EK 2020 Poule
EK 2020 Poule
Op vrijdag 11 juni gaat dan eindelijk het EK 2020 van start met de wedstrijd tussen Italië en Turkije. Traditiegetrouw is er weer een EK voetbal poule waaraan de forumleden mee kunnen doen.
Meedoen is niet alleen leuk want het kan ook nog een prijs opleveren:
1) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €60 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
2) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €40 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
3) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €20 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
4) 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
5) 0,5 jaar premiumaccount t.w.v. €7,50
MEEDOEN?
Gebruik de naam die u hier op het forum ook gebruikt als gebruikersnaam en doe mee via de volgende link:
> > > Deelnemen aan de EK 2020 Poule < < <
Tip! Wilt u privacy en niet uw naam vertonen bij uw gebruikersnaam? Na het maken van het account staat rechts boven 'mijn Scorito', klik daar op en dan het tabblad 'mijn account'. Onder 'mijn profiel' kunt u de zichtbaarheid van de naam uitvinken.
Kosten
Het spel kan kosteloos worden gespeeld onder bepaalde voorwaarden zoals Scorito deze aangeeft. Wilt u niet aan die voorwaarden voldoen dan zijn de kosten €2,99.
Speluitleg
Voor het spel gebruiken wij Scorito.com zodat vrijwel alles automatisch gaat en er kan ook met een app worden meegespeeld en tussenstanden en aanpassingen kunnen dan ook via smartphone worden gevolgd of doorgevoerd. Er is maar één voorwaarde om mee te dingen naar de prijzen en dat is dat u minimaal 10 (inhoudelijke) berichten op het forum geplaatst moet hebben op het moment dat het EK begint.
Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 11 juni om 21:00 uur.
Deelnemers:
-
Droopymaes liked last! Meedoen is niet alleen leuk want het kan ook nog een prijs opleveren:
1) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €60 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
2) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €40 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
3) Een cadeaubon van Bol.com t.w.v. €20 + 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
4) 1 jaar premiumaccount t.w.v. €15
5) 0,5 jaar premiumaccount t.w.v. €7,50
MEEDOEN?
Gebruik de naam die u hier op het forum ook gebruikt als gebruikersnaam en doe mee via de volgende link:
> > > Deelnemen aan de EK 2020 Poule < < <
Tip! Wilt u privacy en niet uw naam vertonen bij uw gebruikersnaam? Na het maken van het account staat rechts boven 'mijn Scorito', klik daar op en dan het tabblad 'mijn account'. Onder 'mijn profiel' kunt u de zichtbaarheid van de naam uitvinken.
Kosten
Het spel kan kosteloos worden gespeeld onder bepaalde voorwaarden zoals Scorito deze aangeeft. Wilt u niet aan die voorwaarden voldoen dan zijn de kosten €2,99.
Speluitleg
Voor het spel gebruiken wij Scorito.com zodat vrijwel alles automatisch gaat en er kan ook met een app worden meegespeeld en tussenstanden en aanpassingen kunnen dan ook via smartphone worden gevolgd of doorgevoerd. Er is maar één voorwaarde om mee te dingen naar de prijzen en dat is dat u minimaal 10 (inhoudelijke) berichten op het forum geplaatst moet hebben op het moment dat het EK begint.
Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 11 juni om 21:00 uur.
Deelnemers:
-
Bulls Make Money, Bears Make Money, Pigs Get Slaughtered
[Dit account modereert niet meer]
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: EK 2020 Poule
De bediening is een ramp met Scorito
als organisator kom ik niet eens in de poule en blijkbaar zijn er nog een aantal met klachten... blijkbaar heeft het een leercurve maar echt makkelijk is het niet 

Ik denk dat het me net gelukt is.
Eerst mijn voorspellingen gedaan, dan gezocht naar ”beursig” via ranking-subclubs
Eerst mijn voorspellingen gedaan, dan gezocht naar ”beursig” via ranking-subclubs
- Droopymaes
- Premiummember
- waarderingen: 737
Ingeschreven! Ik vond de online versie niet zo handig, maar door op de link te klikken die Beheerder had meegegeven in zijn eerste post, is alles toch in orde gekomen. Via de app van scorito zie ik wel dat ik in de Beursig subpoule hang, dus alles in orde
Leuk , doe graag mee geeft toch een andere dimensie :p
Maar ben zeker geen expert!
Succes iedereen
Maar ben zeker geen expert!
Succes iedereen
Ik ga ook een poging doen, om in te loggen en deel te nemen, ns zien of het me lukt.
Edit: gelukt
Edit: gelukt

Laatst gewijzigd door pehuke op 07 jun 2021 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Inmiddels 25 deelnemers met misschien een enkele verstekeling, die worden er komend weekend uit gehaald. Dan moet de grens van 30 ook wel lukken