Norcros

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

LaCucaracha
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 48

Re: Norcros

Bericht door LaCucaracha »

panamapapers schreef:
15 apr 2021 21:50
Bij mij ook rond de 10% van mijn portefeuille.

Aandelen inkopen zou inderdaad niet zo goed zijn voor de liquiditeit. Gewoon verder groeien dmv overnames zoals ze nu succesvol doen. Of eventueel het dividend wat extra verhogen. En als ze voorbij de 4 pond gaan misschien een stocksplit overwegen. Zou de volatiliteit er wat uithalen, niet?
Welk belang heeft Norcros bij een stock split? Die hoge volatiliteit door lage liquiditeit interesseert het management toch niet?

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 242

Bericht door panamapapers »

Voldoende verhandelbaarheid is belangrijk voor veel investeerders, kleine fondsen etc. Lijkt me niet onbelangrijk om een faire prijs te kunnen benaderen voor je aandelen. Zoals hierboven al gezegd kan je nu bv. al moeilijk een buyback organiseren om je aandeelhouders te belonen. Natuurlijk is het psychologische aspect van een shareprice van >2 GBP ook niet onbelangrijk.

LaCucaracha
Forum actieveling
Forum actieveling

panamapapers schreef:
16 apr 2021 11:43
Voldoende verhandelbaarheid is belangrijk voor veel investeerders, kleine fondsen etc. Lijkt me niet onbelangrijk om een faire prijs te kunnen benaderen voor je aandelen. Zoals hierboven al gezegd kan je nu bv. al moeilijk een buyback organiseren om je aandeelhouders te belonen. Natuurlijk is het psychologische aspect van een shareprice van >2 GBP ook niet onbelangrijk.
Ik zie toch niet echt veel redenen die echt van belang zijn voor Norcros als bedrijf om een aandelensplit te doen hoor...

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 740

Bericht door kierkegaard »

Blijft opvallend hoe het blijft kwakkelen. Het aandeel, niet het bedrijf. Op een comfortabele 65% virtuele winst, maar deze waardering blijft onstellend laag rekening houdende met de financiële situatie en groeiperspectieven.
Denjoe liked last!

paljas
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 258

Bericht door paljas »

Hier ook +65% en zeer tevreden mee.

Nu de schulden verdwenen zijn zal de echte waarde wel boven komen in de beurskoers. (hoop ik toch)

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 599

Bericht door reteiP »

Maakt mij niet veel uit dat dit traag maar zeker naar faire waarde groeit. Anders zou ik misschien sneller geneigd te zijn om winst te nemen. Nu heeft dit alles om een multibagger te worden.

contextbinder
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 103

Bericht door contextbinder »

reteiP schreef:
21 mei 2021 22:37
Maakt mij niet veel uit dat dit traag maar zeker naar faire waarde groeit. Anders zou ik misschien sneller geneigd te zijn om winst te nemen. Nu heeft dit alles om een multibagger te worden.
En daarmee eigenlijk koopwaardig, nog steeds
ABI, AGS, AED, AD,AHLA, AMG, ASC, Balta,Barco, BEKB, BPost, D'Ieteren, EVS, FB, GIMV,ING,INTO,JEN,KBCA, MRNA, MOUR, NXR, PRX, REC,RDSA, ROU, SAP, SES,TERB, Tubize,ULVR, VW, Wendel, VGP, VASTB, WEHB / MSCI Europe, Emerging Markets, MSCI World

LaCucaracha
Forum actieveling
Forum actieveling

Watskeburt? Gewoon lage liquiditeit? Vind geen bijzonder nieuws om de -5% te verklaren...

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 599

Bericht door reteiP »

LaCucaracha schreef:
01 jun 2021 15:08
Watskeburt? Gewoon lage liquiditeit? Vind geen bijzonder nieuws om de -5% te verklaren...
Zwabberen heel de tijd rond dezelfde koers maar stelselmatig hoger.
Gewoon -5% omdat ze gisteren eens hoog sloten op £3,05

paljas
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 258

Bericht door paljas »

Laag volume ook. 65000 stuks ongeveer. Weinig betekenis.

Plaats reactie