Inventiva Pharma

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

ancaoli
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1241

Re: Inventiva Pharma

Bericht door ancaoli »

Hein schreef:
07 jun 2021 18:13
Koers in stijgende lijn, nieuws op komst? Initiation of NATIV3 Phase III clinical trial evaluating lanifibranor in NASH – planned for the first half of 2021
Alle biotech stijgt. Niets aan de hand.
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

DiepRood
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 36

Bericht door DiepRood »

Inventiva announces three scientific presentations at the EASL International Liver Congress™ 2021 and during a KOL webcast event

9 June 2021
Daix (France), June 9, 2021 – Inventiva (Euronext Paris and Nasdaq: IVA), a clinical-stage biopharmaceutical company focused on the development of oral small molecule therapies for the treatment of non-alcoholic steatohepatitis (NASH), mucopolysaccharidoses (MPS) and other diseases with significant unmet medical need, today announced that three abstracts have been selected for presentation at the upcoming International Liver CongressTM 2021 hosted by the European Association for the Study of the Liver (EASL), June 23-26, 2021. Inventiva will also host a KOL webcast event on June 29, 2021, focusing on the three abstracts, the current NASH field and Inventiva’s upcoming Phase III clinical trial on lanifibranor (further details below).

The first abstract focusing on the beneficial effects of lanifibranor on cardiovascular risk biomarkers has been selected for an oral presentation. Based on the results of Inventiva’s NATIVE Phase IIb clinical trial evaluating lanifibranor in NASH, the authors of the abstract analyzed the change in the cardiovascular risk profile in patients with NASH by measuring several serum biomarkers. Lanifibranor showed beneficial effects on several cardiovascular risk biomarkers, including dyslipidemia, insulin resistance, inflammation and high blood pressure, confirming its promising profile as a potential treatment for NASH.
Meer info en details in de PDF, via onderstaande link

https://inventivapharma.com/inventiva-a ... ast-event/
ZyppBe liked last!

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Interessante koersevolutie de laatste tijd. We zijn benieuwd…
Vaste Portefeuille:Recticel, WRN, Accentis, Global G, Roularta, Agfa, Ontex, OCI, Sorrento, Inventiva

Stihanz
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 7

Bericht door Stihanz »

ancaoli schreef:
11 jun 2021 18:01
Ik weet niet wat jij Interessant vind aan dood normale koersschommelingen 😅
Ik zie niks nieuws...

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Van 11,2 naar 12,4 sinds begin juni vind ik interessant. Maar kan ook te wijten zijn aan biotech heropleving
Ook maandgrafiek oogt mooi. En In US momenteel + 5%

ancaoli
Forum elite
Forum elite

Bericht door ancaoli »

Stihanz schreef:
11 jun 2021 18:09
ancaoli schreef:
11 jun 2021 18:01
Ik weet niet wat jij Interessant vind aan dood normale koersschommelingen 😅
Ik zie niks nieuws...
+ 7% in US, of toch ietsje meer dan een doodnormale koersschommeling 😉

DiepRood
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 36

Bericht door DiepRood »

De laatste 3 maand zijn we reeds 3x rond de 12.4 weer naar beneden geketst.

Als dat nu niet gebeurt, kunnen we misschien wel weer 14.5 halen, zoals in juli'20, januari'21 en februari'21.

Maar weer naar 11 kan dus even goed.

Als ik een glazen bol had, zou ik het weten.

Ik wacht eerder op effectief nieuws...

Lapitop
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 24

Bericht door Lapitop »

Vermoedelijk kan het congres eind deze maand wat interesse wekken voor ivaa. In aanloop daar van kan de koers hopelijk al wat aantrekken. Technisch gezien ziet het er boven de €12,50 wel goed uit!

VWarena
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 685

Bericht door VWarena »

Daix (France), June 15, 2021 – Inventiva (Euronext Paris and Nasdaq: IVA), a clinical-stage biopharmaceutical company focused on the development of oral small molecule therapies for the treatment of non-alcoholic steatohepatitis (NASH), mucopolysaccharidoses (MPS) and other diseases with significant unmet medical need, today announced that the Company will participate to the upcoming SVB Leerink CybeRx Series: Liver Disease Day, being held virtually on June 17, 2021. During the event, members of the Company’s leadership will engage in 1x1 investor meetings.
NewB76 liked last!

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 421

Bericht door And its gone! »

Tis maar stillekes bij Inventiva.
Eind deze maand lancering fase 3 toch?
NewB76 liked last!

Plaats reactie