Banco santander

Beleggen in aandelen beurzen Frankfurt DAX, Londen FTSE 100, Parijs CAC40, etc.
Plaats reactie
maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 164

Re: Banco santander

Berichtdoor maartenverhoeve » 25 Okt 2016 13:09

Al de biotechaandelen gaan in golven op en neer (meestal heftig).
MDX Health heb ik vroeger ook gehad en na een jaar of zoiets ongeveer aan dezelfde koers verkocht als dat ik ze kocht.

Er zijn echter legio biotechers die ondertussen al serieus slaag kregen (inno, thrombo, tigenix, genticel, argen X enz)

Daarom houd ik er mijn handen vanaf. En als ik er al eentje moest opvolgen, is het enkel Ablynx omdat die meerdere producten in de pijplijn zitten hebben.
Maar aankopen, neen zeker niet, het worden allemaal geen Galapagossen he.

Bedankt voor je gerespecteerde mening , Ussenterprise!

Maarten
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1179

Berichtdoor USSENTERPRISE » 25 Okt 2016 14:01

Aan Thrombo heb ik stevig de handen verbrand.
Over het algemeen interesseert Biotech me niet omdat ik de indruk heb dat met al die private placement KV's, warranten, waaraan de particuliere belegger niet kan deelnemen, het risico op de beurs zit waarna de private investeerders dikwijls met de grote winst gaan lopen als het lukt.

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 25 Okt 2016 16:05

Ik volg die biotechers al zeker niet. Daarom dat Argen-X mss misplaatst stond in mijn vorige posting, die is al wel mooi gestegen.
Vandaag in de nieuwsbrief van Paul D'Hoore een heel artikel over die biotechers.

citaat: Een groot deel van de Flanderns Biotech Valley wordt ingenomen door de begraafplaats van Innogenetics, Thrombogenics, TiGenix, Genticel, Celyad en dergelijke...

Inno is al tot stof vergaan
Tigenix: niet kopen
Thrombo, Genticel en celyad: stijgingen zijn verkoopkansen
Ablynx is de enige in de lijst die je mag houden als je ze hebt, maar zeker niet kopen is het advies.

Maarten
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 25 Okt 2016 16:05

Ik volg die biotechers al zeker niet. Daarom dat Argen-X mss misplaatst stond in mijn vorige posting, die is al wel mooi gestegen.
Vandaag in de nieuwsbrief van Paul D'Hoore een heel artikel over die biotechers.

citaat: Een groot deel van de Flanderns Biotech Valley wordt ingenomen door de begraafplaats van Innogenetics, Thrombogenics, TiGenix, Genticel, Celyad en dergelijke...

Inno is al tot stof vergaan
Tigenix: niet kopen
Thrombo, Genticel en celyad: stijgingen zijn verkoopkansen
Ablynx is de enige in de lijst die je mag houden als je ze hebt, maar zeker niet kopen is het advies.

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 07 Dec 2016 22:28

Ondertussen klimt deze parel naar 4.68 euro en dan te bedenken dat de renteverhogingen nog moeten komen.
In januari kunnen we alweer een nettodividend onthechten van 1.15 % netto. (elk kwartaal trouwens)
Keuze tussen cash en nieuwe aandelen, ik verkies steeds het laatste,

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 08 Dec 2016 17:48

Lap,
Vandaag alweer 5 % erbij onder hoog volume.
En dan te bedenken dat het mooiste nog moet komen met de -vroeg of laat- komende renteverhogingen.
Een pareltje om weg te bergen!

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 15 Dec 2016 07:12

Ik ben eens benieuwd of de eerste renteverhoging van gisteren invloed gaat hebben op de bankaandelen vandaag!

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 15 Dec 2016 07:12

Ik ben eens benieuwd of de eerste renteverhoging van gisteren invloed gaat hebben op de bankaandelen vandaag!

Maarten

maartenverhoeve
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor maartenverhoeve » 25 Jan 2017 14:03

Alweer schitterende jaarcijfers, zoals verwacht, over 2016. Bovendien gaat het dividend stevig omhoog. Rente gaat de volgende jaren nog stijgen en dat moet tot verdere koersstijgingen leiden.
Verder nieuws volgt en lees zeker ook mijn bijdrage over Banco Santander, deze verschijnt eerstdaags op het forum!

Maarten
Donnie_Azoff liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2008

Berichtdoor Beheerder » 25 Jan 2017 17:16

Met dank aan Maartenverhoeve verscheen zojuist het artikel op de website:

Aandeel Banco Santander SA: cash- en dividendwaarde
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.