Beursig Klassiekerspel 2020

Geen beurs berichten, jezelf voorstellen (geen privégegevens!) en prijsvragen

cicero007
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 540

Re: Beursig Klassiekerspel 2020

Bericht door cicero007 »

Op Scorito:

Er is iets fout gegaan

Wij gaan zo snel mogelijk uitzoeken wat er aan de hand is! Probeert u het later nogmaals.

Inderdaad, er is iets fout gegaan: ik heb de verkeerde kopmannen gekozen vandaag :lol: :lol:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen!

2023 will be the year... 😉

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1775

Bericht door Wimpie85 »

@cicero007:

Geloof me: je was zeker niet alleen! :roll:

Stuyven! Ik wist dat ik iemand vergeten was. :oops:

Denk dat de meesten wel een Van Avermaet & Stybar hadden gezet.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

Kayva heeft wel een ferme selectie, die gaat sowieso meedoen voor de hoofdprijzen!

kayva
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 253

Bericht door kayva »

Wimpie85 schreef:
29 feb 2020 18:44
Kayva heeft wel een ferme selectie, die gaat sowieso meedoen voor de hoofdprijzen!
Merci, maar ik zie heel wat sterke ploegen in onze poule.
Veel zal volgens mij afhangen van de juiste keuze van de kopmannen aangezien daar toch de meeste punten mee te verdienen zijn. Als we wat verder in de wedstrijd zijn, ga ik daar af en toe eens zwaar mee gokken denk ik.
Benieuwd wat het vanmiddag wordt. Ik heb zwaar ingezet op de sterke sprinters, maar misschien is het parcours toch net iets te zwaar voor hen ( zeker na de wedstrijd van gisteren)?

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

Ja, het parcours is aangepast & het zou dus niet langer iets voor de pure sprinters zijn, zoals de voorbije edities.

Ik heb ingezet op Kristoff vandaag. :up:

Hopelijk komen we morgen te weten dat de Strade gewoon doorgaat, maar vrees ervoor. :(

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

:wtf:

Strade Bianche, Tirreno-Adriatico en Milaan-San Remo gaan door zoals gepland. Dit heeft organisator RCS Sport laten weten aan deelnemende ploegen, meldt Het Laatste Nieuws.

Jerver
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 41

Bericht door Jerver »

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

Strade Bianche & Milaan-San Remo gaan dus alsnog niet door! :(

De Strade Bianche, Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo worden niet gereden wegens het coronavirus. “Tot 3 april vinden er alleen sportevenementen achter gesloten deuren plaats”, aldus de Italiaanse regering.

Maandag stuurde organisator RCS nog een mail naar alle deelnemende ploegen met het bericht dat de Italiaanse voorjaarskoersen - behoudens drastische veranderingen - gewoon zouden doorgaan. Een dag later kreeg het optimisme al een flinke knauw: een wetenschappelijke werkgroep, samengesteld door premier Giuseppe Conte, riep op om manifestaties - waaronder ook sportevenementen met publiek - te annuleren. En zo gebeurde.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

Wat met de koers?
Er heerst onduidelijkheid wat er met het Vlaamse klassieke voorjaar gebeurt. De Driedaagse Brugge-De Panne (25 maart), de E3 BinckBank Classic (27 maart) en Gent-Wevelgem (29 maart) vallen rechtstreeks onder Belgian Cycling en niet onder Cycling Vlaanderen. Pas vanavond volgt uitsluitsel of de wedstrijden kunnen doorgaan. Dwars door Vlaanderen (1 april) en de Ronde van Vlaanderen (5 april) blijven voorlopig buiten schot. Alle regionale koersen worden wel afgelast.
charel01 liked last!

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Bericht door Wimpie85 »

Ontzettend jammer natuurlijk... had ik dit op voorhand geweten! :down: :(
Het besluit van de Belgische overheid houdt in dat alle sportevenementen tot en met 3 april geannuleerd worden. Nokere Koerse is de eerste wielerkoers die door het besluit wordt getroffen. Ook grote koersen als de AG Driedaagse Brugge-De Panne, de E3 BinckBank Classic, Gent-Wevelgem en Dwars door Vlaanderen worden hierdoor sowieso niet verreden.

De Ronde van Vlaanderen staat gepland voor 5 april. Deze monumentale klassieker blijft vooralsnog gehandhaafd, maar het is niet ondenkbaar dat ook deze koers zal worden geannuleerd. “We zullen de verdere ontwikkelingen moeten afwachten”, schrijft Tomas Van Den Spiegel, CEO van organisator Flanders Classics, op Twitter. Hij wil nog niet nadenken over een nieuwe datum voor zijn koersen. “We weten niet wanneer er weer gekoerst mag worden. Ook de onzekerheid over een mogelijke verschuiving van de Olympische Spelen maakt een discussie over nieuwe data prematuur.”

Golazo, organisator van de AG Driedaagse Brugge – De Panne, laat in een communiqué weten dat het voornemens is de wedstrijden later dit jaar nog te houden. Hiervoor moet het bedrijf in overleg met de internationale wielerunie UCI.

Plaats reactie