Mopkes
Re: Mopkes
Beursig.com schreef: ↑06 dec 2021 13:05Wederom deze thread opgeschoond. Een herhaling voor hen die hier moeite mee hebben, maar deze thread met 98% goede mopkes wordt helaas bezocht door een "humor" die hier niet welkom is.
We zullen het nog maar eens herhalen:
• Beledigingen, discriminatie, ongepast taalgebruik, seksistische opmerkingen, persoonlijke aanvallen/elkaar bediscussiëren, kwetsende/beledigende gebruikersnamen en/of onderschriften is/zijn niet toegestaan.
Dit betekend dus ook beledigende, discriminerende, seksistische moppen met ongepast taalgebruik is hier niet toegestaan.
Lees meer op: viewtopic.php?f=38&t=2 voor meer informatie
Bij herhaling zullen accounts direct worden geband. Dit omdat er nu waarschuwingen zijn verstuurd.
Fijne week gasten!
Zeg meneer of mevrouw de beheerder. Waarom is mijn vorige antwoord op deze post verwijderd ? Wat stond daar dan in dat dit een verwijdering rechtvaardigt ?
Niks waarschijnlijk, daarom dat het zo geruisloos gebeurd is. Niet de post laten staan en aangepast, geen pm ontvangen, niets, gewoon efkes de dictator uithangen en alles verwijderen waar je niet van houdt ?
Ik zal toch ook nog van forum moeten veranderen ..
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Na meer dan 24u nog geen antwoord.
Betekent dat dan dat er 24u geen moderatie geweest is, of dat ze niet weten wat antwoorden ??
In beide gevallen, goed bezig jongens.
Betekent dat dan dat er 24u geen moderatie geweest is, of dat ze niet weten wat antwoorden ??
In beide gevallen, goed bezig jongens.
neku liked last!Een goed 'b eursforum.be' is zoveel meer waard.
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 128
Ik heb geen prive bericht ontvangen. Graag zie ik deze tegemoet. @bartmans
Natuurlijk niet, jij moet mij eentje sturen met de uitleg waarom je posts van mij verwijdert. Hoe kan ik anders weten wat ik verkeerd gedaan heb en niet opnieuw dezelfde fout maken ?
edit:
Daarbij, ik kan geen pb's versturen, om de achterlijke reden dat ik nog niet genoeg posts gemaakt heb
mongoose liked last!
edit:
Daarbij, ik kan geen pb's versturen, om de achterlijke reden dat ik nog niet genoeg posts gemaakt heb

neku liked last!
quince liked last!