hoeveel beursfora hebben we nodig?
Re: hoeveel beursfora hebben we nodig?
Dat was dus een retorische vraag.
En het antwoord is duidelijk: ja een handige beheerder kan er mee verdienen.
Een goed 'b eursforum.be' is zoveel meer waard.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

- charel01
- Premiummember
- waarderingen: 16255
https://www.xxxx.be/viewtopic.php?t=214
-
- Premiummember
- waarderingen: 417
Het water tussen de nieuwen en ouden lijkt te diep uit bovenstaande, de afscheuring lijkt een blijver.
Toch nog een aantal argumenten die in mijn ogen geen steek houden.
De splitsing is vooral gekomen door een aantal heethoofden. Die zijn hier intussen verwijderd lees ik? Geen reden tot splitsen dus.
Dan is er nog een grote spamcampagne bezig ivm crypto naar het schijnt. Het zal aan mijn (uitstekende) spamfilter liggen, maar daar het ik niets van gemerkt.
Verder heb ik niet snel met iemand persoonlijke problemen, en ken ik nieuwe en oude eigenaars niet persoonlijk.
Ik merk de laatste week alleszins blijk van goede wil van 'de nieuwe'. Hem/haar met alle zonden van de forumwereld overladen lijkt me sowieso fout, er was trouwens geen koper geweest zonder verkoper. Maar laat dit ook totaal geen verwijt zijn naar die laatste, het is voor een stuk dankzij hem dat we hier een b(l)oeiend forum hebben.
Ik heb de hoop dat dit zo gaat blijven, en 'scheur' niet mee.
Verder zou ik nog graag oproepen aan iedereen om je links en rechts wat in te houden en niet te persoonlijk te worden, maar voor je het weet begint deze post op de kerstboodschap van de paus te lijken, daar pas ik voor, het lijkt me voor iedereen duidelijk wat ik bedoel.
Beursig.com liked last!
Toch nog een aantal argumenten die in mijn ogen geen steek houden.
De splitsing is vooral gekomen door een aantal heethoofden. Die zijn hier intussen verwijderd lees ik? Geen reden tot splitsen dus.
Dan is er nog een grote spamcampagne bezig ivm crypto naar het schijnt. Het zal aan mijn (uitstekende) spamfilter liggen, maar daar het ik niets van gemerkt.
Verder heb ik niet snel met iemand persoonlijke problemen, en ken ik nieuwe en oude eigenaars niet persoonlijk.
Ik merk de laatste week alleszins blijk van goede wil van 'de nieuwe'. Hem/haar met alle zonden van de forumwereld overladen lijkt me sowieso fout, er was trouwens geen koper geweest zonder verkoper. Maar laat dit ook totaal geen verwijt zijn naar die laatste, het is voor een stuk dankzij hem dat we hier een b(l)oeiend forum hebben.
Ik heb de hoop dat dit zo gaat blijven, en 'scheur' niet mee.
Verder zou ik nog graag oproepen aan iedereen om je links en rechts wat in te houden en niet te persoonlijk te worden, maar voor je het weet begint deze post op de kerstboodschap van de paus te lijken, daar pas ik voor, het lijkt me voor iedereen duidelijk wat ik bedoel.
Uit voorzorg ga ik hier toch mijn mailadres aanpassen. Zal ook eens het andere forum lezen als ik in de avond tijd heb.
Vandaag ook aangemeld op het forum van www.xxxx.be en ik zal het hier afbollen. De eerste dagen waren hier al onplezierig met verwensingen en verdachtmakingen op de chat en ik zie op het andere forum toch een andere sfeer onder de mensen. Het is niet dat ik een forumbeest ben maar fatsoen en respectvolle omgang vind ik wel belangrijk.
Zo, en met deze is mijn overstap naar het nieuwe xxxx een feit, was hier één van de leden van het éérste uur ( begin 2012).
Het zal een blij weerzien zijn met mensen als " Charel , Lieve enz"
Ik stel vast dat het hier niet meer is wat het geweest is ...een aantal anciens zijn hier vertrokken en heel wat jonge gasten zijn in de plaats gekomen , het niveau is flink gezakt en uitschelden (Sieg) en zelfs discriminerende opmerkingen naar het vrouwelijk geslacht horen daarbij (Sportyfo) horen blijkbaar bij het nieuwe normaal hier op het forum
.
Ga hier juist nog een paar Topics blijven volgen maar posten zal er weinig of niet meer bij zijn en misschien een paar leden" zij die hier reeds genoemd zijn" eens op hun plaats zetten.
Ook wil ik hier nog een flinke sneer geven naar " Beheerder, Moderator" die het toe laten van verwijtende en discriminerende post te plaatsen zoals deze van " Sieg en Sportyfo" op het " Tessenderlo Topic".
Batavia liked last!
Het zal een blij weerzien zijn met mensen als " Charel , Lieve enz"
Ik stel vast dat het hier niet meer is wat het geweest is ...een aantal anciens zijn hier vertrokken en heel wat jonge gasten zijn in de plaats gekomen , het niveau is flink gezakt en uitschelden (Sieg) en zelfs discriminerende opmerkingen naar het vrouwelijk geslacht horen daarbij (Sportyfo) horen blijkbaar bij het nieuwe normaal hier op het forum

Ga hier juist nog een paar Topics blijven volgen maar posten zal er weinig of niet meer bij zijn en misschien een paar leden" zij die hier reeds genoemd zijn" eens op hun plaats zetten.
Ook wil ik hier nog een flinke sneer geven naar " Beheerder, Moderator" die het toe laten van verwijtende en discriminerende post te plaatsen zoals deze van " Sieg en Sportyfo" op het " Tessenderlo Topic".

- charel01
- Premiummember
KAATSCLUB, zo een beurskanjer als jij is altijd welkom. We gaan je met open armen ontvangen. 

Als ik tussen de regels door lees dan is het beter om hier het mailadres aan te passen en van de rest heb ik geen weet. Het andere forum ziet er niet slecht uit en zal ik ook gaan volgen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 179
Ik ben totaal niet mee. Ik volg nu vanop de zijlijn beide forums. Gaat het beschaafder zijn op nieuw forum?
De 400% is bereikt geweest
- charel01
- Premiummember
Nee, dat is daar een groepje debielen bijeen.koenvhaver schreef: ↑06 jan 2022 22:17Ik ben totaal niet mee. Ik volg nu vanop de zijlijn beide forums. Gaat het beschaafder zijn op nieuw forum?

Waarom denk je dat er een nieuw forum opgericht is denk je. Omdat het hier gewoonweg niet meer te doen is.

Ik bezoek dit forum nog omdat hier een ongelooflijk archief aan informatie steekt.
Ik ben zinnens vandaag een bepaald aandeel aan te kopen en heb er hier zojuist nazicht over gedaan in het betrokken topic.
Nieuwe informatie is op het nieuwe forum genoeg te vinden daar moet ik echt hier niet meer voor zijn.
Kwestie informatie:
https://beursig.com/
Wat denk je dat de bedoeling van deze site geworden is?
Alleen een blinde of een achterlijke ziet het niet of heeft het niet door.

Het andere forum heeft de bedoeling informatie over aandelen onderling uit te wisselen zowel via de topics als via de chat.
Dit met onderling respect naar elkaar toe.
Ter info, een plezante die van hier daar ook was lid geworden is al levenslang geschorst.
Dat zegt genoeg over uw vraag.
Momenteel zijn er 97 leden, dat zijn er wat mij betreft eigenlijk al genoeg omdat het een niet commercieel forum is.
Het is echt niet de bedoeling van 7000 leden te hebben waarvan er 6800 meelezen zonder ook maar enige vorm van input te leveren.