GlaxoSmithKline (GSK)

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Beste broker van 2020 (volgens Beleggers Belangen)
Profiteer van voorbeurs en nabeurs handelen!
Aandelen kopen voor €3.000: €1,80 kosten (o.a. BE&NL)
Vraag het informatiepakket van MeXeM aan

Lukang
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 742

Re: GlaxoSmithKline (GSK)

Bericht door Lukang »

Ik heb een order staan tot eind november aan .... GBP 13,01. Op een maand kan er veel gebeuren. Heb ik ze niet dan is het maar zo!
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save en fondsen

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 735

Bericht door kierkegaard »

Lukang schreef:
26 okt 2020 12:01
Ik heb een order staan tot eind november aan .... GBP 13,01. Op een maand kan er veel gebeuren. Heb ik ze niet dan is het maar zo!
Zeker deze maand want morgen Q3. Ik heb even getwijfeld om te wachten, maar ik denk wel dat de markt mindere Q3 resultaten al heeft ingeprijsd, dus dat de upside nu groter is. We zien wel.

Lukang
Forum elite
Forum elite

Bericht door Lukang »

Ik heb het aandeel gisteren en vandaag wat in de gaten gehouden, gisteren gestegen en vandaag ook aan het stijgen. Dat op twee slechte beursdagen.
Misschien heb ik morgen wel prijs maar zoals u schrijft zullen eventuele cijfers wel al in de koers zitten. Afwachten !
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save en fondsen

kierkegaard
Forum elite
Forum elite

Ja, alles is mogelijk. Ze hebben een CEO die in de conference call al eens gekke dingen wil zeggen :D
Lukang liked last!

kierkegaard
Forum elite
Forum elite

Q3 staat online (summary: https://www.gsk.com/en-gb/media/press-r ... ess-in-q3/)

Nog niet in detail bekeken, maar de guidance voor dit jaar wordt gehandhaafd, dus positief. Markt reageert momenteel ook goed (in groen op zwaar rode dag) maar meestal volgen bij de conference call nog wel bokkensprongen.

Lukang
Forum elite
Forum elite

Bericht door Lukang »

Zo goed gaat he nu niet, vind ik.
Vandaag laagste koers 1302,60 - hoogste koers 1368,20 momenteel 1311. Misschien ben ik er morgen !
Maar het zou mij verwonderen moesten de beurzen morgen voor de vierde opeenvolgende dag nog zouden zakken.

https://www.tijd.be/markten-live/aandelen/260125972

kierkegaard
Forum elite
Forum elite

Nee, is in de namiddag mee gezakt. CC heb ik niet gevolgd.

Kevander
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 139

Bericht door Kevander »

Ongelooflijk dat GSK zakt terwijl ze toch een goeie eerste fase afgelegd hebben in de ontwikkeling van een coronavaccin.
in port: Ageas (€35), KBC (€55,24), KBCA (€31,64), GSK ($51,20), Ahold Delhaize (€18,50), AB Inbev (€105), Shell (€30,09), BMW (€70), Bekaert (€40), Wereldhave Belgium (€91)

Lukang
Forum elite
Forum elite

Bericht door Lukang »

Mijn aankoop is reeds binnen aan 13,01. En ik dacht volgende week mijn limiet wat te verhogen.
Cp. is in UK niet onderworpen aan div. belasting !

Freddy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 715

Bericht door Freddy »

Lukang schreef:
29 okt 2020 17:29
Mijn aankoop is reeds binnen aan 13,01. En ik dacht volgende week mijn limiet wat te verhogen.
Cp. is in UK niet onderworpen aan div. belasting !
Moest er geen Brexit zijn zou ik de afgelopen jaar zwaar mijn Britse aandelen uitgebouwd hebben. Zoals het nu zit heb ik echter geen zin in de economische onzekerheid en de volatiliteit van de pond. Het is een prachtmarkt qua beursnoteringen en er is voor elk type belegger wat wils.

Wat betreft de belasting van het dividend zit er wel nog een verdoken 10% taks op dividenduitkeringen (die de Britse belastingbetaler onder bepaalde voorwaarden kan terugvorderen). Het is gewoon een gebruik van de Britten om die belasting al te hebben verrekend in het dividend dat ze publiceren. Zelfs daarmee rekening houdend blijven de dividenden heel mooi.

Plaats reactie