Baron de Ley

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Zohra
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Re: Baron de Ley

Bericht door Zohra »

BdL is van de beurs gehaald ergens in oktober, ik heb ze gehouden, eigenlijk meer uit vergetelheid dan iets anders.

Maar de voorbije week beweegt er plots een en ander en vandaag staan ze op hun hoogste punt ooit. Kan het dan toch nog verhandeld worden ? En iemand die toevallig volgt en oorzaak van die plotse stijging weet ?

Alvast dank !

Umi
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1285

Bericht door Umi »

Zohra schreef:
23 mar 2021 11:18
BdL is van de beurs gehaald ergens in oktober, ik heb ze gehouden, eigenlijk meer uit vergetelheid dan iets anders.

Maar de voorbije week beweegt er plots een en ander en vandaag staan ze op hun hoogste punt ooit. Kan het dan toch nog verhandeld worden ? En iemand die toevallig volgt en oorzaak van die plotse stijging weet ?

Alvast dank !
De CEO/voorzitter heeft een overnamebod gedaan (had al 90% in handen dacht ik), maar daarom is het nog niet van de beurs gehaald hé...

https://thecanadian.news/2021/03/22/the ... eover-bid/

Ik hoop nog steeds op 157euro.

Rmv
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Bericht door Rmv »

Zohra
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Bericht door Zohra »

Umi schreef:
23 mar 2021 14:25

De CEO/voorzitter heeft een overnamebod gedaan (had al 90% in handen dacht ik), maar daarom is het nog niet van de beurs gehaald hé...

Ha ok, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de handel was stilgelegd en je alleen nog kon ingaan op dat bod van die ceo.
Google translate...

Nu las ik gisteren al googelend ook dat ze een gereviseerd rapport moeten maken nalv de cijfers van 2020 om de door hen gemaakte waardebepaling/aandeel te staven.

Feit dat die cijfers slechter zijn dankzij corona, kan dat de prijs dan nog naar beneden halen indien het echt tot een overname komt en het effectief geschrapt wordt ?

Umi
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1285

Bericht door Umi »

Zohra schreef:
24 mar 2021 10:39
Umi schreef:
23 mar 2021 14:25

Ha ok, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de handel was stilgelegd en je alleen nog kon ingaan op dat bod van die ceo.
Google translate...

Nu las ik gisteren al googelend ook dat ze een gereviseerd rapport moeten maken nalv de cijfers van 2020 om de door hen gemaakte waardebepaling/aandeel te staven.

Feit dat die cijfers slechter zijn dankzij corona, kan dat de prijs dan nog naar beneden halen indien het echt tot een overname komt en het effectief geschrapt wordt ?
De handel is duidelijk niet stilgeglegd want er gebeuren nog transacties.
De voorlopige cijfers zijn beter dan verwacht ondanks Corona. Ik veronderstel ook dat er nog een hoger bod komt na dat rapport.
Ze hebben volgens mij nog niet het aantal stuks dat nodig is voor een schrapping.
Zohra liked last!

Plaats reactie