HelloFresh
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 54
Re: HelloFresh
Veel meer dan 10-15% kan dat toch niet geweest zijn?USSENTERPRISE schreef: ↑24 apr 2024 16:44Ik heb verkocht. Mooi ritje gedaan, winst binnen en als het morgen verder stijgt dan is dat zo.LaCucaracha schreef: ↑24 apr 2024 09:20Niemand? Heeft iedereen al verkocht, met uitzondering van Jean?
Umi?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum elite
- waarderingen: 2042
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 54
Overmorgen dus toen ik het postte:p
Pre market blijkbaar.
-
- Forum elite
https://ir.hellofreshgroup.com/download ... Q-D-00.pdf
Geen winst dus...
Geen winst dus...
In lijn met de verwachtingen. Q1 altijd hoge marketingkosten(23%sales) Geen nieuwe red flags op het eerste zicht.jean de florette schreef: ↑25 apr 2024 08:02https://ir.hellofreshgroup.com/download ... Q-D-00.pdf
Geen winst dus...
-
- Forum elite
Koers 6.88€ nu (H7.13, L 6.72), geen beweging, oef. Zag wat goede dingen, maar het cijferwerk... Eerder een akte van geloof dan berekening om hierin te beleggen.
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2082
8,5 % netto. Op een week. Meer moet dat niet zijn.LaCucaracha schreef: ↑24 apr 2024 17:16Veel meer dan 10-15% kan dat toch niet geweest zijn?USSENTERPRISE schreef: ↑24 apr 2024 16:44Ik heb verkocht. Mooi ritje gedaan, winst binnen en als het morgen verder stijgt dan is dat zo.LaCucaracha schreef: ↑24 apr 2024 09:20Niemand? Heeft iedereen al verkocht, met uitzondering van Jean?
Umi?
Mealboxen gebruikers blijft lager gaan - 6.9% omzet gerapporteerd maar onderliggend waarschijnlijk meer gezien er een hogere omzet per bestelling was.
Ligt dit nu aan verminderde marketing op mealboxen? Men ging namelijk minder smijten met kortingen allerlei. Alvast goed dat de ARPU stijgt, geeft m.i. blijk van een steeds trouwere customer base. Al bij al kunnen we nog niet spreken van stabiliteit bij mealboxen.
Mooie groei bij RTE zoals verwacht, maar wat verwacht je dan ook met 20% marketing spend. We hebben geleerd met mealboxen dat het draait om sleutelwoorden: sustainable growth. Dus ik doe er een stevige korrel zout bij.
Ligt dit nu aan verminderde marketing op mealboxen? Men ging namelijk minder smijten met kortingen allerlei. Alvast goed dat de ARPU stijgt, geeft m.i. blijk van een steeds trouwere customer base. Al bij al kunnen we nog niet spreken van stabiliteit bij mealboxen.
Mooie groei bij RTE zoals verwacht, maar wat verwacht je dan ook met 20% marketing spend. We hebben geleerd met mealboxen dat het draait om sleutelwoorden: sustainable growth. Dus ik doe er een stevige korrel zout bij.
-
- Forum elite
Nou ja: 7.13 naar 6.45 en terug 7.08...
'k Dacht gisteren iets tussen de 3€ en 8€ te zien... Goed ingeschat dus....
- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 540
Er is deze week een nieuw distributie centrum geopend in Derby, UK zag ik. Een gigantisch gebouw van 120k m2 oppervlakte. Dat soort investeringen gaan hopelijk ook positieve effecten hebben op aanbod/ kwaliteit / distributiekost etc. Cijfers nog niet bekeken maar was al aangekondigd dat kwartaal zwak ging zijn.