Norcros
Re: Norcros
Update van Norcros van gisteren voorbeurs:
Tov low van £1,35 al een goed herstel
- Schulden dalen verder naar £46,6m.
- Dividend blijft gelijk, interimdividend volgt nog dit jaar. Komt op £0,103 over een volledig jaar.
- Pensioenfonds evolueert gunstig door hogere verdisconteringsvoet (rente gerelateerd omwille van fixed income).
- Over het huidige boekjaar zullen omzet en winst licht dalen, vooral door Zuid-Afrika en de elektriciteitspannes daar. UK wel sterk.
- Verwachtingen blijven aangehouden.
Tov low van £1,35 al een goed herstel
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
panamapapers liked last!- panamapapers
- Forum actieveling
- waarderingen: 540
Onderstaande video was hier nog niet gedeeld precies. Benieuwd naar het potentieel van Grant Westfield. Ze zien het duidelijk groots.
Pension scheme buyout precies niet zo interessant. Mjaa, als als ze het snel en op eigen kracht kunnen afbouwen zoveel te beter. De strategie qua acquisities ligt duidelijk op kwaliteit wat ik ten zeerste apprecieer. Als ze aan elke overname de verkoops-‘turbo’ van de Norcros-groep kunnen koppelen kan je jezelf wel wat duurdere overname prijzen veroorloven.
Pension scheme buyout precies niet zo interessant. Mjaa, als als ze het snel en op eigen kracht kunnen afbouwen zoveel te beter. De strategie qua acquisities ligt duidelijk op kwaliteit wat ik ten zeerste apprecieer. Als ze aan elke overname de verkoops-‘turbo’ van de Norcros-groep kunnen koppelen kan je jezelf wel wat duurdere overname prijzen veroorloven.
Inderdaad een fijne presentatie. Zelfzekerheid van die twee heren en het mooie trackrecord geeft vertrouwen in de business.
Goed dat Norcros inzet op investor relations via kanalen als Equity development.
Goed dat Norcros inzet op investor relations via kanalen als Equity development.
Ik vind dat het aandeel toch rare sprongen maakt. De ene dag 5 procent erbij en de dag erna weer 5 procent eraf, enz. En het raakt precies amper boven de 190. Mijn gak is 213 dus hoog tijd dat het eindelijk eens terug boven de 200 geraakt.
Berenberg on Friday began coverage of British bathroom and kitchen products company Norcros (NXR.L) with a buy rating and a price target of 3.25 pounds sterling.
- kierkegaard
- Forum elite
- waarderingen: 775
Ik heb dit aandeel jaren geleden al gekocht op grond van informatie van forumleden. Die altijd positieve en lovende informatie ten spijt, moet ik concluderen dat ik een zeer foute beslissing heb genomen.
Ja hé, want de omzet en winst van Norcros zijn de afgelopen jaren in elkaar gezakt
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com
https://jensdev.blogspot.com
Toch niet, maar wel omdat de koers het al jaren laat afweten.