Orange (voorheen France Telecom)

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

lucky14
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 88
Contacteer:

Re: Orange (voorheen France Telecom)

Bericht door lucky14 »

sjos schreef:
18 feb 2021 18:41
lucky14 schreef:
18 feb 2021 18:20
Vandaag de cijfers. Toch weer bijna 3 procent naar beneden. Dividend dit jaar 0,90. Alleen daarom al stevig houden de aandelen. Herstel komt 2e jaarhelft op gang.
Atos, Airbus ou encore Orange, qui ont publié leurs comptes 2020, ont pesé sur le Cac 40

INVESTIR.FR | LE 18/02/21 À 17:42 | MIS À JOUR LE 18/02/21 À 17:55
Outre les craintes d'inflation, la dernière fournée de résultats financiers publiés par les entreprises a globalement été mal accueillie par la Bourse. Orange, Airbus et Atos, qui ont dévoilé leurs comptes 2020, figurent parmi les plus fortes baisses du Cac 40.
...Orange a abandonné 2,6%. L’opérateur télécoms a déçu en prévenant que son excédent brut d'exploitation ajusté retraité (Ebitdaal) ne progresserait pas ou très peu cette année. Pour 2021, Orange prévoit un Ebitdaal, son principal indicateur de rentabilité, « stable négatif » ou en progression d'environ 1%, avant allocation des fonds récemment perçus par l'opérateur grâce à une décision de justice favorable."

bron: https://investir.lesechos.fr/marches/ac ... -le-cac-40

Als het morgen nog wat zakt heb ik ze terug binnen.
Sorry Sjos, maar ik beheers het Frans niet. Graag even een vertaling en waarom besluit je te kopen? Ik heb ze ook binnen nu.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 698
Contacteer:

Bericht door sjos »

lucky14 schreef:
18 feb 2021 18:48
sjos schreef:
18 feb 2021 18:41
lucky14 schreef:
18 feb 2021 18:20
Vandaag de cijfers. Toch weer bijna 3 procent naar beneden. Dividend dit jaar 0,90. Alleen daarom al stevig houden de aandelen. Herstel komt 2e jaarhelft op gang.
Atos, Airbus ou encore Orange, qui ont publié leurs comptes 2020, ont pesé sur le Cac 40

INVESTIR.FR | LE 18/02/21 À 17:42 | MIS À JOUR LE 18/02/21 À 17:55
Outre les craintes d'inflation, la dernière fournée de résultats financiers publiés par les entreprises a globalement été mal accueillie par la Bourse. Orange, Airbus et Atos, qui ont dévoilé leurs comptes 2020, figurent parmi les plus fortes baisses du Cac 40.
...Orange a abandonné 2,6%. L’opérateur télécoms a déçu en prévenant que son excédent brut d'exploitation ajusté retraité (Ebitdaal) ne progresserait pas ou très peu cette année. Pour 2021, Orange prévoit un Ebitdaal, son principal indicateur de rentabilité, « stable négatif » ou en progression d'environ 1%, avant allocation des fonds récemment perçus par l'opérateur grâce à une décision de justice favorable."

bron: https://investir.lesechos.fr/marches/ac ... -le-cac-40

Als het morgen nog wat zakt heb ik ze terug binnen.
Sorry Sjos, maar ik beheers het Frans niet. Graag even een vertaling en waarom besluit je te kopen? Ik heb ze ook binnen nu.
Door google translate halen. Mijn gelimiteerde aankoopprijs ligt lager.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

Sebbie
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 18
Contacteer:

Bericht door Sebbie »

"Everyone has the brainpower to make money in stocks. Not everyone has the stomach.”

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie