beleggingsclubs/ opleidingen
-
- Forum newbie
- waarderingen: 0
beleggingsclubs/ opleidingen
Hallo!
als beginnend belegger wil ik heel graag mijn kennis over beleggen en wat er mee te maken heeft uitbreiden. Wat zijn de beste mogelijkheden hiervoor? Zijn beleggersclubs nog van deze tijd?. Is er interessante (beginners)lectuur? Hoe pak ik dat best aan.
Ik ben al een paar maand geregistreerd bij een broker en heb een beperkt korfje samengesteld om in te lopen...
alvast dank voor de feedback
als beginnend belegger wil ik heel graag mijn kennis over beleggen en wat er mee te maken heeft uitbreiden. Wat zijn de beste mogelijkheden hiervoor? Zijn beleggersclubs nog van deze tijd?. Is er interessante (beginners)lectuur? Hoe pak ik dat best aan.
Ik ben al een paar maand geregistreerd bij een broker en heb een beperkt korfje samengesteld om in te lopen...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: beleggingsclubs/ opleidingen
Bellegersclub zijn zeker intersand, ik zou het iedereen aanraden. Ga eens op de website van VFB kijken met een beetje geluk een club die leden zoekt bij jou in de buurt.bluefoxamazone schreef: ↑13 jan 2021 08:41Hallo!
Re: beleggingsclubs/ opleidingen
Dit kan ook interessant zijn: https://www.vectorvest.be/tom-van-noyen/