Transgene

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40
Marbull
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Re: Transgene

Berichtdoor Marbull » 07 Aug 2019 09:54

BRT schreef:
Marbull schreef:-20%, ik verkoop niet met verlies. Mogen van mij nog 5jaar uitstaan. Nog genoeg ander potentiële winst ankers 8-) Onder€3,5niks weg

@Marbull, dat is natuurlijk een manier op op te gaan met verlies. Zo blijft het immers virtueel. Je kan bij Transgene wel voorspellen dat de komende 2 jaar de koers morsdood is, en bijgevold jouw geld ook.

Enkel op de bank ben je zeker van dood geld, al de rest heeft meer kans op winst op termijn. Ik heb tijd en geld, no problem, ik koop nog klein pakketjes bij om gemidd te verlagen. Nooit full vanaf dag 8-)

powered by Surfing Waves

_Jack_
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 27

Berichtdoor _Jack_ » 07 Aug 2019 11:59

Ik heb het net buitengegooid met -40% ofzo.
Ander en beter.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109

Berichtdoor And its gone! » 10 Aug 2019 19:05

Had op beter nieuws gehoopt na de vakantie!
Heel wrang gevoel na die kapitaalverhoging....
Ik ga ze houden omdat er nog nieuws komt later dit jaar (blijkt uit hun laatste communicatie) en met biotech moet je nu eenmaal geduld hebben. Veel geduld in dit geval.
Stefkamielkafkajr liked last!

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 118

Berichtdoor Stefkamielkafkajr » 11 Aug 2019 11:09

And its gone! schreef:Had op beter nieuws gehoopt na de vakantie!
Ik ga ze houden omdat er nog nieuws komt later dit jaar (blijkt uit hun laatste communicatie) en met biotech moet je nu eenmaal geduld hebben. Veel geduld in dit geval.

hier van het zelfde gedacht. had beter niet deelgenomen aan deze kv .
ondertussen is het verlies pogelopen tot meer dan 30% maar ga ze bijhouden in de hoop op beter nieuws later dit jaar
Agfa, , Deceuninck , euronav, exmar , acacia pharma,fagron,altice europe, nyrstar,transgene, aurora cannabis ,mdxhealt, pharming, , econocom

ancaoli
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 479

Berichtdoor ancaoli » 11 Aug 2019 11:25

Stefkamielkafkajr schreef:
And its gone! schreef:Had op beter nieuws gehoopt na de vakantie!

hier van het zelfde gedacht. had beter niet deelgenomen aan deze kv .
ondertussen is het verlies pogelopen tot meer dan 30% maar ga ze bijhouden in de hoop op beter nieuws later dit jaar

Niet zeker dat dat de juiste strategie is... Moest je er vandaag geen hebben, zou je ze dan nu aankopen op basis van het te verwachten nieuws en opportuniteiten? Is Transgene momenteel dan de beste keuze? Als je 2 keer Ja antwoord heb je gelijk om ze te houden. Mits 1 Nee, weet je wat te doen ;)
Vaste Portefeuille:Gala, Exmar, WRN, Accentis, Global G, SocGen, Roularta, Biocartis, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys,Pure Gold Mining, Oxurion

Marbull
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 9

Berichtdoor Marbull » 11 Aug 2019 20:34

Vorige week uitgestapt met 20%verlies. Ze zakken toch nog verder weg, dus later terug instappen 1,60-1,65, tijd zat. Ook beurssentiment is negatief door handelsoorlog, kalm blijven en geduldig hand :roll: elen

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen