Eurazeo
Re: Eurazeo
Ik heb het gekocht ongeveer een jaar geleden:
DATUM Effect Type Detail Transactiewaarde (€) Huidige waarde (€)
01 APR 20
Eurazeo
Aankoop 80 x € 53,42
4.273,60
5.312,00
DATUM Effect Type Detail Transactiewaarde (€) Huidige waarde (€)
01 APR 20
Eurazeo
Aankoop 80 x € 53,42
4.273,60
5.312,00
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

De koers van Eurazeo staat nu hoger dan de koers voor de coronacrisis. De laatste twee jaar voor de coronacrisis heeft de koers nauwelijks bewogen (rimpeling). Op grond van dat technische plaatje verwacht ik geen verdere stijging van de koers en om die reden koop ik het aandeel niet.
Iedereen bepaalt voor zichzelf of hij het aandeel koopt of niet. Maar persoonlijk vind ik jouw analyse op basis van technisch plaatje wat kort door de bocht. Eurazeo heeft al een grote transformatie achter de rug en die begint nu pas zijn vruchten af te werpen. Op basis van de laatste waardering is de discount al opgelopen tot in de 20% en de focus ligt meer en meer op private equity.josymar schreef: ↑09 apr 2021 14:03De koers van Eurazeo staat nu hoger dan de koers voor de coronacrisis. De laatste twee jaar voor de coronacrisis heeft de koers nauwelijks bewogen (rimpeling). Op grond van dat technische plaatje verwacht ik geen verdere stijging van de koers en om die reden koop ik het aandeel niet.
Voor mij allemaal redenen om dit aandeel wel aan te schaffen. maar dan op de lange termijn als mooie defensieve waarde
Is er een reden waarom Eurazeo vandaag zo hard zakt?
Veel rode cijfers vandaag maar deze zakt met bijna 5% op een dag.
Veel rode cijfers vandaag maar deze zakt met bijna 5% op een dag.
Dit zal er wel niets met te maken hebben !
17:39 - 28 januari 2022
Eurazeo gaf 4,2% prijs. Gisteren kondigde de Franse investeringsmaatschappij nog een investering aan van 200 mln. USD.
D.B.
17:39 - 28 januari 2022
Eurazeo gaf 4,2% prijs. Gisteren kondigde de Franse investeringsmaatschappij nog een investering aan van 200 mln. USD.
D.B.
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save cofb immo unc gsk gblb prx nel vow3 bar una en fondsen
Wie volgt deze nog actief? Koopwaardig
Deze week ingestapt!
Zeker koopwaardig!
Zeker koopwaardig!
Portefeuille: AB Inbev, Ageas, KBCA, Bpost, Ontex, Prosus, Ter Beke, INTO, CP Invest