Alstom

Beleggen in aandelenbeurzen Europa: DAX, FTSE 100, CAC40, etc.

TheArtist
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 53

Re: Alstom

Bericht door TheArtist »

Morgen ordertje prikken rond de 19 lijkt me haalbaar en dan mogen ze voor jaartje in de kast 8-)
Pluk de dag

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1037

Bericht door KAATSCLUB »

TheArtist schreef:Morgen ordertje prikken rond de 19 lijkt me haalbaar en dan mogen ze voor jaartje in de kast 8-)
En is uw ordertje binnen of op de cancel toets gedrukt :?:

TheArtist
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door TheArtist »

KAATSCLUB schreef:
TheArtist schreef:Morgen ordertje prikken rond de 19 lijkt me haalbaar en dan mogen ze voor jaartje in de kast 8-)
slechts 100 stukjes genomen om nadien bij verder daling nog wa bij te kopen om gemiddelde evt verlagen.
Ik heb rustig tijd 8-)
Pluk de dag

Smeetske
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 47

Bericht door Smeetske »

TheArtist schreef:
KAATSCLUB schreef:
slechts 100 stukjes genomen om nadien bij verder daling nog wa bij te kopen om gemiddelde evt verlagen.
Ik heb rustig tijd 8-)
Ik heb een deel kbc verkocht en alstom gekocht ik hoop er goed aan gedaan te hebben, ik ben benieuwd.

TheArtist
Forum actieveling
Forum actieveling

Bericht door TheArtist »

aan 22 verkocht niet slecht 8-)
Pluk de dag

Bannerke
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 735

Bericht door Bannerke »

Nice!!!

'General Electric wil Alstom overnemen'

DONDERDAG 24 APRIL 2014

FAIRFIELD (AFN) - Het Amerikaanse industrieconcern General Electric (GE) voert gesprekken over een overname van de Franse branchegenoot Alstom. Dat meldden ingewijden rond de zaak aan financieel persbureau Bloomberg.
GE zou meer dan 13 miljard dollar (9,4 miljard euro) op tafel willen leggen voor Alstom, de producent van onder meer TGV's, windmolens en energiecentrales. Dat is een kwart meer dan de huidige marktwaarde van Alstom. Mogelijk kan volgende week al een deal worden aangekondigd. Het zou de grootste overname door GE ooit zijn. Beide bedrijven wilden niet reageren op de berichten.
Naar verluidt heeft de overname al de steun van de grootste aandeelhouder van Alstom, het conglomeraat Bouygues, dat circa 29 procent van het bedrijf bezit. Ook zijn er al gesprekken geweest met de Franse overheid om eventuele politieke zorgen over de transactie weg te nemen, aldus een bron.
Voor dringende vragen of problemen gelieve zich te wenden tot de chat.
Ik ben bereikbaar ts. 6.45u en 7.45u.

bertje
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1736

Bericht door bertje »

GGGGGGRRRRRRRRRRRR.

De laatste 2 weken mijn 800 Alstoms verkocht, zelfs gisteren nog een pakket en deze morgen de laatste 100 de deur uit.

'k had het verdacht moeten vinden dat de koers zo steeg enkel op basis van enkele contracten, want het is niet de eerste keer, bij Movetis had ik ook de dag voor de overname alles verkocht rond de 11 euro en toen kwam het bod van 19.

Veel succes aan de blijvers.

Berlin
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 124

Bericht door Berlin »

bertje schreef:GGGGGGRRRRRRRRRRRR.

De laatste 2 weken mijn 800 Alstoms verkocht, zelfs gisteren nog een pakket en deze morgen de laatste 100 de deur uit.

'k had het verdacht moeten vinden dat de koers zo steeg enkel op basis van enkele contracten, want het is niet de eerste keer, bij Movetis had ik ook de dag voor de overname alles verkocht rond de 11 euro en toen kwam het bod van 19.

Veel succes aan de blijvers.
Vandaag alles buiten 400stuk @28

Gr

lou m
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 22

Bericht door lou m »

http://www.bloomberg.com/news/2014-04-2 ... eover.html" onclick="window.open(this.href);return false;

hier is nog wat nieuws te vinden

bartel
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 335

Bericht door bartel »

Eveneens op de VRT.

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/e ... /1.1949981" onclick="window.open(this.href);return false;

- GE overweegt overnamebod van 13 miljard dollar.
- GE heeft vooral interesse in de energie-poot van Alstom. De transportafdeling (o.m. TGV, Thallys, Eurostar) zou verzelfstandigd worden.
- Beurshandel op vrijdag stopgezet.
- Bouyges (30% aandeelhouder van Alstom) zou het bod van GE genegen zijn.
- Franse overheid zoekt alternatieven (Areva ; Siemens ; Schneider).

Kortom : Patriotisch Frankrijk roept de Duitsers te hulp. EG versus VS.
If you’re happy and you know it clap your hands - If you’re happy and you know it clap your hands -
If you’re happy and you know it - And you really want to show it - If you’re happy and you know it clap your hands - Singing ay-ay-jippie-jippie-jee - Singing ay-ay-jippie-jippie-jee,

Plaats reactie