Bitcoin forum

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: Bitcoin forum

Berichtdoor 14-11-2014 » 02 Feb 2018 17:31

Als deze beleggers

Detail, voor wat het waard is: Bitcoin heeft helemaal niks te maken met beleggen, handelen of met het edele speculeren. Iets dat nutteloos en waardeloos is toch kopen "omdat het stijgt", tegen beter kunnen weten in, is dom gokken, een piramidespel of windhandel, en vergt geluk.

beginner
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor beginner » 02 Feb 2018 19:47

Ik denk dat dat ondertussen wel algemeen bekend is, dat bitcoin niet beleggen is.

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor 14-11-2014 » 03 Feb 2018 04:29

Niet altijd bij u, want u had het na een kritische opmerking over de "beleggers" toch voor een derde keer over beleggers. Het kan geen kwaad om dat (detail!) dan aan te geven, en een kat consequent een kat te noemen. Dat voorkomt oneigenlijke discussies, op een forum met als ondertitel "samen beter beleggen".

Het heeft niets met beleggen of zingen te maken, zodat het gepast is om "zangers" dan minimaal tussen aanhalingstekens te plaatsen, als het al nodig is om iets dat geen zingen is met zangers te associëren.

Je kunt je inhoudelijk afvragen waarom het hier een toegelaten onderwerp is, als "populaire" opvolger van pokeren, met rechtsboven een makkelijke link naar het subforum.

Laat het maar aan (fraudeurs en) gokkers zelf over om zich misleidend of zelfverheerlijkend een analist, belegger, blockchainexpert, deskundige, futuroloog, gelovige, handelaar, hodler, leider, ondernemer, onderzoeker, overlever van gebruikelijke kleine correcties, pro en/of speculant te noemen, al dan niet nodeloos op jacht naar vers bloed van nieuwe slachtoffertjes.

Ik sluit niet uit dat wij en centrale banken het allang eens zijn over wat het is, ongeacht het prijsverloop of ermee behaalde resultaten, en wens alle eventuele niet-criminele eigenaars van BTC veel geluk.

beginner
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor beginner » 03 Feb 2018 09:46

Had u het dan niet door dat ik gewoon het woord "belegger" herhaalde zoals in het artikel? :lol:

Leven en laten leven...Noem bitcoin speculeren/gokken/frauderen...wat maakt het uit? Ik heb helemaal niks met bitcoin, maar ik snap niet waarom sommigen zo zuur moeten reageren op iets wat niet binnen hun eigen wereldje past? Reageren diezelfde personen zo op iedereen die ook maar 1 voet buiten de rij durft zetten? Overdreven schaapjes gedrag is ook niet bepaald gezond.

PS: De ondertitel van dit forum zou beter zijn "elkaar een steek geven", want elk schaap dat hier anders blaat dan de kudde, wordt aangevallen door zelfverklaarde experts. Heb het hier al genoeg zien gebeuren. Zoals nu zelfs, onnodige herhaling van het meest voor het handliggende, zelfs als ik met de kudde mee blaat. Dit alles omdat ik het woord beleggers vergeten tss "" te zetten.

beginner
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor beginner » 03 Feb 2018 10:37

https://www.youtube.com/watch?v=5jp5P-hk9Ls

"They buy Facebook, because they think it's gonna go higher."

tsuretie
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor tsuretie » 04 Feb 2018 10:56

14-11-2014 schreef:
Laat het maar aan (fraudeurs en) gokkers zelf over om zich misleidend of zelfverheerlijkend een analist, belegger, blockchainexpert, deskundige, futuroloog, gelovige, handelaar, hodler, leider, ondernemer, onderzoeker, overlever van gebruikelijke kleine correcties, pro en/of speculant te noemen, al dan niet nodeloos op jacht naar vers bloed van nieuwe slachtoffertjes.

Ik sluit niet uit dat wij en centrale banken het allang eens zijn over wat het is, ongeacht het prijsverloop of ermee behaalde resultaten, en wens alle eventuele niet-criminele eigenaars van BTC veel geluk.

@14-11-2014

Ik lees uw posts steeds met veel belangstelling.
Benieuwd dus naar uw commentaar op onderstaand filmpje.
Botte reclame of zit er nu toch een grond van waarheid in heel dit verhaal?

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ZhSK4m3UY
Nyrstar, Payton Planar, Resilux, XRP, Ivanhoe Mines

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 04 Feb 2018 14:46

Grote Amerikaanse banken verbieden het kopen van cryptocurrencies met behulp van hun creditcards.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor 14-11-2014 » 05 Feb 2018 03:12

Benieuwd dus naar uw commentaar op onderstaand filmpje.
Botte reclame of zit er nu toch een grond van waarheid in heel dit verhaal?

https://www.youtube.com/watch?v=Y1ZhSK4m3UY

@iedereen: voel u niet geremd om toch te reageren op een vraag aan een individu, met of zonder enthousiasmerend bedoelde inleiding erboven.

Net zoals Amerikaanse bedrijven (Adobe's Flash en PDF, Apple, Google's Youtube, Microsoft) goed zijn in nogal gesloten standaarden, niet iedereen is daar een klant van, zijn de kermisattracties van Amerikaanse televisiezenders goed in verhalen over populaire of geidealiseerde uitersten. Net zoals hier helemaal rechtboven toch een begrijpelijke, directe redactionele link naar het subforum staat, ondanks dat het onderwerp inhoudelijk losgezongen is van een beleggersforum. De uitzending zal geen neutrale, verantwoorde documentaire zijn.

Ik denk dat het daarom volstaat om u te vragen naar een transcriptie met daarin uitsluitend zinnige, liefst onbetwiste en wezenlijke hoogtepunten met een daadwerkelijke economische relevantie, positief of negatief voor crypto currencies. Met de opmerking dat ik niet altijd veel nieuws zal bijdragen aan een onderwerp waarvan het inhoudelijk de vraag is of het op een beleggersforum thuishoort, net zoals ik u over pokeren of tulpenbollenkwekerijen weinig nieuws zal komen melden.

Met horten en stoten verschijnt bijvoorbeeld enige tijd in beeld dat een minister van India gezegd zou hebben dat het geen wettelijk betaalmiddel is. Datzelfde geldt in India waarschijnlijk voor Noorse kronen, Zwitserse franken, tijgers, heilige koeien, waterdruppels, zandkorrels, Weesper moppen, Deventer koek, Luikse wafels, patatten, USB-kabels, tweedehands laptoptassen, aandelen Nyrstar, obligaties Hamon, en nog een paar dingen. De status van een quote van de minister van een groot land met veel inwoners, maar de leegheid van populisme.

Volgt er iets, dan verwacht ik een korte transcriptie.
tsuretie liked last!

tsuretie
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor tsuretie » 05 Feb 2018 10:20

@iedereen: voel u niet geremd om toch te reageren op een vraag aan een individu, met of zonder enthousiasmerend bedoelde inleiding erboven.

Met horten en stoten verschijnt bijvoorbeeld enige tijd in beeld dat een minister van India gezegd zou hebben dat het geen wettelijk betaalmiddel is. Datzelfde geldt in India waarschijnlijk voor Noorse kronen, Zwitserse franken, tijgers, heilige koeien, waterdruppels, zandkorrels, Weesper moppen, Deventer koek, Luikse wafels, patatten, USB-kabels, tweedehands laptoptassen, aandelen Nyrstar, obligaties Hamon, en nog een paar dingen. De status van een quote van de minister van een groot land met veel inwoners, maar de leegheid van populisme.

Beste,
dikke duim hiervoor !
Ik weet niet of het uw bedoeling was, maar ik hoop van wel :
ik heb hier toch effe, hartelijk, mee moeten lachen ! :lol:
Bedankt !
U moet filosofie gestudeerd hebben, kan moeilijk nog anders. ;)
14-11-2014 liked last!
Nyrstar, Payton Planar, Resilux, XRP, Ivanhoe Mines

koenvhaver
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor koenvhaver » 05 Feb 2018 19:07

Het is hier rustig. Misschien hebben er een paar last van keelpijn. Met al die verliezen te slikken kan het moeizaam gaan.
14-11-2014 liked last!