Innate Pharma

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Stofke
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 573
Contacteer:

Re: Innate Pharma

Bericht door Stofke »

Innate Pharma (NASDAQ:IPHA) Lifted to “Buy” at Zacks Investment Research
Posted by Ethan Ryder on May 29th, 2020

Innate Pharma (NASDAQ:IPHA) was upgraded by Zacks Investment Research from a “hold” rating to a “buy” rating in a research note issued to investors on Friday. The brokerage presently has a $7.00 price objective on the stock. Zacks Investment Research‘s target price points to a potential upside of 5.26% from the stock’s previous close.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

koersdoelen vallen mij tegen, ben er even uit. Even wat extra investeren in Gala met de goedkeuring in t verschiet. Voor de fase 3 resultaten van Monalizumab kom ik wss terug. Ik vrees dat we nog even tussen die 5 en 7 euro gaan schommelen de komende twee jaar

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 307
Contacteer:

Bericht door And its gone! »

BRIEF-Innate Pharma To Re-activate TELLOMAK Trial In U.S.
07:11 (24/06) - Bron: Reuters
June 24 (Reuters) - INNATE PHARMA SA IPH.PA :
* U.S. FOOD AND DRUG ADMINISTRATION LIFTS PARTIAL CLINICAL
HOLD ON
LACUTAMAB TELLOMAK TRIAL IN ADVANCED T-CELL LYMPHOMAS
* INNATE PHARMA TO RE-ACTIVATE TELLOMAK TRIAL IN US
* NEW GMP-CERTIFIED BATCH HAS BEEN SUCCESSFULLY MANUFACTURED

Source text for Eikon:
Further company coverage:

(Gdansk Newsroom)
((gdansk.newsroom@thomsonreuters.com; +48 58 778 51 10;))
NewB76 liked last!
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

Today in Cellular & Molecular Immunology: EXPLORE #COVID19 study suggests blocking therapeutic antibodies targeting expression of CD39, NKG2A & PD1 inhibitory receptors on #NKcells, used in cancer #immunotherapy, could be repurposed in #SARSCoV2 infection:

https://www.nature.com/articles/s41423- ... HSCampaign
NewB76 liked last!

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 307
Contacteer:

Bericht door And its gone! »

Ook deze Franse biotech is eigenlijk een teleurstelling.
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

And its gone! schreef:
06 jul 2020 09:26
De koers momenteel wel maar in principe hebben ze nog met niks van nieuws teleurgesteld. Ook wat meegezogen door Corona maar uiteindelijk terug op niveau van ervoor. Alles is nog heel pril, Lumoxiti is mooi om wat geld binnen te rijven maar daarom met je niet in Innate beleggen. Die Monalizumab met Astra en de eigen Lacutamab zijn de triggers om hierin te beleggen. Er zijn ook wat preclinische onderweg. Bij IPH5401 kunnen we ook nog verrast worden door mooie resultaten. Ik ben er onlangs even uitgegaan maar blijf het nauwgezet volgen. Ik wacht nog even om wat winst af te romen na de hopelijke goedkeuring van Gala en probeer dan hier nog terug onder de 6 in te pikken. Op een of andere manier hou ik van de manier van werken en ze brengen al altijd wat ze gezegd hebben. Ik vind de pijplijn ook mooi vol. Eerlijkheidshalve heb ik mij ook al verschillende keren geërgerd aan de koers, heb de rit van 4,6 naar boven de 9 meegemaakt, als je dan nu ziet dat we continu tussen die 5 en 7 blijven hangen. Maar toch, ik blijf fan en stap een dezer weken terug in.
And its gone! liked last!

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

And its gone! schreef:
06 jul 2020 09:26
Het blijft enorm op de achtergrond de Franse Biotech. In België zit meer potentieel, daar moet ik je gelijk in geven.

NewB76
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 185
Contacteer:

Bericht door NewB76 »

Wie er wakker geworden in Parijs ?

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

NewB76 schreef:
06 jul 2020 17:05
Wie er wakker geworden in Parijs ?
Ben nochtans nog niet opnieuw ingestapt :D

Stofke
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door Stofke »

Hoe immuno-oncologie bijdraagt aan de strijd tegen Covid-19

Een benadering in kanker immunotherapie is het beperken van de lokale ontsteking die de tumor veroorzaakt, die een integrale rol speelt in de groei, weerstand, en metastase naar andere delen van het lichaam. Ook een overactivatie van het immuunsysteem veroorzaakt lokale ontsteking in de longen is een belangrijke bron van complicaties bij Covid-19 patiënten. Het terugdringen van het aantal sterfgevallen in verband met deze complicaties is een cruciale stap in de strijd tegen de pandemie.

Deze levensbedreigende overactivaties worden beheerst door de aangeboren arm van het immuunsysteem. Dit is de belangrijkste focus van de Franse biotech Innate Pharma, die kankerbehandelingen ontwikkelt gericht op het aangeboren immuunsysteem.

Innate Pharma hergebruikt een van zijn experimentele kankermedicijnen om de ernstigste gevallen van Covid-19 te behandelen, waar het immuunsysteem overreageert. Het medicijn, avdoralimab genaamd, is een antilichaam dat de receptor van C5a blokkeert, een ontstekingseiwit dat wordt geproduceerd door sommige cellen van het aangeboren immuunsysteem.
Een studie uitgevoerd in samenwerking met twee Franse ziekenhuizen bleek dat de C5a eiwit werd gevonden in hogere hoeveelheden in ernstige gevallen van Covid-19 met longontsteking of acute respiratoire noodsyndroom. "We konden zien dat het niveau van circulerende C5a evenredig is aan de ernst van de ziekte," legt Eric Vivier, Chief Scientific Officer van Innate Pharma en professor aan de Aix-Marseille University. "Door dit traject te blokkeren met Avdoralimab, verwachten we een betere controle over ontstekingen bij Covid-19-patiënten te induceren."
Net als Cerullo ziet Vivier de voortdurende herbestemming van kankermedicijnen voor infectieziekten als een manier om terug te keren naar de wortels. "Het begrip van de immuunrespons was gebaseerd op de dissectie tegen microben. Dat leidde tot het immuno-oncologieveld, en dat leidde tot de ontwikkeling van moleculen die kunnen werken op de immuunrespons. Dus nu kunnen sommige van deze moleculen worden verplaatst, hergebruikt op het gebied van ontsteking, en in het bijzonder op het gebied van Covid-19."

https://www.labiotech.eu/medical/immuno ... -covid-19/

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie