Pharnext

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1241

Re: Pharnext

Bericht door ancaoli »

Aha, met dit nieuws zal ik mijn strategie waarschijnlijk wijzigen; geen KT trade dus maar een verkoop voor dat de resultaten gepubliceerd worden; ik hoop dat de koers verder positief zal evolueren in aanloop van deze Q2 publicatie. Het blijft uiteraard moeilijk om op tijd te verkopen; begin Q2 :?:
De resultaten wacht ik liever niet af; te veel risico, de potentiële extra winst laat ik let plezier aan anderen ;)

Extra comment; bij KT stevige winst (boven 3,8) ga ik misschien toch redelijk snel mijn winst nemen en gokken op extra trade in aanloop van Q2
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567

Bericht door Naz-T »

Mijn gemiddelde is nu 11 (vorige week positie wat uitgebreid aan 3,12), dus ik denk nog niet meteen aan verkopen.
Dit aandeel ligt op de plank. We'll see.
Heb al 3 keer verlies genomen in het verleden en met wat geduld en wat bijkopen, had ik er break-even of zelfs met winst kunnen uitstappen ipv met verlies. Dus dat wordt nu de strategie.

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 122

Bericht door _Jack_ »

Naz-T schreef:
02 feb 2021 11:09
Mijn gemiddelde is nu 11 (vorige week positie wat uitgebreid aan 3,12), dus ik denk nog niet meteen aan verkopen.
Heb al 3 keer verlies genomen in het verleden en met wat geduld en wat bijkopen, had ik er break-even of zelfs met winst kunnen uitstappen ipv met verlies. Dus dat wordt nu de strategie.
Ik weiger daar nog van bij te kopen.
Zit aan 13,98 en dat is al met 2x bijkopen in 't verleden.
De plank op, en ik zie 't wel. :)

Zoals je zegt, heb Kiadis Pharma zo eens buitengegooid met -75%. Daar had ik finaal nog mijn geld kunnen verdubbelen bij de overname. :down:

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Naz-T »

_Jack_ schreef:
02 feb 2021 11:41
Naz-T schreef:
02 feb 2021 11:09
Ik weiger daar nog van bij te kopen.
Zit aan 13,98 en dat is al met 2x bijkopen in 't verleden.
De plank op, en ik zie 't wel. :)

Zoals je zegt, heb Kiadis Pharma zo eens buitengegooid met -75%. Daar had ik finaal nog mijn geld kunnen verdubbelen bij de overname. :down:
Bij pharnext al vaak gekocht, eerste aankoop was boven de 20. Mij wat laten meeslepen in het enthousiasme hier en was nog onervaren. Eigen schuld, wil niemand hier beschuldigen.

Kiadis is ook 1 van de 3 waar ik het over had.

Op de plank ermee, komt ooit wel goed. Die bijkoop aan 3,12 zal ik me normaal niet beklagen op termijn.

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

ancaoli schreef:
22 jan 2021 14:44
Vangnet heeft haar werk gedaan en sneller dan verwacht terug aandeelhouder aan 3,21. Terug voor een trade (7de). Ze mogen buiten boven de 3,55
7de trade afgesloten met verkoop aan 3,53 gisteren en 3,54 vandaag. Terug 10% winst op een paar weken en dat is ok voor mij. Had na het recentste nieuws meer verwacht maar de schwung kwam niet in het aandeel en dus daarom sneller dan voorzien verkocht. Bij Pharnext meermaals gezien dat ze na nieuws terug inslapen. Ik sta terug klaar rond de 3,2.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Naz-T »

ancaoli schreef:
05 feb 2021 09:10
ancaoli schreef:
Vangnet heeft haar werk gedaan en sneller dan verwacht terug aandeelhouder aan 3,21. Terug voor een trade (7de). Ze mogen buiten boven de 3,55
7de trade afgesloten met verkoop aan 3,53 gisteren en 3,54 vandaag. Terug 10% winst op een paar weken en dat is ok voor mij. Had na het recentste nieuws meer verwacht maar de schwung kwam niet in het aandeel en dus daarom sneller dan voorzien verkocht. Bij Pharnext meermaals gezien dat ze na nieuws terug inslapen. Ik sta terug klaar rond de 3,2.
Er komt nu toch iets of wat beweging in precies.
Volume stijgt alvast.

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan

Bericht door Naz-T »

Er was blijkbaar een PB
Feb 5(Reuters) - PHARNEXT SA :

ANNOUNCED ON THURSDAY FINANCING OF €11 MILLION THROUGH A CAPITAL RAISE SUBSCRIBED BY EXISTING SHAREHOLDERS AND A CONVERTIBLE BONDS ISSUED TO EUROPEAN INVESTORS
EUROPEAN INVESTORS ALSO PROVIDE INDICATION OF INTEREST FOR AN ADDITIONAL AMOUNT OF UP TO €25 MILLION IN CONVERTIBLE BONDS
€6 MILLION CAPITAL RAISE PRICED AT MARKET WITH WARRANTS SUBSCRIBED BY TWO EXISTING SHAREHOLDERS
€5 MILLION CONVERTIBLE BONDS ISSUED TO EUROPEAN INVESTORS
EUROPEAN INVESTORS HAVE ALSO PROVIDED WRITTEN INDICATION OF STRONG INTEREST FOR THE POTENTIAL OF ADDITIONAL €25 MILLION IN SIMILAR CONVERTIBLE BONDS, DEPENDING ON FUTURE MARKET CONDITIONS
THIS CAPITAL RAISE DID NOT AND WILL NOT REQUIRE THE PUBLICATION OF A PROSPECTUS SUBJECT TO THE APPROVAL OF THE AUTORITÉ DES MARCHÉS FINANCIERS
THE PROCEEDS FROM THE FINANCING WILL FUND OPERATIONS THROUGH SEVERAL KEY MILESTONES EXPECTED WITHIN THE FIRST HALF OF 2021

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Naz-T schreef:
05 feb 2021 09:54
ancaoli schreef:
05 feb 2021 09:10
ancaoli schreef:
Er komt nu toch iets of wat beweging in precies.
Volume stijgt alvast.
Inderdaad, ook koers mooi naar boven. K’had beter nog wat geduld gehad ;) Good luck allemaal!

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Terug in aan 3.18 voor 8ste trade. Strategie blijft dezelfde; buiten tussen 3,8 en 4,1.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1736

Bericht door bertje »

Ben ook eens ingestapt, lijkt erop dat ze er telkens voor zorgen een cash buffer van minstens 2 jaar te hebben.

Wel zeer kleine free float
https://live.euronext.com/en/product/eq ... nformation

Plaats reactie