BNP Paribas
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 69
BNP Paribas Fortis
BNP is ondergewaardeerde geldmachine.
4-5€ wpa, uitkering 25% in dividend, rest hergeïnvesteerd met jaarlijks rendement +7%.
Ik denk dat we binnenkort naar 40 € gaan.
En na 3KW resultaten naar 50 €.
4-5€ wpa, uitkering 25% in dividend, rest hergeïnvesteerd met jaarlijks rendement +7%.
Ik denk dat we binnenkort naar 40 € gaan.
En na 3KW resultaten naar 50 €.
in port: Kbca / Eurn / Nyr /XRP
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum actieveling
- waarderingen: 69
Re: BNP Paribas Fortis
WORLD'S 50 SAFEST BANKS 2012
47.BNP Paribas
Ratings current as of July 30, 2012 / PR date: Global Finance magazine August 16, 2012
Read more: http://www.gfmag.com/tools/best-banks/1 ... z23prYbNgK
47.BNP Paribas
Ratings current as of July 30, 2012 / PR date: Global Finance magazine August 16, 2012
Read more: http://www.gfmag.com/tools/best-banks/1 ... z23prYbNgK
in port: Kbca / Eurn / Nyr /XRP
U.S. financial stocks at 2012 high after Fed announcement http://on.mktw.net/ROPCDn
Beter éen vogel in de hand dan tien in de lucht
18:10 - 11 oktober 2012 door Daan Ballegeer
(Nog) geen Europees uitstel Basel III
Artikel
Reacties (1)
Bewaren E-mailen Corrigeren Afdrukken Linken
Europa zet alle zeilen bij om tijdig een akkoord te vinden over de Basel III-regels. Die nieuwe kapitaal- en liquiditeitsnormen moeten de financiële sector veiliger en stabieler maken. Maar het Europees parlement wil aan die EU-wetgeving ook strenge bonusregels koppelen. Daarom komt er extra overleg later deze maand.
(Nog) geen Europees uitstel Basel III
Artikel
Reacties (1)
Bewaren E-mailen Corrigeren Afdrukken Linken
Europa zet alle zeilen bij om tijdig een akkoord te vinden over de Basel III-regels. Die nieuwe kapitaal- en liquiditeitsnormen moeten de financiële sector veiliger en stabieler maken. Maar het Europees parlement wil aan die EU-wetgeving ook strenge bonusregels koppelen. Daarom komt er extra overleg later deze maand.
Heb hier net een schijf long van gekocht... Op koers 40... ik ben klaar voor een korte rit naar minimum 42 !
Bij deze mijn snelste winst ooit > schijf staat al op + 15%... een mens zou al willen verkopen ! 

Het gaat hier goed > weerstand lange termijn terug gebroken en mijn schijf op 25%
Het gaat hier heel goed... naar beneden... mijn schijf heeft nondedj op 30% winst gestaan... en nu -10% ... hpffffffff... ik moet leren winst nemen !
Er is maar één nadeel bij dit aandeel en dat is dat er zeer veel op getrade wordt. En voor de rest ... bij het kleinste nieuws (positief of negatief) springt de koers omhoog of omlaag. Dit aandeel is voor mij nog steeds verlieslatend, samen met Soc. Gén., waar ik over redelijk veel aandelen beschik.
Mja, de Belgische Staat heeft ook aandelen van BNP.
Mja, de Belgische Staat heeft ook aandelen van BNP.
en dan nu terug naar de 50 aub..