Pharnext

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567

Re: Pharnext

Bericht door Naz-T »

And its gone! schreef:
16 okt 2020 14:40
Iemand een idee wat er met dit brolaandeel aan de hand is?
-9.95% en freeze?
Is al zo goed als ongedaan gemaakt precies.
Misschien een dump om stop lossen te triggeren onder de 3 en nu enkel terug omhoog? Wishful thinking, maar heb het toch ook al eerder gezien...

Voor de rest, idd BROL! Grootste verliespost in port na instap bij 20+ en bijkopen nog ver boven de 10 :silent:

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 122

Bericht door _Jack_ »

Kan iemand eens een visie geven over dit aandeel?
Wat zit er nog van nieuws in pipe en tegen wanneer?
Wanneer zou hier eventueel positieve beweging in kunnen komen (gesteld dat de resultaten goed zijn)?

Ik heb deze namelijk te diep laten zakken om nog weg te doen met verlies.
Gemiddelde aankoop: 13,97598
En dat door ooit al eens 1x bij te kopen.
-77,43% op dit moment.

Cut your losses ga ik niet meer doen. Dan laat ik 't liever nog jaren staan.
Bijkopen zou ik eventueel nog overwegen, maar dan pas wanneer we in de buurt van nieuws komen.

Moet toegeven dat ik dit aandeel integenstelling tot Galapagos, Argen-X,...totaal niet volg.
Ben toen gewoon op Stofke zijn hypetrein gesprongen. :lol:

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 419

Bericht door And its gone! »

_Jack_ schreef:
04 nov 2020 09:37
Kan iemand eens een visie geven over dit aandeel?
Wat zit er nog van nieuws in pipe en tegen wanneer?
Wanneer zou hier eventueel positieve beweging in kunnen komen (gesteld dat de resultaten goed zijn)?

Ik heb deze namelijk te diep laten zakken om nog weg te doen met verlies.
Gemiddelde aankoop: 13,97598
En dat door ooit al eens 1x bij te kopen.
-77,43% op dit moment.

Cut your losses ga ik niet meer doen. Dan laat ik 't liever nog jaren staan.
Bijkopen zou ik eventueel nog overwegen, maar dan pas wanneer we in de buurt van nieuws komen.
We zitten allemaal in het zelfde schuitje met pharnext.
Frans brolaandeel zoals Innate en Transgene en een paar belangrijke lessen uit getrokken.
-50% met een gemiddelde van 6€.
Ook ik koop hier niks meer bij.

Q1 2021 starten ze met hun 2de fase III studie voor PXT3003.
BRIEF-Pharnext And Charcot-Marie-Tooth Association Announce Biomarker Research Collaboration
08:39 (03/09) - Bron: Reuters
Sept 3 (Reuters) - PHARNEXT SA :
* PHARNEXT AND THE CHARCOT-MARIE-TOOTH ASSOCIATION ENTER
BIOMARKER RESEARCH COLLABORATION
* COLLABORATION FOCUSED ON IDENTIFYING AND CHARACTERIZING
KEY
BIOMARKERS IN CHARCOT-MARIE-TOOTH DISEASE TYPE 1A
* RESULTS OF THIS RESEARCH COLLABORATION MIGHT INFORM THE
ADDITION
OF NEW EXPLORATORY ENDPOINTS IN NEXT PHASE III TRIAL OF PXT3003
TO BE INITIATED IN Q1 2021
Resultaten verwacht eind 2022 of 2023. Ergens daartussen mogen we stillaan een opwaartse koers verwachten (hopelijk)
De studie is zogezegd de-risked want de resultaten van de eerste fase III studie waren redelijk goed (op hoogste dosis dacht ik).
De vraag is of Pharnext voldoende financiële middelen heeft om de studie te financieren. Zonder partner gaan ze nog eens met de klak moeten rondgaan vrees ik.

Hun Alzheimer studie ligt volgens mij ergens in de prullenmand tot ze ook hiervoor een partner vinden, waar ik al geen hoop meer voor koester.

Conclusie: veel geduld hebben en hopen dat ze aan voldoende geld geraken zonder de kleine belegger veel pijn te doen.
En vanaf de situatie beter wordt alles zo snel mogelijk verkopen!
_Jack_ liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1233

Bericht door ancaoli »

ancaoli schreef:
16 jul 2020 11:07
Mooi. Op weg voor een nieuw ritje? Perfect trading aandeel, kopen rond 3,38 en verkopen rond 4,1. Dat is en blijft momenteel mijn strategie met Pharnext.
Heb ze verkocht aan 3,85, beetje vroeger dan eerst voorzien maar dit aandeeltje blijft voor mij enkel een traderspeeltje. Al de 4de maal met winst intussen. Mijn eerste aankoop was wel een LT en daar toen wel groot verlies moeten nemen.
Nieuwe aankoop terug rond de 3,2.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Terug in aan 3.205 voor een nieuwe rit, de 5de of zesde intussen. Met Pharnext veel verloren door long te blijven en dus de 20 gezien voor ze terug zakten naar... Met al die ritjes maak ik stilletjes aan mijn verlies terug goed.
Boven de 3.8 mogen ze buiten.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Terug verkocht aan gemiddeld 3,57 of vijfde winnende trade maar nu met 11%. Ik wilde niet wachten tot de range 3,8-4,1; liever wat extra cash nu.
Rond 3,2 sta ik terug klaar voor nieuwe instap.
Good luck!

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 419

Bericht door And its gone! »

ancaoli schreef:
14 jan 2021 10:44
Terug verkocht aan gemiddeld 3,57 of vijfde winnende trade maar nu met 11%. Ik wilde niet wachten tot de range 3,8-4,1; liever wat extra cash nu.
Good luck!
Ancaoli, opletten met nog toekomstige ritjes voor 2 zaken:

-Ze hebben nog geld nodig voor de Fase III studie te bekostigen dus AK of partner
-Ze gaan starten met de fase III Q1 2021

Gewoon ter info ;)
ancaoli liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

And its gone! schreef:
14 jan 2021 11:10
ancaoli schreef:
14 jan 2021 10:44
Good luck!
Ancaoli, opletten met nog toekomstige ritjes voor 2 zaken:

-Ze hebben nog geld nodig voor de Fase III studie te bekostigen dus AK of partner
-Ze gaan starten met de fase III Q1 2021

Gewoon ter info ;)
Hartelijk bedankt! Ik volg dit aandeel puur op gevoel en met een klein beetje technische analyse en ken de fundamentele gang van zaken in dit geval veel minder dan voor mijn core aandelen posities zoals Inventiva, Ontex en Sorrento.

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Vangnet heeft haar werk gedaan en sneller dan verwacht terug aandeelhouder aan 3,21. Terug voor een trade (7de). Ze mogen buiten boven de 3,55

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 567

Bericht door Naz-T »

Allé, er zit nog leven in :lol:
Feb 1 (Reuters) - Pharnext SA :

PROVIDES AN UPDATE ON ITS PIVOTAL CLINICAL DEVELOPMENT PROGRAM FOR ITS LEAD MEDICINE PXT3003 IN CHARCOT-MARIE-TOOTH TYPE 1A ('CMT1A')
EXPECTS TO BEGIN FIRST-PATIENT-FIRST-DOSE IN ITS CLINICAL PIVOTAL PHASE III TRIAL ENTITLED PREMIER BEFORE MARCH 31, 2021 IN U.S.
PREMIER TRIAL IS EXPECTED TO ENROLL APPROXIMATELY 350 SUBJECTS FROM 50 CENTERS WORLDWIDE
PHARNEXT HAS ALSO APPLIED FOR, AND IS INTERACTING WITH FDA REGARDING A SPECIAL PROTOCOL ASSESSMENT ('SPA') FOR PREMIER PHASE III TRIAL
PHARNEXT WILL BE REPORTING TOP-LINE INTERIM DATA ON SAFETY AND EFFICACY OF PXT3003 COLLECTED SO FAR FROM THIS OPEN LABEL STUDY DURING Q2 2021
Feb 1 (Reuters) - Pharnext SA ::PROVIDES AN UPDATE ON ITS PIVOTAL CLINICAL DEVELOPMENT PROGRAM FOR ITS LEAD MEDICINE PXT3003 IN CHARCOT-MARIE-TOOTH TYPE 1A ('CMT1A').EXPECTS TO BEGIN FIRST-PATIENT-FIRST-DOSE IN ITS CLINICAL PIVOTAL PHASE III TRIAL ENTITLED PREMIER BEFORE MARCH 31, 2021 IN U.S..PREMIER TRIAL IS EXPECTED TO ENROLL APPROXIMATELY 350 SUBJECTS FROM 50 CENTERS WORLDWIDE.PHARNEXT HAS ALSO APPLIED FOR, AND IS INTERACTING WITH FDA REGARDING A SPECIAL PROTOCOL ASSESSMENT ('SPA') FOR PREMIER PHASE III TRIAL.PHARNEXT WILL BE REPORTING TOP-LINE INTERIM DATA ON SAFETY AND EFFICACY OF PXT3003 COLLECTED SO FAR FROM THIS OPEN LABEL STUDY DURING Q2 2021.
ancaoli liked last!

Plaats reactie