen dan is dat goed vooor rond de 450-500 milj omzet met een winst van rond de 250 milj dus de toekomst ziet er heel rooskleurig uit voor Pharming! Het percentage van 15% is een percentage dat Pharming minimaal zal behalen of inmiddels al in the pocket heeft. Het percentage dat uiteindelijk behaald zal worden ligt mijns inziens nog veel hoger. Shire kan alleen maar nog achteruit en Pharming kan alleen maar vooruit..... Have fun and enjoy the ride... ik hou mijn aandelen vast en ga flink bijkopen...
Maxwell35 liked last!

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 261

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 25 Feb 2018 20:16

Same here. Totaal georchestreerde daling door shorters die geen klein beetje geholpen worden door een meute panikeurs die blijkbaar geen bal afweten van het bedrijf.
De reactie op dat bericht inzake Shire was bespottelijk. Er komt een beoordeling van dat nieuwe middel, een maand voor dat van Pharming. Dat bewijst volgens mij dat ze bij Shire perfect weten dat hun huidig middel geen partij is in vergelijking met Ruconest. Of er effectief een goedkeuring komt, of het middel zal aanslaan, of het voor alle patiënten bestemd zal zijn, weet niemand. Maar velen hebben dus wel alweer hun aandelen buitengegooid. Dit minder dan 2 weken voor de meer dan vermoedelijk goede resultaten en Outlook voor dit jaar. Begrijpe wie kan. Ze mogen het aandeel nu nog anderhalve week proberen te doen zakken, ik verschiet van niets meer, verkopen doe ik niet. En hoogstwaarschijnlijk ook niet de eerste tijd want de Remonte, die er sowieso aankomt, moet nog beginnen.

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 25 Feb 2018 21:00

Die insideraankopen aan 1,50 eind vorige maand zeggen ook genoeg. Als we morgen nog dalen koop ik bij

Soppi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 102

Berichtdoor Soppi » 25 Feb 2018 22:37

We naderen de climax!
Nog 8 werkdagen te gaan...
Sommigen onder ons worden zenuwachtig ...ik blijf er rustig bij (maar kijk er wel ontzettend naar uit)... en blijf zeker zitten en verkoop niet...want volgens mij ziet de pharming toekomst er veelbelovend uit!

Mijn gokje voor Q4: 33 miljoen omzet...dus zo'n 89 miljoen euro over FY2017
Dit zou een lichte uitbreiding inhouden van de definitie van "significant" volgens de schaal van Mock (van 12-20% tot 12-27%) ;)

En de kenners onder ons weten wellicht dat een van de analisten die pharming opvolgen (Oppenheimer) een koersdoel van maar liefst 3 euro op pharming heeft geplakt eind vorig jaar... gebaseerd op een verwachte omzet in Q4 van.....jawel ....33 miljoen euro!!!!!
8-)

Dirk19
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Dirk19 » 25 Feb 2018 22:50

Soppi schreef:We naderen de climax!
Nog 8 werkdagen te gaan...
Sommigen onder ons worden zenuwachtig ...ik blijf er rustig bij (maar kijk er wel ontzettend naar uit)... en blijf zeker zitten en verkoop niet...want volgens mij ziet de pharming toekomst er veelbelovend uit!

Mijn gokje voor Q4: 33 miljoen omzet...dus zo'n 89 miljoen euro over FY2017
Dit zou een lichte uitbreiding inhouden van de definitie van "significant" volgens de schaal van Mock (van 12-20% tot 12-27%) ;)

En de kenners onder ons weten wellicht dat een van de analisten die pharming opvolgen (Oppenheimer) een koersdoel van maar liefst 3 euro op pharming heeft geplakt eind vorig jaar... gebaseerd op een verwachte omzet in Q4 van.....jawel ....33 miljoen euro!!!!!
8-)

Ik verwacht en hoop (en de markt wss ook) dat we toch een omzet van 40 miljoen gaan halen in Q4

Oppenheimer is net iets te optimistisch. Dan ben ik meer fan van het zéér degelijke rapport van Leeuwenhoeck over Pharming

Soppi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 102

Berichtdoor Soppi » 25 Feb 2018 23:18

koersdoel van Leeuwenhoek 1,88 euro.... met zelfde verwachting voor omzet Q4 : 33 miljoen euro!

Ik denk dat er niemand bezwaar zal hebben tegen een koers van 1,88 euro op minder dan een maand van nu!!!

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 100

Berichtdoor micado » 26 Feb 2018 01:27

Niet te geloven hoe sommigen zich gek laten maken door alles en nog wat en met verlies verkopen.

We zakken gewoon mee met de rest van de BIO-Farma. Ik zie niets verkeerd aan Pharma, ondertussen koop ik mooie pakketjes bij. Als ze morgen nog wat zakken harken we ze rustig verder binnen.

Alles moet eens naar beneden om te kunnen stijgen. Laat jullie niet gek maken !!!!

dochter123
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 663

Berichtdoor dochter123 » 26 Feb 2018 08:53

Bericht verwijderd, oud bericht.

dochter123
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 663

Berichtdoor dochter123 » 26 Feb 2018 13:16

https://www.shire.com/newsroom/2018/february/xwv3ba

https://www.fda.gov/biologicsbloodvacci ... 351921.htm

Niettegenstaande Shire in hun FY 2017 results (link 1, zie "product sales growth") hebben gemeld dat " CINRYZE supply stabilized in Q4 2017," is er vanuit de FDA een document gepubliceerd dat het tegendeel meldt.
Zie link 2, FDA shortages, voor Cinryze laatste kolom, "Onset: April 2017, Updated: November 2017, Ongoing."

Als we het document van de FDA voor waarheid aannemen, dan is de levering van Cinryze in Q4 2017 niet gestabiliseerd zoals Shire in hun FY 2017 results heeft gemeld. Pro Forma facturen?

Link FDA gelezen op iex in bericht van "'tKVED," blz 716.
Dirk19 liked last!

sharky
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 519

Berichtdoor sharky » 26 Feb 2018 13:35

Volg dit aandeel nog niet zolang hier op dit forum maar heb vandaag ook terug extra bijgekocht .
Er zitten hier blijkbaar mensen die hier al lang in zitten en goed volgen en ik ga maar mee met de flow .
Zien als dit wat oplevert tegen volgende week.
Er lijkt wel steun te vormen rond de 1.35 momenteel.
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
Aegon ,Ahold,Galapagos,Retail estates,Pharming,Mithra