Fevertree (LSE)
- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 498
Re: Fevertree (LSE)
Ik vind vooral Diageo een heel interessant bedrijf maar ben niet op de hoogte van de laatste resultaten. De spirits business is een sector waar er een enorme brand loyalty is. Mensen zijn bereid veel meer te betalen voor een Tanqueray of Bombay gin dan voor een B-merk gin. Met heel mooie winstmarges als resultaat. Zelfde met Johny Walker. Dat is een merk dat dateert van begin 19e eeuw. Het is zeer moeilijk om met die merken historiek (product placements in films/ series / bars etc.) de concurrentie aan te gaan. Ze hebben vooral een gigantisch distributienetwerk - waar Fever-Tree overigens gebruik van maakt.
Ook Berkshire is een tijd geleden ingestapt met een zeer kleine positie. Het zou me logisch lijken dat ze die nu verder uitbouwen.
Ik heb momenteel geen cash ter beschikking en heb relatief veel gehandeld voorbije periode. Dus wacht even af en kijk hoe mijn beslissingen uitpakken.
Ook Berkshire is een tijd geleden ingestapt met een zeer kleine positie. Het zou me logisch lijken dat ze die nu verder uitbouwen.
Ik heb momenteel geen cash ter beschikking en heb relatief veel gehandeld voorbije periode. Dus wacht even af en kijk hoe mijn beslissingen uitpakken.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com