Innate Pharma

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Innatenb
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 5

Re: Innate Pharma

Bericht door Innatenb »

Volgens mij zit er een dikke haar in de boter tussen Innate en AZN.... 😐
Late start P3 monalizumab en halvering van bijhorende mijlpaal in september..

Innate geeft vrijdag (op de dag van de Europese goedkeuring) Lumoxiti terug aan AZN.. Lumoxiti was onderdeel van de overeenkomst in 2018..

Een dag later verwerft AZN Alexion met hun beruchte soliris (anti-C5).. dus de interesse in Avdoralimab is er niet ofwel heeft innate een deal met AZN geweigerd over Avdo 🤔..
Waar ik ergens de halvering van de mijlpaal monalizumab nog kon plaatsen... Zijn de feiten van dit weekend teveel toevalligheden...
Ik denk dat we getuige zijn van het begin van een echtscheiding ..
Laten we hopen dat de Force resultaten goed zijn en dat innate bezig is met een deal met een andere gigant...

gigagoeroe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 385

Bericht door gigagoeroe »

Ivel schreef:
11 dec 2020 16:05
gigagoeroe schreef:
11 dec 2020 15:35
Ik vind dit precies nu ook niet zo een drama.
Maar die communicatie is zo dramatsich slecht, dat je bijna begint te denken dat ze het met opzet doen.
Voor de opportunisten die denken dat rond 3€ kopen, binnen de 6 maanden tot rond 4,5€ verkopen leidt.
Niet eens zolang moeten wachten deze keer.
Waarom zou het naar 4.5€ gaan?
Er is +- 20% van de pipeline geschrapt.
Er rest nog genoeg om over te speculeren.
Voorlopig wil het niet lager, maar ik heb geduld...

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 419

Bericht door And its gone! »

1/3 verkocht met 40% verlies :think:

Heb 0.0 vertrouwen in die nieuwe CEO.

Ivel
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 48

Bericht door Ivel »

And its gone! schreef:
30 dec 2020 09:59

Denk niet dat er nog veel vertrouwen overblijft bij beleggers na de hetse rond lumoxiti.
Stond ik niet in het rood verkocht ik direct, helaas moet ik ze vasthouden. Ik weiger om te verkopen met verlies
beursfre liked last!
Acacia pharma / Bone therapeutics / Euronav / Mithra / Shell.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling

Ivel schreef:
30 dec 2020 10:24
And its gone! schreef:
30 dec 2020 09:59

Denk niet dat er nog veel vertrouwen overblijft bij beleggers na de hetse rond lumoxiti.
Stond ik niet in het rood verkocht ik direct, helaas moet ik ze vasthouden. Ik weiger om te verkopen met verlies
Dat is een fout.

Ik sta bv al 2 jaar (?) in het rood met Transgene en Pharnext... Nu kwam er ook Innate bij. Je moet af en toe je verlies nemen. Soms is het echt wachten op Godot.

Pharnext heeft de bevestigende studie fase III die start begin volgend jaar.

Transgene heeft zijn samenwerking met AZN waar binnenkort nieuws te verwachten valt.

Maar wat heeft Innate behalve een incompetente CEO die in de zak zit van Astrazeneca? Innate heeft enkel nog zijn cash momenteel, maar dat blijft niet duren helaas.

Ik zeg niet dat er geen hoop meer is voor Innate, er zit nog wel wat in de pipeline, dus het kan nog goedkomen. Maar veel vertrouwen in die nieuwe fase III studie heb ik persoonlijk niet.

Ondertussen zijn er wel andere opportuniteiten waar je beter in investeert ipv te wachten op een "mirakel". Hiermee maak je dan hopelijk je verlies goed.

Ik heb geleerd mijn winners te koesteren, doch af en toe winst te nemen.
Maar ook geleerd mijn losers te af te bouwen of te liquideren (Asit biotech, Geron) , dat zijn de moeilijkste lessen :up:

Ik heb er trouwens nog genoeg over, die vliegen buiten bij een deftige opvering.

veel succes alvast.
NewB76 liked last!

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 104

Bericht door pipsi »

Jan 5 (Reuters) - Innate Pharma Sa :

REG-INNATE'S FIRST NK CELL ENGAGER SELECTED BY SANOFI AS DRUG CANDIDATE FOR DEVELOPMENT
ANNOUNCED THAT SANOFI HAS MADE DECISION TO PROGRESS IPH6101/SAR443579 INTO INVESTIGATIONAL NEW DRUG (IND)- ENABLING STUDIES
IN FIRST RESEARCH PROGRAM OF COLLABORATION, IPH6101/SAR443579 HAS SHOWN ANTI-TUMOR ACTIVITY IN PRE-CLINICAL MODELS, INCLUDING ENCOURAGING PHARMACOKINETIC (PK), PHARMACODYNAMIC (PD) AND SAFETY DATA IN PRELIMINARY NON-HUMAN PRIMATE STUDIES
AS WELL AS POSITIVE MANUFACTURABILITY PROPERTIES, LEADING TO ITS SELECTION AS A DRUG CANDIDATE FOR DEVELOPMENT
DECISION TRIGGERED A EUR 7M MILESTONE PAYMENT FROM SANOFI TO INNATE. SANOFI WILL BE RESPONSIBLE FOR ALL FUTURE DEVELOPMENT, MANUFACTURING AND COMMERCIALIZATION OF IPH6101/SAR443579

pipsi
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 104

Bericht door pipsi »

nnate Pharma: een eerste multispecifiek antilichaam waarbij de NK-cellen van Innate zijn betrokken, die door Sanofi zijn geselecteerd als kandidaat-geneesmiddel.
Marseille, 5 januari 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -

IPH6101 / SAR443579 is een multispecifiek antilichaam dat NK-cellen (NKCE) aangrijpt via hun activerende receptor NKp46 en gebruikmaakt van Innate's gepatenteerde multispecies-antilichaamformaat
IPH6101 / SAR443579 Selectie activeert een mijlpaalbetaling van € 7 miljoen aan aangeboren

Innate Pharma SA (Euronext Paris: IPH - ISIN: FR0010331421; Nasdaq: IPHA) (" Innate " of het " Bedrijf ") kondigde vandaag aan dat Sanofi de beslissing heeft genomen om IPH6101 / SAR443579 te bevorderen in de richting van preklinische studies gericht op de studie van een nieuw experimenteel medicijn. IPH6101 / SAR443579 is een multispecifiek antilichaam dat NK-cellen (NKCE) aangrijpt via hun activerende receptor NKp46 en het gepatenteerde multispecifieke antilichaamformaat van Innate gebruikt (Gauthier et al. Cell 2019 ).

Tijdens het eerste onderzoeksprogramma van het samenwerkingsverband toonde IPH6101 / SAR443579 antitumoractiviteit in preklinische modellen, waaronder het aanmoedigen van farmacokinetische, farmacodynamische en veiligheidsgegevens in voorbereidende studies bij primaten, evenals eigenschappen van gunstige fabricage, wat leidt tot de selectie als kandidaat-geneesmiddel.

Het besluit leidde tot een mijlpaalbetaling van € 7 miljoen van Sanofi aan Innate. Sanofi zal verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling, productie en marketing van IPH6101 / SAR443579.

Deze mijlpaal heeft betrekking op de eerder gecommuniceerde samenwerkings- en licentieovereenkomst met Sanofi, waarbij de bedrijven samenwerken om maximaal twee bispecifieke kandidaten te genereren en te beoordelen met behulp van de technologie van Innate en Sanofi's eigen bispecifieke antilichaamformaten. evenals tumordoelen. De bedrijven werken momenteel ook samen aan het tweede onderzoeksprogramma.

“ We zijn zeer tevreden dat Sanofi zich inzet om IPH6101 / SAR443579 naar de kliniek te verhuizen . Dit benadrukt het potentieel voor activering van NK-cellen door de activerende receptor NKp46, evenals de robuustheid van het gepatenteerde multispecifieke antilichaamformaat van Innate ”, zegt prof. Eric Vivier, PhD, wetenschappelijk directeur van Innate Pharma. “Wij geloven dat IPH6101 / SAR443579 het eerste molecuul is dat zich richt op NKp46 en NK-cellen gebruikt om een ​​dergelijke ontwikkeling op gang te brengen, waarmee de volgende generatie van wetenschappelijke innovatie van Innate wordt aangetoond. Deze validatie zal ook waardevol zijn voor het tweede onderzoeksprogramma dat met Sanofi aan de gang is, en voor het hele technologische platform met Innate NK-cellen. "

De multispecifieke NK-cel-aangrijpende antilichaamtechnologie van Innate bestaat uit nieuwe antilichaamformaten die zich tegelijkertijd richten op twee activerende receptoren op NK-cellen, NKp46 en CD16, en op een tumorantigeen op kankercellen.
Deze trifunctionele moleculen hebben een betere werkzaamheid aangetoond in preklinische modellen dan conventionele antilichamen gericht tegen hetzelfde tumordoelwit. De gezamenlijke betrokkenheid van verschillende receptoren op het oppervlak van NK-cellen resulteert in hun volledige activering.

Multispecifieke antilichamen die NK-cellen aangrijpen, kunnen een betere therapeutische optie zijn voor de behandeling van kanker in vergelijking met bispecifieke antilichaamformaten waarbij T-lymfocyten betrokken zijn.

Bij ongeveer multispecies-NKp46-antilichamen die NK-cellen aangrijpen (NK-cel of NKCE)

NKp46 is een activerende receptor die tot expressie wordt gebracht op NK-cellen. Het is de meest specifieke marker van menselijke NK-cellen en speelt een belangrijke rol bij de herkenning van tumorcellen.

De multispecifieke antilichaamformaten van Innate binden enerzijds aan een antigeen op het oppervlak van tumorcellen en anderzijds aan de NKp46-receptor op NK-cellen. Deze binding veroorzaakt de activering en vernietiging van tumorcellen en de uitscheiding van cytokines door NK-cellen, een populatie van immuuncellen die een aanzienlijk deel van de cytotoxische lymfocyten in het menselijk lichaam vertegenwoordigen.

Op de overeenkomst Sanofi-Innate:

Het bedrijf heeft een samenwerkings- en licentieovereenkomst met Sanofi om de gepatenteerde technologie van Innate toe te passen op de ontwikkeling van nieuwe multispecifieke antilichaamformaten die NK-cellen rekruteren tegen tumorcellen en de uitscheiding van cytokines stimuleren, via hun NKp46 activerende receptor.

Volgens de voorwaarden van de licentieovereenkomst is Sanofi verantwoordelijk voor de ontwikkeling, fabricage en marketing van de producten die het resultaat zijn van de samenwerking. Innate Pharma komt in aanmerking voor mijlpaalbetalingen in verband met het behalen van ontwikkelings- en marketingdoelstellingen van maximaal 400 miljoen euro, evenals royalty's op basis van de netto-omzet.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling

Prachtig nieuws!
Was een beetje te verwachten na mijn verkoop :up:

Hopelijk snel naar de 5€ :clap:
NewB76 liked last!

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling

Straks nog rood eindigen? Met zo een nieuws.. Had beter nog een deel verkocht deze ochtend :wtf:

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1671

Bericht door bertje »

Denk dat het bedrag veel te klein is.
Doet hun cash maar met enkele procenten stijgen.

Plaats reactie