hoeveel beursfora hebben we nodig?
Re: hoeveel beursfora hebben we nodig?
charel01 schreef: ↑07 jan 2022 07:35Nee, dat is daar een groepje debielen bijeen.koenvhaver schreef: ↑06 jan 2022 22:17Ik ben totaal niet mee. Ik volg nu vanop de zijlijn beide forums. Gaat het beschaafder zijn op nieuw forum?![]()
Waarom denk je dat er een nieuw forum opgericht is denk je. Omdat het hier gewoonweg niet meer te doen is.![]()
Ik bezoek dit forum nog omdat hier een ongelooflijk archief aan informatie steekt.
Ik ben zinnens vandaag een bepaald aandeel aan te kopen en heb er hier zojuist nazicht over gedaan in het betrokken topic.
Nieuwe informatie is op het nieuwe forum genoeg te vinden daar moet ik echt hier niet meer voor zijn.
Kwestie informatie:
https://beursig.com/
Wat denk je dat de bedoeling van deze site geworden is?
Alleen een blinde of een achterlijke ziet het niet of heeft het niet door.![]()
Het andere forum heeft de bedoeling informatie over aandelen onderling uit te wisselen zowel via de topics als via de chat.
Dit met onderling respect naar elkaar toe.
Ter info, een plezante die van hier daar ook was lid geworden is al levenslang geschorst.
Dat zegt genoeg over uw vraag.
Momenteel zijn er 97 leden, dat zijn er wat mij betreft eigenlijk al genoeg omdat het een niet commercieel forum is.
Het is echt niet de bedoeling van 7000 leden te hebben waarvan er 6800 meelezen zonder ook maar enige vorm van input te leveren.
"Ik bezoek dit forum nog omdat hier een ongelooflijk archief aan informatie steekt."
Juist, en dit vooral voor Belgische aandelen.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum elite
- waarderingen: 1877
't Is hier toch bij lange niet meer wat het ooit geweest is. Had me daarom aangemeld bij het nieuwe forum, voorlopig enkel om inzage te hebben in de ledenlijst, en heb het direct voor bekeken gehouden.... Zaten er toen al een drietal tussen die een forum naar de knoppen kunnen helpen, sindsdien zijn er nog minstens 2 bij aangesloten. Komen trouwens allemaal van hier...
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Vlaanderen zend zijn zonen uit.jean de florette schreef: ↑17 jan 2022 13:33't Is hier toch bij lange niet meer wat het ooit geweest is. Had me daarom aangemeld bij het nieuwe forum, voorlopig enkel om inzage te hebben in de ledenlijst, en heb het direct voor bekeken gehouden.... Zaten er toen al een drietal tussen die een forum naar de knoppen kunnen helpen, sindsdien zijn er nog minstens 2 bij aangesloten. Komen trouwens allemaal van hier...
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
de taalfouten daarentegen, die blijven hier achter.sjos schreef: ↑17 jan 2022 16:54Vlaanderen zend zijn zonen uit.jean de florette schreef: ↑17 jan 2022 13:33't Is hier toch bij lange niet meer wat het ooit geweest is. Had me daarom aangemeld bij het nieuwe forum, voorlopig enkel om inzage te hebben in de ledenlijst, en heb het direct voor bekeken gehouden.... Zaten er toen al een drietal tussen die een forum naar de knoppen kunnen helpen, sindsdien zijn er nog minstens 2 bij aangesloten. Komen trouwens allemaal van hier...
panly.blogspot.com
SEC schreef: ↑17 jan 2022 16:59de taalfouten daarentegen, die blijven hier achter.sjos schreef: ↑17 jan 2022 16:54Vlaanderen zend zijn zonen uit.jean de florette schreef: ↑17 jan 2022 13:33't Is hier toch bij lange niet meer wat het ooit geweest is. Had me daarom aangemeld bij het nieuwe forum, voorlopig enkel om inzage te hebben in de ledenlijst, en heb het direct voor bekeken gehouden.... Zaten er toen al een drietal tussen die een forum naar de knoppen kunnen helpen, sindsdien zijn er nog minstens 2 bij aangesloten. Komen trouwens allemaal van hier...
Dat is het minste kwaad
-
- Forum elite
- waarderingen: 1877
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
- blotte marc
- Forum veteraan
- waarderingen: 836
Ik heb daar ook een account aangemaakt (marcb) en als het hier idd niet betert blijf ik enkel nog daar...
Van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden...
Ik zal mij daar ook aanmelden, ik ben minder actief geweest op de beurs en dus ook hier maar de sfeer en activiteit is hier ook niet meer wat het is geweest. Voordat de beurs opengaat is het hier ook bijna uitgestorven en daar kan ik al een pak meer nieuws lezen.charel01 schreef: ↑22 dec 2021 07:45https://www.xxxx.be/viewtopic.php?t=214