HelloFresh
Re: HelloFresh
Wie zal het zeggen. Ik begreep alvast ook niets van de daling...LaCucaracha schreef: ↑30 mar 2023 18:32Mooie dag! Gewoon rebound? Of is er meer aan de hand? Heb nochtans geen specifiek nieuws voor Hellofresh gevonden...
Chance met de timing wel , we staan al op +22%![]()
Ik heb slechts beperkt bijgekocht de voorbije weken & sta nog fors in het rood hier.
Inflatiecijfers in verschillende landen werden vandaag bekend gemaakt (oa Spanje was beter dan verwacht dacht ik). Mogelijk daarmee te maken + de altijd hoge volatiliteit owv de vele derivaten/shorters in HFG.
Er zijn zelfs analisten een korting op HFG toepassen vanwege die volatiliteit

Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 60
Hier +30% ondertussen!
Toppertje!
Toppertje!
U.S. bank JPMorgan has upgraded Hellofresh by two notches from "underweight" to "overweight" and raised its price target from 18 to 27 euros. The prospects for share price losses have now diminished significantly, analyst Marcus Diebel wrote in a research note presented on Tuesday. The food supplier's focus on ready-to-eat (RTE) meals is also promising, he added. He also said the valuation of the stock is attractive. The bottom line is that the risk/reward ratio has changed for the better
Net na de CMD klonk het nog zo;
''De Amerikaanse bank JPMorgan heeft het koersdoel voor Hellofresh verhoogd van 17 naar 18 euro, maar de rating laten staan ​​op "Underweight". De leverancier van kookdozen heeft de middellangetermijndoelstellingen bevestigd, die ongetwijfeld de schattingen zouden moeten verhogen, schreef analist Marcus Diebel in een studie die vrijdag beschikbaar is. Economische zorgen en kannibalisatie-effecten in het productportfolio wegen echter zwaar''
1ste keer dat ik iets positief lees van Marcus Diebel over HFG.
Wat een immense rollercoaster is dit toch! Zwaar onderuit vandaag, zonder heftig volume. Winstnemingen allicht, na de remonte van de voorbije weken.
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 24
Zeer opvallend volatiel. Gisteren +7% in de ochtend en nu bijna -9.
En dat terwijl de cijfers beter dan verwacht waren inderdaad.
Als het nog wat daalt koop ik graag bij.
En dat terwijl de cijfers beter dan verwacht waren inderdaad.
Als het nog wat daalt koop ik graag bij.