Bonduelle
Bonduelle
Vrijdag 2 augustus kreeg dit aandeel dat ik al jaren in het verdomhoekje had gezet een boost van 8,95% eindigend op 6,94. Het Dag Hoog lag bij 7,06.
Ik zag nog wel altijd die conservenblikjes van het merk Bonduelle in de rekken liggen. Heeft het te maken met de kop van de Blog in De Tijd "Angstbarometer op hoogste peil sinds maart 2023" ?
KBC ging 6,16% onderuit. Greenyard met maar 3,47% tot 6,12.
"Fruit- en groentereus Greenyard boekt sterke omzet- en winstgroei" kopte De Tijd enkele tijd terug.
"Dankzij een combinatie van volumegroei en prijsstijgingen overschreed Greenyard vorig boekjaar voor het eerst de omzetkaap van 5 miljard euro."
Ik zag nog wel altijd die conservenblikjes van het merk Bonduelle in de rekken liggen. Heeft het te maken met de kop van de Blog in De Tijd "Angstbarometer op hoogste peil sinds maart 2023" ?
KBC ging 6,16% onderuit. Greenyard met maar 3,47% tot 6,12.
"Fruit- en groentereus Greenyard boekt sterke omzet- en winstgroei" kopte De Tijd enkele tijd terug.
"Dankzij een combinatie van volumegroei en prijsstijgingen overschreed Greenyard vorig boekjaar voor het eerst de omzetkaap van 5 miljard euro."
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com