Atos
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

Re: Atos
Voormalige CFO werd na het pensioen van CEO. Groei kwam van overnames maar wel zonder uitgave van nieuwe aandelen.
Europa’s grootste aanbieder van IT gerelateerde diensten zoals managed services, cyber-security, data-analitica, systeem-integratie, webhosting, cloudopslag, en consultancy.
Europa’s grootste verwerker van elektronische betalingstransacties.
Atos zit dus in ontelbare processen en handelingen die in onze digitale maatschappij dagelijks plaatsvinden.
Vind ik in deze coronatijden een goede belegging maar na de stijging tot in juni tot 78 € vanaf de dip in maart terug neerwaarts aan het bewegen door het 200-daags-gemiddelde. Op weg naar de weerstand van een 68 euro?
Europa’s grootste aanbieder van IT gerelateerde diensten zoals managed services, cyber-security, data-analitica, systeem-integratie, webhosting, cloudopslag, en consultancy.
Europa’s grootste verwerker van elektronische betalingstransacties.
Atos zit dus in ontelbare processen en handelingen die in onze digitale maatschappij dagelijks plaatsvinden.
Vind ik in deze coronatijden een goede belegging maar na de stijging tot in juni tot 78 € vanaf de dip in maart terug neerwaarts aan het bewegen door het 200-daags-gemiddelde. Op weg naar de weerstand van een 68 euro?
Bedankt voor je input.
Ik zit erin van koers rond de 90, heb al eens bijgekocht om gemiddelde fors te verlagen.
Denk dat ik ze op deze manier ga laten liggen op de plank.
Niet nog eens bijkopen.
Ik zit erin van koers rond de 90, heb al eens bijgekocht om gemiddelde fors te verlagen.
Denk dat ik ze op deze manier ga laten liggen op de plank.
Niet nog eens bijkopen.
Er is potentiële fraude gevonden in hun US business. "Interne controle zwakheden in financial reporting process & revenue recognition" heten ze het zelf.
Gaat over 11% van de geconsolideerde omzet & ongeveer 9% van de geconsolideerde operating margin.
Dit bovenop een al gehavend vertrouwen van de aandeelhouders rond de mislukte overname van DXC geeft dus ferme klappen.
Zal wel nog even stormen tot ze op 20 april met cijfers komen.
Cash: 38%
ETF: 45% (IWDA, USTE, IUSN, IEAM, EMQQ, WHEA, VWCE)
Stocks: 15% (AGES, BRK, GOOG, KBCA, MSFT, NOVO, PRX, SOF)
Crypto: 2% (ADA, BTC, ETH, SOL)
ETF: 45% (IWDA, USTE, IUSN, IEAM, EMQQ, WHEA, VWCE)
Stocks: 15% (AGES, BRK, GOOG, KBCA, MSFT, NOVO, PRX, SOF)
Crypto: 2% (ADA, BTC, ETH, SOL)