Teamviewer

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 242

Re: Teamviewer

Bericht door panamapapers »

Ik kijk liefst naar huidige en (verwachte) toekomstige vrije kasstromen want dat creëert aandeelhouderswaarde. Dat ziet er inderdaad goed uit voor een groeibedrijf. Debt to Ebitda zit nu op 1.7x . Schuldafbouw had vorige jaren prioriteit en gaat de goede richting uit. Moet nog eens verder kijken de evolutie van hun Net Retention Rate in laatste kwartaalrapport. Aan welke koers zit jij er in Jelle R? Sinds de IPO?

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 203

Bericht door Jelle R »

panamapapers schreef:
09 jun 2021 09:17
Ik kijk liefst naar huidige en (verwachte) toekomstige vrije kasstromen want dat creëert aandeelhouderswaarde. Dat ziet er inderdaad goed uit voor een groeibedrijf. Debt to Ebitda zit nu op 1.7x . Schuldafbouw had vorige jaren prioriteit en gaat de goede richting uit. Moet nog eens verder kijken de evolutie van hun Net Retention Rate in laatste kwartaalrapport. Aan welke koers zit jij er in Jelle R? Sinds de IPO?
Ik heb ze gekocht in november vorig jaar aan 37,5€ toen ze waren teruggevallen vanaf hun piek in de zomer. In eerste instantie was dit een goeie timing want het aandeel steeg terug naar bijna 50€, maar sinds de inflatievrees daalt het nu al 2-3 maanden onophoudelijk.

Ook deze morgen weer zeer hoog volume en direct verkoopdruk, we zitten nu al onder de 30€ en naderen de prijs van de IPO. Ze komen nu in een range waar ik graag zou bijkopen, maar ik vind het nogal een bizarre situatie aangezien tech terug hersteld is en TeamViewer maar blijft dalen. Is er iets wat insiders en grote beleggers weten wat wij niet weten?

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling

Eerste pakketje gekocht vandaag aan 29,8€. Snap de verontwaardiging wel mbt de marketingdeal. Het sponsorbedrag voor Man United is proportioneel groot en je zet al je geld in op quasi één paard (ook F1 contract met Mercedes natuurlijk). Gaan maar weten of het effectief gewerkt zal hebben over een paar jaar. Voor grote consumer goods merken (à la Nestlé, P&G of Unilever) zijn die marketing uitgaven altijd positief want dat levert op op de lange termijn. Maar voor software weet ik dat niet... Hoe dan ook hebben ze voorbije jaren voldoende ontwikkeld en is hun product erg goed waardoor nu branding en expansie hoog op de agenda staan.

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling

Samenwerking aangekondigd met co-sponsor SAP van het Mercedes F1 team;

TeamViewer and SAP partner to drive innovation and digital transformation in industrial environments

TeamViewer's Augmented Reality based workplace digitalization suite Frontline will be integrated into SAP solutions and included into SAP's partner program.

https://ir.teamviewer.com/websites/team ... ID=2119852

Plaats reactie