Pharnext

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Scepticist
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 83
Contacteer:

Re: Pharnext

Bericht door Scepticist »

And its gone! schreef:
04 jan 2020 11:33
Na een stijging van 35% op een aantal beursdagen gisteren 10% moeten prijsgeven.

Nieuwe presentatie staat online (2/1/2020):
https://www.pharnext.com/images/PDF/Doc ... tation.pdf

Bij collaborations staat Galapagos nog steeds vermeld namelijk "Galapagos (taking multiple
programs into preclinical testing)" Deze samenwerking was toch afgerond?

▪ Pharnext represents an opportunity with a combination of an AI-based drug development platform with an advanced
lead program with Phase 3 data and potential for FDA approval by late 2023
▪ Three distinct value drivers – PXT3003, PXT864 and PLEOTHERAPYTM AI Platform
• PXT3003 in Phase 3 for CMT1A
- Phase 3 data showing strong efficacy
- ~$1B WW potential revenue opportunity / IP through 2030
• PXT864 in Phase 2 for AD – strategy to out-license to commercial partner
- Novel mechanism, upstream of Aβ and tau mechanism approaches
- Subset with high drug plasma concentration showed improved CDR-SB above baseline for mild AD
patients
• PLEOTHERAPYTM AI platform – potential to produce pipeline across all therapeutic areas
- Approximately two years from start to initiation of human POC studies
Voor PXT3003 launch nieuwe fase III 2H 2020 en einde eind 2022 begin 2023 :think: Dit is nog dik 2 jaar!
Gingen ze niet een verkorte fase III studie lanceren?

Voor PXT864 valt vooral het ontbreken van milestones voor de toekomst op. Dit onderzoek ligt stil tot ze een partner gevonden hebben ofzo?

Samenwerkingen vermelden die er niet (meer) zijn, nog minstens 2 jaar wachten op PXT3003, over hun alzheimer middel PXT 864 wordt amper nog gesproken, noch een partner gevonden... Dit ziet er mijn inziens niet erg positief uit...

Pleotherapy AI platform heeft wel veel potentieel, maar een uitbreiding van de pipeline blijft voorlopig uit.

Cash is voorhanden via de reddingsboei van Kepler, maar zal het voldoende zijn? ik vrees voor een KV.

En die website is ook eens aan een opfrissing toe :wtf:

Wat zijn jullie meningen en verwachtingen voor Pharnext?
PXT3003 -> Vrijwel een zekerheid dat dat middel werkt. Nu reeds in 2 onafhankelijke placebogecontroleerde studies aangetoond (wel beide kleine aantal patiënten ). Plus... ook nog eens een sterke verbetering bij placebogroep waargenomen nadat men op PXT3003 is overgeschakeld (in de phase III studie). Wel zijn de effecten maar op het randje qua relevantie (0,3 verschil). Natuurlijk weten we de effecten op langere termijn niet. Het minder leuke verhaal is dat de lancering waarschijnlijk 3 jaar later dan origineel gepland zal zijn plus een nieuwe phase 3 moet uitgevoerd worden. Daar was natuurlijk geen budget voor voorzien. En jah, eens het product op de markt is zal men 3 jaar minder aan piekverkopen omzet halen. Dus de impact op de NPV van deze misser is niet klein.

PXT864 -> Momenteel geen fundings voor dit project, gezien er nieuwe funding naar PXT3003 moet vloeien om een 2de phase 3 studie te bekostigen. De IP van PXT864 loopt tot 2030 dus hier tikt ook de teller. De vraag is nog maar of het wel de moeite loont om hieraan te beginnen. Als men nu alles op alles zet komen ze ten vroegste in 2023 op de markt. Wel een megamarkt maar toch. Maar dus zit men nu te wachten op een partner om de phase IIb te financieren. Ze zullen ook niet makkelijk een partner vinden gezien de eindeloze lijst aan klinische floppen in alzheimer. Het is juist een phase IIb die een farmabedrijf kan overtuigen.

Men had 100% ingezet op PXT3003 dat via een partner financiering zou binnengehaald werd om andere projecten te financieren. Dat valt nu helemaal in het water.
Ze zouden beter overgenomen worden of partneren om het maximum rendement uit hun pipeline te halen. UCB of Galapagos zouden extreem goed matchen.
besportie liked last!

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 307
Contacteer:

Bericht door And its gone! »

Eindelijk een paar kopers :D
+19%
besportie liked last!
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 312
Contacteer:

Bericht door besportie »

And its gone! schreef:
25 mar 2020 13:52
+19%
Vanochtend beperkt ingestapt aan 2.96 euro . Nu een freeze ? Maandag was er al een bericht i.v.m. coronavirus en hun platform. Ik ben benieuwd.
Turbo long Galapagos / aandelen: Soligenix 3.47$, Sorrento 2.50$, Dare 1.18$, Euronav 8.34 eur, Inventiva 9.63 eur, Acacia 2.58 eur, Ontex 11.74 eur

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

besportie schreef:
25 mar 2020 14:22
And its gone! schreef:
25 mar 2020 13:52
+19%
Vanochtend beperkt ingestapt aan 2.96 euro . Nu een freeze ? Maandag was er al een bericht i.v.m. coronavirus en hun platform. Ik ben benieuwd.
Met die instapprijs ben je safe volgens mij. (en dat is een understatement)
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

Rappa
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4
Contacteer:

Bericht door Rappa »

Ik zit sinds mei 2019 in Pharnext aan €12,75 en kocht gisteren voor de eerste keer bij à €2,90. Ben dus wel zeer aangenaam verrast door de stijging van vandaag, en dat toch wel aan een zeer mooi volume.

Zit hier meer achter dan pure covid speculatie?

Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 573
Contacteer:

Bericht door Stofke »

Toch redelijk afgestraft ook de laatste maanden. Heeft natuurlijk te maken met die fase 3 waar we maar binnen drie jaar resultaat van krijgen, ik heb indertijd nog gekocht aan 18 en de rit naar 29 meegemaakt. Daarna is het enkel naar beneden gegaan. Ik herinner mij nog een kapitaalverhoging rond de 14 zonder verwatering.

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 443
Contacteer:

Bericht door Naz-T »

Moet hier nog meer dan 500% stijgen om break even te geraken. Ik las bij Galapagos iets dat pharnext een overnamekandidaat zou kunnen worden, maar sta daar niet voor te springen, want zal niet aan 20€ per aandeel zijn...
Bijkopen doe ik voorlopig niet. Heb mijn kruit al verschoten aan hoge koersen. Op de plank en hopelijk ooit iets recupereren.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Naz-T schreef:
25 mar 2020 22:15
Moet hier nog meer dan 500% stijgen om break even te geraken. Ik las bij Galapagos iets dat pharnext een overnamekandidaat zou kunnen worden, maar sta daar niet voor te springen, want zal niet aan 20€ per aandeel zijn...
Bijkopen doe ik voorlopig niet. Heb mijn kruit al verschoten aan hoge koersen. Op de plank en hopelijk ooit iets recupereren.
Resultaten worden verwacht eind 2022 begin 2023. Dat was voor de hele Corona toestand.
Ze zijn tegenwoordig zeer actief op social media, wat mij doet vermoeden dat het water hun aan de lippen staat.
Ze hebben eigenlijk 1 medicijn in de pipeline, want op hun alzheimer middel reken ik al niet meer.
Ik hoop stiekem dat Pharnext wordt overgenomen voor hun AI platform, er zijn zoveel andere, betere opportuniteiten voor het moment... :shock: Als deze op korte termijn boven mijn gemiddelde van 6.15€ stijgt ga ik bijna zeker verkopen.

besportie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 312
Contacteer:

Bericht door besportie »

Vanaf min 15 is de ceo Pharnext aan het woord

https://www.boursorama.com/bourse/actua ... l=1rPALPHA
Turbo long Galapagos / aandelen: Soligenix 3.47$, Sorrento 2.50$, Dare 1.18$, Euronav 8.34 eur, Inventiva 9.63 eur, Acacia 2.58 eur, Ontex 11.74 eur

Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 573
Contacteer:

Bericht door Stofke »

De ene freeze na de andere, wat een achtbaan.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie