Cameco Corp

Beleggen in aandelen beurs New York, Dow Jones index, Nasdaq-100 en S&P500
Plaats reactie
maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling

Cameco Corp

Berichtdoor maartenverhoeve » 21 Aug 2017 17:21

Een deze dagen een nieuw artikel op Beursig over Cameco, de slapende uraniumreus en één van mijn favorieten voor de volgende jaren,

Maarten
In port; socfinasia,GIMV, Cameco, banco santander, Enwave, socfinaf, Fred Olsen , Tubize, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, ackermans, recticel, MDX Health, Proximus

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Re: Cameco Corp

Berichtdoor Beheerder » 24 Aug 2017 21:13

Het artikel "Cameco corp, een slapende uraniumreus!" is nu te lezen door de link aan te klikken.
josymar liked last!
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor maartenverhoeve » 28 Aug 2017 13:16

Zijn er Cameco-aandeelhouders op het forum? Ik heb er wel een goed oog in, het is enkel wachten op stijgende uraniumprijzen maar dat komt er ooit wel weer van.
In port; socfinasia,GIMV, Cameco, banco santander, Enwave, socfinaf, Fred Olsen , Tubize, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, ackermans, recticel, MDX Health, Proximus

josymar
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor josymar » 28 Aug 2017 14:58

Ik heb Cameco en een ETF op uranium sinds enkele jaren. Ook toentertijd werden die sterk aanbevolen (en nog altijd). De koersevolutie is evenwel "niet conform aan wat ik ervan had verwacht". Ik beschouw mijn belegging nu veeleer als een gok.

maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor maartenverhoeve » 29 Aug 2017 21:55

Voor mij is het wachten op de stijgende uranium prijs, koers volgt wel,
:lol: