TELECOM ITALIA

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

Bannerke
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 735

TELECOM ITALIA

Bericht door Bannerke »

Vanmorgen gekocht aan 0.62€ afgesloten +6% :lol: :lol:

Begin volgend jaar over de 1€ , zal een inhaalbeweging doen net als de andere telecom.

Kpn,Orange,.....
Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.

Lukang
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 714

Re: TELECOM ITALIA

Bericht door Lukang »

Juist vandaag als er slecht nieuws komt voor Telecom Italia komt u het aanprijzen.
Ik zit al jaren met dit snertaandeel en sta met meer dan 60% verlies (mijn gemiddelde is eur 1,57 en heb mij verschillende keren laten verleiden om bij te kopen)
Het is gisteren afgesloten aan eur 0,62 en het kan volgens mij nog lager, want dat is het al geweest (rond eur 0,50) Telecom Italia is één grote schuldenberg en er is sprake van een mogelijke K.V.

Moody's Cuts Telecom Italia (TI) to Junk Status

Moody's Investors Service has downgraded the ratings of all debts issued (or guaranteed) by Telecom Italia S.p.A. (NYSE: TI), and all supported debts within its family of issuers, including the senior unsecured ratings to Ba1/(P)Ba1 from Baa3/(P)Baa3 and the junior subordinated ratings to Ba3 from Ba2.

The rating action follows the company's failure to strengthen its balance sheet and the accompanying announcement on 3 October of the resignation of its Chairman and CEO, Mr. Bernabe.

"We are downgrading Telecom Italia's ratings primarily because the recent resignation of the CEO has increased uncertainty regarding the company's ability to strengthen its balance sheet sufficiently to mitigate the declining trend in its domestic revenues and EBITDA," says Carlos Winzer, a Moody's Senior Vice President and lead analyst for Telecom Italia.

As part of today's rating action, the rating agency has assigned a Ba1 corporate family rating to Telecom Italia, in line with Moody's policy for non-investment-grade ratings. Concurrently, Moody's has assigned a Ba1-PD probability of default rating (PDR) to the company. The outlook on the ratings is negative.
http://www.streetinsider.com/Credit+Rat ... com+Italia+(TI" onclick="window.open(this.href);return false;)+to+Junk+Status/8761151.html
Laatst gewijzigd door Lukang op 09 okt 2013 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
abi ackb ags agfb ad cs boka dbk dieg engi rf evs gimb gsk immo inga kbc nn nokia nyr pfe prox rou solb tit tnet tinc vtrs xior save en fondsen

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

Ik ben alvast uiterst tevreden.
De een zijn dood ,de ander zijn brood zeggen ze hè.

Zo slecht moet het nieuws niet geweest zijn. ;)

Zullen overgenomen worden aan 1€. :P

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

Lukang schreef:Juist vandaag als er slecht nieuws komt voor Telecom Italia komt u het aanprijzen.
Ik zit al jaren met dit snertaandeel en sta met meer dan 60% verlies (mijn gemiddelde is eur 1,57 en heb mij verschillende keren laten verleiden om bij te kopen)
Het is gisteren afgesloten aan eur 0,62 en het kan volgens mij nog lager, want dat is het al geweest (rond eur 0,50) Telecom Italia is één grote schuldenberg en er is sprake van een mogelijke K.V.

Moody's Cuts Telecom Italia (TI) to Junk Status

Moody's Investors Service has downgraded the ratings of all debts issued (or guaranteed) by Telecom Italia S.p.A. (NYSE: TI), and all supported debts within its family of issuers, including the senior unsecured ratings to Ba1/(P)Ba1 from Baa3/(P)Baa3 and the junior subordinated ratings to Ba3 from Ba2.

The rating action follows the company's failure to strengthen its balance sheet and the accompanying announcement on 3 October of the resignation of its Chairman and CEO, Mr. Bernabe.

"We are downgrading Telecom Italia's ratings primarily because the recent resignation of the CEO has increased uncertainty regarding the company's ability to strengthen its balance sheet sufficiently to mitigate the declining trend in its domestic revenues and EBITDA," says Carlos Winzer, a Moody's Senior Vice President and lead analyst for Telecom Italia.

As part of today's rating action, the rating agency has assigned a Ba1 corporate family rating to Telecom Italia, in line with Moody's policy for non-investment-grade ratings. Concurrently, Moody's has assigned a Ba1-PD probability of default rating (PDR) to the company. The outlook on the ratings is negative.
http://www.streetinsider.com/Credit+Rat ... com+Italia+(TI" onclick="window.open(this.href);return false;)+to+Junk+Status/8761151.html
aanprijzen is een groot woord ,ik wil enkel eerlijkheidshalve meegeven dat ik deze gekocht heb en aan hoeveel.
Misschien zal ik mijn broek eraan scheuren, who knows?

MrBurnss
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 148

Bericht door MrBurnss »

hun obligaties staan op de "rommellijst" , maar hun aandelen krijgen een koopadvies bij KBC :shock: denken daar ook dat ze zullen overgenomen worden in de loop van volgend jaar
in portf : ablynx /ageas/euronav/CFE

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

Overname komt er sowieso ,het zal een KPNscenario worden.
Is de enigste optie momenteel!!!!

0.7125€ , zelfs bij negatieve beurs gaan die verder up. ;) is alleszeggend volgens mij.

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

zie dat laatste order op marketviewer eens, als dit correct (??) is gaan we morgen nogal wat meemaken.

Was blijkbaar loos alarm, is niet de eerste keer dat ik zoiets meemaak bij marketviewer. :( :oops: :cry:
Lucien liked last!

Beurserik
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Bericht door Beurserik »

MrBurnss schreef:hun obligaties staan op de "rommellijst" , maar hun aandelen krijgen een koopadvies bij KBC :shock: denken daar ook dat ze zullen overgenomen worden in de loop van volgend jaar
Wat KBC je probeert in de oren te blazen laat je beter passeren.
Transocean, Gold Fields, Codere, Thrombogenics, Nyrstar
Watchlist: Azkoy, Dia, Aegon, Banco Santander, Kasbank, MDF, AGFA

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

Beurserik schreef:
MrBurnss schreef:hun obligaties staan op de "rommellijst" , maar hun aandelen krijgen een koopadvies bij KBC :shock: denken daar ook dat ze zullen overgenomen worden in de loop van volgend jaar
Wat KBC je probeert in de oren te blazen laat je beter passeren.
Denk het ook!!! Als je koersverloop vd laatste dagen beziet weet je genoeg.

Bannerke
Forum elite
Forum elite

Bericht door Bannerke »

Jaja de Sint komt eraan met of zonder (Zwarte!! :lol: ) Piet.

Slim na KPN op zoek naar andere Europese overnamekandidaten

DONDERDAG 24 OKTOBER 2013, 09:12 uur

AMSTERDAM (Belegger.nl) - Miljardair Carlos Slim zou na zijn mislukte bod op KPN op zoek zijn naar andere overnamekandidaten. Europa zou hiervoor de geschikte markt zijn omdat Europese telecombedrijven in verhouding nog steeds goedkoop zijn.
Slim’s bedrijf America Movil (AMX) genereerde volgens gegevens van Bloomberg meer cash dan 99 procent van de Latijns-Amerikaanse bedrijven in vier kwartalen (voorafgaand aan juni) bij elkaar. In de afgelopen 8 kwartalen bedroeg de cashflow van het bedrijf minstens 2,8 miljard dollar. Dit betekent dat een transactie zoals het recent teruggetrokken bod van 9,9 miljard dollar op KPN al kon worden gefinancierd uit de operationele activiteiten van een jaar.
Na de mislukte poging van Slim op een meerderheidsbelang in KPN, is Slim in de positie om de aandelen van alternatieve telefoonbedrijven na te jagen. Zo zouden bijvoorbeeld Telekom Austria en Telefonica de handvatten aan kunnen reiken om uit te breiden in Europa.
Europese telecombedrijven goedkoop
Europa heeft Slim’s aandacht vanwege de economische onrust en de toenemende concurrentie. Aandelen KPN daalden de afgelopen vier jaar zo’n 70 procent. Aandelen van Telekom Austria een kleine 50 procent.
Europese telecombedrijven worden dit jaar gemiddeld verkocht op zo’n 14 keer de winst per aandeel. Dit is bijna een kwart lager dan hun Amerikaanse concurrenten. Het verschil is in de afgelopen maanden wel wat afgenomen dankzij de interesse van internationale investeerders.
‘Slim, ’s werelds op één na rijkste man, verwacht dat de telecomsector een impuls zal krijgen wanneer toezichthouders niet langer weerstand bieden aan organisaties die over grenzen met elkaar willen samenwerken’, zo zegt Andres Bolumburu, analist bij Banco de Sabadell.
De analist stelt tegenover Bloomberg dat Europa nog steeds kansen biedt: ‘Het is duurder dan drie maanden terug, maar nog steeds goedkoper dan de Verenigde Staten.’
Braziliaans alternatief?
Waar Slim recent de deal met KPN niet rond kreeg voor 2,40 per aandeel, is er volgens analisten nu mogelijk ook een Braziliaans alternatief. Zo kan America Movil gaan samenwerken met Telefonica om een overnamebod te doen op het in Rio de Janeiro gestationeerde Tim.
Volgens Kevin Smithen, analist van Macquarie Group in New York, stelt dat Slim beter af is met het vergroten van de aanwezigheid van America Movil op de groeiende Braziliaanse markt dan met het najagen van deals in Europa.
Smithen beweert dat Slim nu geld opzij zet voor Tim Brazil. Een overname van deze maatschappij is volgens de analist een stuk logischer dan uitbreiding in Europa.
Tim is de Braziliaanse dochteronderneming van Telecom Italia, die overigens ontkent dat er sprake is van een overname proces van Tim aan America Movil.

Snel toeslaan

‘Slim moet snel toeslaan om nog zijn voordeel te doen, voordat de marktwaarden van Europese bedrijven weer toenemen’, zo stelt Richard Dineen, een New Yorkse analist van HSBC. ‘De gelegenheid doet zich nu voor en ik zou met beleggen liever vroeger dan later toeslaan. Je ziet de interesse in de sector weer toenemen, dit maakt het een goede tijd om wat te doen.’

Plaats reactie