Groupe Cioa

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

rikvanlooy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 78

Re: Groupe Cioa

Bericht door rikvanlooy »

bertje schreef:
22 apr 2021 10:58
Na 100% stijging kun je altijd zonder zorgen de helft verkopen.
Alles is dan nog gratis ;)
De netto-winst is 0,26 euro per aandeel. Het aandeel noteert momenteel aan een koers winst van 9 à 10. De volgende jaren zouden wel eens spectaculair kunnen worden. Dit aandeel kan een ten bagger worden, indien Afrika geen tegenvaller worden. Ik heb nog aandelen bijgekocht en ik zal waarschijnlijk blijven aandelen bijkopen. Het is wel een extreem klein micro-bedrijf, dus het is niet voor beleggers die geen risico durven te nemen.

rikvanlooy
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 78

Re: Groupe Cioa

Bericht door rikvanlooy »

rikvanlooy schreef:
08 jun 2021 12:48
bertje schreef:
22 apr 2021 10:58
Na 100% stijging kun je altijd zonder zorgen de helft verkopen.
Alles is dan nog gratis ;)
De netto-winst is 0,26 euro per aandeel. Het aandeel noteert momenteel aan een koers winst van 9 à 10. De volgende jaren zouden wel eens spectaculair kunnen worden. Dit aandeel kan een ten bagger worden, indien Afrika geen tegenvaller worden. Ik heb nog aandelen bijgekocht en ik zal waarschijnlijk blijven aandelen bijkopen. Het is wel een extreem klein micro-bedrijf, dus het is niet voor beleggers die geen risico durven te nemen.
Ik heb gisteren bijgekocht aan 2,2 euro. Ik begrijp dat toch allemaal niet goed. Wie verkoopt nu aandelen aan een koers winst van 8,46 met een mogelijkheid van extreme groei ? Straks kan ik nog aankopen aan een koers winst van 5.

Plaats reactie