Inventiva Pharma

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40

Terugnajaren
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 100
Contacteer:

Re: Inventiva Pharma

Bericht door Terugnajaren » 31 jul 2019 11:07

Er zijn wel redenen voor koersdruk;

- cashpositie niet meer zo royaal tov cashburn en nu geld ophalen is heel forse verwatering
- hoog risico op tegenslagen in pijplijn
- vandaag zette Labiotech via een interview Genfit in the picture https://labiotech.eu/interviews/dean-hum-genfit-nash/ , hun onderzoek in NASH staat verder, lees het artikel even.

Grtz,
Terugnajaren

powered by Surfing Waves

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1143
Contacteer:

Bericht door bertje » 31 jul 2019 12:00

Men begint toch de cijfers beter te lezen

INVENTIVA SA
1,96 31/07/2019 25.691 +5,66%

We noteren bijna uitsluitend aan de cash.

Bonzai
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 4
Contacteer:

Bericht door Bonzai » 05 aug 2019 21:01

Terugnajaren schreef:Er zijn wel redenen voor koersdruk;

- cashpositie niet meer zo royaal tov cashburn en nu geld ophalen is heel forse verwatering
- vandaag zette Labiotech via een interview Genfit in the picture https://labiotech.eu/interviews/dean-hum-genfit-nash/ , hun onderzoek in NASH staat verder, lees het artikel even.

Grtz,
Terugnajaren
Ik vind al jouw argumenten terecht, ook wat Genfit betreft. Maar ... niks is zeker, voor geen van beiden. En Genfit heeft vandaag gezien het sentiment evenzeer een fikse pandoering gekregen. Dus, de 'race' blijft lopen en ikzelf vind eerlijk gezegd beide aandelen koopwaardig of interessant. Alleen, bij Inventiva heb ik vandaag alvast een eerste bijkoopschijf uitgevoerd, omdat ik al geïnvesteerd zit. Genfit heeft het gejeukt, maar ik verwacht de komende dagen/weken nog bewegingen die het wachten voor 'nieuwe' aandelen de moeite maken.

beursfre
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 14
Contacteer:

Bericht door beursfre » 06 aug 2019 10:52

freez....
iemand?

weer vertrokken... :/
Asit, Biocartis, Bone, Exmar, IBA, Inventiva, Mdx

Terugnajaren
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Terugnajaren » 07 aug 2019 15:50

Bonzai schreef:
Terugnajaren schreef:Er zijn wel redenen voor koersdruk;

Grtz,
Terugnajaren
Ik vind al jouw argumenten terecht, ook wat Genfit betreft. Maar ... niks is zeker, voor geen van beiden. En Genfit heeft vandaag gezien het sentiment evenzeer een fikse pandoering gekregen. Dus, de 'race' blijft lopen en ikzelf vind eerlijk gezegd beide aandelen koopwaardig of interessant. Alleen, bij Inventiva heb ik vandaag alvast een eerste bijkoopschijf uitgevoerd, omdat ik al geïnvesteerd zit. Genfit heeft het gejeukt, maar ik verwacht de komende dagen/weken nog bewegingen die het wachten voor 'nieuwe' aandelen de moeite maken.
Dag Bonzai,
Ik hoop dat je het gelijk aan je zijde krijgt, iedereen die belegt mag rendement halen van mij :up:
Maar zelf ben ik er gelukkig tijdig uitgestapt voor de grote roetsj naar beneden half februari. Maar dat is een puur eigen beslissing die bij jou heel anders kan liggen. Ik geef alvast met plezier deze link http://www.nashbiotechs.com/nash-biotec ... index.html waarop je kunt merken dat er behalve Inventiva wel nog wat andere bedrijven actief zijn op dit domein. Ben dit wat beginnen opvolgen na de roadshow (sept 2018) die KBC - Bolero organiseerde en waarop ook Frédéric Cren (Chairman, CEO, Co-founder) aanwezig was. Zie hun interview/presentatie https://www.youtube.com/watch?v=_K8NI9pazgc n.a.v. die roadshow. Was trouwens een zeer toegankelijke en vriendelijke man, ondanks de hele rist bezoeken die hij continu overal moet afleggen. Ik vermoed daarom dat hun IR ook graag antwoord geeft aan wie vragen heeft. Ook vermoed ik dat ze die vele contacten leggen omdat ze nog dikwijls eens de kassa gaan moeten vullen, wat geen verwijt is maar een sterk aandachtspunt bij deze koers en uitblijven van positief nieuws.

Grtz,
Terugnajaren
medaar liked last!

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje » 21 aug 2019 08:52

Als we vandaag geen reactie krijgen, dan snap ik er echt niks van

BRIEF-Inventiva Secures New Patent In The US

Inventiva SA IVAA.PA :
* REG-INVENTIVA SECURES NEW PATENT IN THE US STRENGTHENING THE PROTECTION OF ITS LEAD PRODUCT CANDIDATE LANIFIBRANOR

* THIS PATENT STRENGTHENS PROTECTION OF LANIFIBRANOR IN
UNITED STATE

* NEW PATENT GRANTED IN UNITED STATES BY USPTO PROTECTS USE OF LANIFIBRANOR FOR TREATMENT OF FIBROTIC DISEASES UNTIL JUNE 2035

beursfre
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 14
Contacteer:

Bericht door beursfre » 21 aug 2019 09:16

freez in elk geval...
Asit, Biocartis, Bone, Exmar, IBA, Inventiva, Mdx

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje » 21 aug 2019 09:17

En we zijn begonnen

2,19
Wijziging (0,535)
32,33%
And its gone! liked last!

Terugnajaren
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Bericht door Terugnajaren » 21 aug 2019 09:56

Wil hier geen spelbreker zijn en geniet gerust van de heel forse stijging vandaag, maar pas op!
Een patent heeft NIETS van doen met een bewijs van (goede) werking.
Ik spreek uit ervaring want bij Inventiva heb ik de vorige koersopstoot gelukkig verzilverd voor de resultaten bekend werden, kort nadien roetsjbaan naar diep beneden en nog steeds héél fors onder die koersen in de 8. Bij Oxurion heb ik dat niet gedaan en gisteren mijn verlies genomen.....

hierbij mening van KBC, loopt gelijk met mijn visie;
"Biotechbedrijf Inventiva kreeg een nieuw patent toegekend in de VS, waardoor de bescherming van haar belangrijkste geneesmiddel Lanifibranor er verlengd werd tot 2035. Dat is erg aardig, maar positieve testdata zijn dat nog veel meer. In dat verband blijft KBC Securities wachten op de uitslag van de NATIVE-testen en de Odiparcil fase II proef in MPS VI. De groep had per einde juni 2019 een kaspositie van 37 miljoen euro, wat moet volstaan om verder te werken tot en met het tweede kwartaal van 2020."

KBC is nochtans de partner die Inventiva in België in de picture zet bij beleggers.

Grtz,
Terugnajaren

bertje
Forum elite
Forum elite
Contacteer:

Bericht door bertje » 21 aug 2019 10:00

Men vecht ervoor

2,4
Wijziging (0,745)
45,02%

en nu halted en al terug 19.000 mkt om te kopen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie