Delta Drone

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

golf
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 78

Re: Delta Drone

Bericht door golf »

golf schreef:Ben bij Binck bank. Kan altijd alle richtingen uit.
Vandaag wederom goed verkocht.koers weer een 15% gestegen. Na sluitingstijd nog 50 000 stuks verkocht, koers ging van 4,58€ naar 4,62€.
Morgen mss nog eens instappen , begint wel riskant te worden.

Veko
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Bericht door Veko »

Wow, seriously 200k in dit aandeel gepompt ?
Symrise, Sofina, Ageas, TAG Immo, Shell, Suez SA, Argen-X, Veolia, Xior, Aedifica, Brederode, Genfit, Berkshire Hathaway, Celyad, TINC, GBL, Adobe, Elia, TINC

multikris
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 15

Bericht door multikris »

Ik vind het al een paar dagen riskant, jammer genoeg ongelijk gekregen, want nu toch wel wat treintjes gemist...door gebrek aan info ook wel.

Zal het herstel voortduren of krijgen we weer een plotse drop...that's the question

SanderK
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 69

Bericht door SanderK »

Zijn er nog dergelijke aandelen op de beurs?

Ik investeer liever op korte termijn in zo'n aandeel dan 'de gevestigde waarden' want je weet toch nooit waar het uiteindelijk op uitdraait....

Dit aandeel staat alvast op mijn watchlist, bij een volgende stevige drop stap ik in :twisted: (wel met een klein bedrag)
Ageas 23%, Euronav 11, Golden Ocean Group ltd 2, HCP Inc 10, Intervest Offices & Warehouses 13, Recticel 24, Seadrill Ltd 5, obligatie Fagron 13
belegger sinds 09/2014

multikris
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door multikris »

SanderK schreef:Zijn er nog dergelijke aandelen op de beurs?

Ik investeer liever op korte termijn in zo'n aandeel dan 'de gevestigde waarden' want je weet toch nooit waar het uiteindelijk op uitdraait....

Dit aandeel staat alvast op mijn watchlist, bij een volgende stevige drop stap ik in :twisted: (wel met een klein bedrag)
:twisted: :twisted:
Duiveltje in mij heeft me gezegd dat ik niet meer aan de zijlijn mocht blijven staan :D

multikris
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door multikris »

Durft iemand hier een koersdoel geven..... :shock: :? 8-)

BertVW
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 93

Bericht door BertVW »

Ik vrees de winstnemers deze namiddag, + er zullen heel wat stops afgaan. Ik zou dus op zeker spelen en met je winst METEX (Metabolic Explorer) aanschaffen. Zou in principe volgende week toch moeten een paar 10-tal % stijgen.
Ik speculeer veel op franse biotech / smallcaps, heb al mooie winsten gemaakt. Maar je moet weten wanneer je moet stoppen ;-)

Ik heb METEX, ALEUP en GENFIT in port.
December moet een mooie maand worden :)

multikris
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Bericht door multikris »

BertVW schreef:Ik vrees de winstnemers deze namiddag, + er zullen heel wat stops afgaan. Ik zou dus op zeker spelen en met je winst METEX (Metabolic Explorer) aanschaffen. Zou in principe volgende week toch moeten een paar 10-tal % stijgen.
Ik speculeer veel op franse biotech / smallcaps, heb al mooie winsten gemaakt. Maar je moet weten wanneer je moet stoppen ;-)

Bertje. Topicske aanmaken, he..kan best interessant zijn ;)
Je mag het me daar uitleggen...hier hou ik het liever op Delta Drone..

golf
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door golf »

multikris schreef:
BertVW schreef:Ik vrees de winstnemers deze namiddag, + er zullen heel wat stops afgaan. Ik zou dus op zeker spelen en met je winst METEX (Metabolic Explorer) aanschaffen. Zou in principe volgende week toch moeten een paar 10-tal % stijgen.

Vandaag drie keer in en drie keer uit,. Met kleine winst. Vertrouwde het niet. Heb ze nog 2x weten gaan tot 5€. En niets verkocht
En dan terug naar af, 2€ en minder.
Om 16u toch weer ingestapt, gokje voor volgende week.
Wat positief is, steeds groter volume en grotere stijging , vandaag zijn ze tot meer dan 50% geweest.
Ben nieuwsgierig voor volgende week. Heb er nog aan 8€ en 13,50€. Kan niet veel volgen volgende week,vertrek zaterdag skiën .
Heb eens vraag gesteld aan een analist een maand geleden via mail over dit aandeel ,liet mij weten, heb half uur gezocht en zo goed als niets gevonden.Geen enkel analist volgt dit aandeel, zou eigenlijk niet op beurs mogen komen. Is iets voor durfkapitaal.

golf
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door golf »

golf schreef:
multikris schreef:

Vandaag drie keer in en drie keer uit,. Met kleine winst. Vertrouwde het niet. Heb ze nog 2x weten gaan tot 5€. En niets verkocht
En dan terug naar af, 2€ en minder.
Om 16u toch weer ingestapt, gokje voor volgende week.
Wat positief is, steeds groter volume en grotere stijging , vandaag zijn ze tot meer dan 50% geweest.
Ben nieuwsgierig voor volgende week. Heb er nog aan 8€ en 13,50€. Kan niet veel volgen volgende week,vertrek zaterdag skiën .
Heb eens vraag gesteld aan een analist een maand geleden via mail over dit aandeel ,liet mij weten, heb half uur gezocht en zo goed als niets gevonden.Geen enkel analist volgt dit aandeel, zou eigenlijk niet op beurs mogen komen. Is iets voor durfkapitaal.

Vandaag weer 28% erbij.heb er nog staan van vrijdag aan 6€, vandaag nog bijgekocht aan 6,45€.
Ga nog enkele dagen aanzien voor ik verkoop. Hoelang blijft dit feestje nog duren?
En niemand die er iets zinvol over kan vertellen.

Plaats reactie