hoeveel beursfora hebben we nodig?

Geen beurs berichten, jezelf voorstellen (geen privégegevens!) en prijsvragen

Founder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 5796
Contacteer:

Re: hoeveel beursfora hebben we nodig?

Bericht door Founder »

loebas73 schreef: ↑
16 dec 2021 19:49
En dit uiteindelijk vooral om ego-kwesties.
Als dat nu het enige was dan was er weinig aan de hand.
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered

[Dit account modereert niet meer]

loebas73
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 53

Bericht door loebas73 »

Founder,
Over de rest van de nest kan ik uiteraard niet oordelen.

Alleszins ben ik altijd van mening dat openbaarheid meestal veel van die ergernissen kan ( of beter in dit geval ‘had kunnen’) oplossen.
Schaakfanaat liked last!

Founder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Founder »

K/w schreef: ↑
16 dec 2021 20:04
Er wordt hier vooral véél in raadsels gepraat, waarvan uiteindelijk
de 'Jan Modaal' forumgebruiker, de dupe blijkt te zijn!
Ik heb u een privébericht gestuurd.
loebas73 liked last!

loebas73
Premiummember
Premiummember

Bericht door loebas73 »

Kijk… dit bedoelde ik dus :silent:
[/quote]

Ik heb u een privébericht gestuurd.
[/quote]

Founder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Founder »

Zucht...

Dus dan maar liever in detail hier delen dat er bedreigingen, intimidaties, etc. zijn geweest? Ook dit is niet eens alles maar ik ga er vanuit dat 9 van de 10 wel begrijpen dat alles hier weer uiteenzetten niet een positief vervolg zal hebben.

Schaakfanaat
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 417

Bericht door Schaakfanaat »

Heren (of dames, maar die lijken wat rustiger te zijn),

Zoals in de topic start gezegd, ik ben bewust hier en daar wat kort door de bocht gegaan, ik heb het tijdens de middagpauze snel neergetypt. Uitleg van beheerder/founder hier boven, lijkt mij wel wat steek te houden, ik kan begrijpen dat 'enkel forum, met de steun van een paar moderators' niet veel werk is.

Maar wat ik vooral wil betrachten, is dat we (ja, ik spreek over wij hier) op een of andere manier 'samen' blijven, en niet, zoals hier ook in de reacties te zien, alle info gaan verspreiden.
We hebben hier b.v. een mooi Ageas forum, en er zijn tal van andere topics met een interessante geschiedenis. Anderzijds zie ik op een aantal andere topics die ik graag volg, hier geen info meer, en bij 'de buren' opeens weer wel.

Wat een aantal hier direct bewijzen, is dat het precies moeilijk is om niet direct stevig op de man te spelen. Nogmaals, ik heb het ook even gedaan, qua tijdsbesteding wil ik, zoals gezegd, al voor een stuk mijn woorden terugnemen. Wat moderatie van de nieuwe eigenaar betreft, voorlopig nog niet. Nogmaals, een aantal reacties hierboven bewijzen voor mij direct dat moderatie alleszins nodig is, op eender welk forum, en dat gebeurt niet.

Oude koeien, ... doe ik ook niet aan mee. Ik weet ook totaal niet wat er speelt, maar wil, voor wat het waard is, toch oproepen tot de nodige volwassenheid. Als je wil schelden, daar is al een ander xxxx voor, of een krantensite waar je op kan reageren, beide met drie letters.
sjos liked last!

Schaakfanaat
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 417

Bericht door Schaakfanaat »

Founder schreef: ↑
16 dec 2021 20:40
Zucht...

Dus dan maar liever in detail hier delen dat er bedreigingen, intimidaties, etc. zijn geweest? Ook dit is niet eens alles maar ik ga er vanuit dat 9 van de 10 wel begrijpen dat alles hier weer uiteenzetten niet een positief vervolg zal hebben.
Dat lijkt me inderdaad verre van nodig, en is spijtig om te lezen.
Maar door een aantal individuen, die het blijkbaar stevig hebben verpest, gaan we nu opsplitsen? Of moet iedereen die van zichzelf vindt dat hij/zij van goede wil is, naar het nieuwe volgen, of ...?

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 16255

Bericht door charel01 »

Schaakfanaat schreef: ↑
16 dec 2021 20:58
Founder schreef: ↑
16 dec 2021 20:40
Zucht...

Dat lijkt me inderdaad verre van nodig, en is spijtig om te lezen.
Maar door een aantal individuen, die het blijkbaar stevig hebben verpest, gaan we nu opsplitsen? Of moet iedereen die van zichzelf vindt dat hij/zij van goede wil is, naar het nieuwe volgen, of ...?
Schaakfanaat, er zijn zoveel zaken gebeurd waar de meeste forumleden nog geen besef van hebben dat toen alles op zijn top was inderdaad enkele mensen het idee hebben gehad om een nieuw forum op te richten met streng toezicht. Tussen haakjes ik was daar niet bij, heb het ook maar via PB vernomen.
Ik kan je verzekeren dat de toestand zo ten top was gedreven dat ik op de duur spoken begon te zien van wie kan je nu nog vertrouwen en wie niet.
Dat ik er gelukkig mee ben dat er een tweede forum is opgericht. Helemaal niet. Beursig was bij wijze van spreken mijn tweede huis. Ik denk dat ik dat genoeg bewezen heb als je mijn aantal berichten bekijkt.
Men heeft een idee denk ik waarom dat andere forum er is gekomen, zonder alle details hier te liggen uitsmeren want er zijn vele vieze spelletjes gespeeld. Sommige leden werden beschuldigd van zaken waar ze helemaal niets mee te maken hadden dat die op dit forum en op het andere ook niet meer zullen komen.
Maar in plaats van tijd te steken in vijgen na Pasen want het is nu eenmaal een feit dat andere forum is er, kan mens eens de vraag stellen waarom beursig.com dit Beursig heeft over genomen?
Was het de bedoeling om inkomsten te generen, zoveel mogelijk reclame op de site te krijgen en nieuwe leden aan te trekken voor het forum wat de normale gang van zaken zou zijn of zat er een andere bedoeling achter......?
Denk daar eens over na en geef jullie mening daar over.
VWarena liked last!

loebas73
Premiummember
Premiummember

Bericht door loebas73 »

Charel,

Het wat en waarom dat alles gelopen is zoals het gelopen is zijn mijn zaken niet.

Wat ik wel vond dat je als nieuweling met veel plezier met de grond gelijk gemaakt werd door zgn. Regulars.

Is het omdat er met de beurs geld gemoeid is en dat dit al wel
Is het slechtste uit mensen naar boven brengt? Feit is dat er hier op sommige momenten een akelig sfeertje hangt/hing.

Dat heeft mij persoonlijk vrij snel doen besluiten geen posts meer te doen en me niet te mengen in de kleuterklas/chat 😊

Zeus
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 428

Bericht door Zeus »

Zo geheimzinnig en duister allemaal - House of Cards is er niets tegen. En ik die dacht dat het hier een gezellige boel was.

Kan iemand mij zeggen waar ik dat nieuwe forum kan vinden? Via een pb'tje mag ook.

Plaats reactie