Bitcoins kopen

Discussieer en deel informatie over blockchain, bitcoin wallet, koers van de Bitcoin, Ethereum, etc.
Plaats reactie
gordongecko
Forum verkenner
Forum verkenner

Re: Bitcoins kopen

Berichtdoor gordongecko » 05 Sep 2017 23:56

richiegenk schreef:Goedemorgen allen, Kweet niet of dit het juiste forum maar als anarchist doe ik het gewoon,..;-)

Van 4 tot 15 augustus ben ik bitcoin group (duitse beurs) gaan kopen met een gemiddelde prijs v 17 euro, vandaag staan ze (nu 64),... Het enigste wat ik kan vinden dat ze investeren in servers voor minning van bitcoins,... Maar vanwaar die vaart? Ik vind nergens cijfers, of enige onderbouwing van de stijging,... Hier zijn erg veel intelligente mensen heeft iemand er weet van?

Vraag me niet waarom ik ze gekocht heb,.... heb al bitcoins, maar dit was na een fles Penfolds bin 2,.... na dit schrijven staan ze al op 67?

Groenten,
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.

richiegenk
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor richiegenk » 06 Sep 2017 01:27

Thx,...;-) heb een gedeelte verkocht tijdens de serieuze dip vandaag, maar zijn terug opgeklommen :-(
Arcelor, TOM,ZAL,,mdx, pharma, DB, Nyr,bankia,KBCA,CDA, materialise, des alpes,ivanhoe, enwave, bitcoin Gr, shell, biolife, First solar,....

reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor reteiP » 06 Sep 2017 08:59

Artikelschrijver snapt duidelijk niet wat de hardfork net betekent.
Is helemaal niet "bijdrukken" van munten en er zijn bij mijn weten quasi geen gebeurtenissen geweest in het verleden van Bitcoin die zoveel stof hebben doen opwaaien. Tot zover "geen haan die ernaar kraait". Bovendien was de waarde van A+B op 1 augustus niet hoger dan ervoor. Het is gewoon na de hardfork dat beide coins verder geapprecieerd zijn omdat de split "een succes" was.

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 08 Sep 2017 16:43

De laatste paar uur weer een sterke daling voor digitale valuta zoals Bitcoin, Ethereum, etc. China komt nu met een verbod op wisselkantoren van digitale valuta. Het aan banden leggen in China neemt nu steeds grotere vormen aan: http://m.finance.caixin.com/m/2017-09-08/101142797.html
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

gordongecko
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor gordongecko » 08 Sep 2017 23:02

reteiP schreef:Artikelschrijver snapt duidelijk niet wat de hardfork net betekent.
Is helemaal niet "bijdrukken" van munten en er zijn bij mijn weten quasi geen gebeurtenissen geweest in het verleden van Bitcoin die zoveel stof hebben doen opwaaien. Tot zover "geen haan die ernaar kraait". Bovendien was de waarde van A+B op 1 augustus niet hoger dan ervoor. Het is gewoon na de hardfork dat beide coins verder geapprecieerd zijn omdat de split "een succes" was.

Polleke heeft zich op een minimale tijd proberen verdiepen in de materie, maar heeft er effectief geen kaas van gegeten.
Dat hij maar bij zijn saaie aandeeltjes blijft.

kravat
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor kravat » 11 Sep 2017 16:47

charel01
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor charel01 » 13 Sep 2017 12:06

CEO JPMorgan: 'Bitcoin is bedrog'
Jamie Dimon haalt steenhard uit naar bitcoin. 'Het is enkel goed voor drugdealers en moordenaars.'

Als een werknemer van de Amerikaanse zakenbank JPMorgan Chase wordt betrapt op handel in bitcoin zal CEO Jamie Dimon hem terstond ontslaan, zegt hij aan het persbureau Bloomberg. 'Om twee redenen: het is tegen onze huisregels en hij of zij is dom. Beide zijn gevaarlijk.'

Dimon moet niets weten van de virtuele munt, die hij omschrijft als 'a fraud' - bedrog. Het is een systeem dat volgens hem zal crashen.
Nederlandse tulpen

Hij verwijst naar de tulpencrash in het zeventiende-eeuwse Nederland. Toen dreven speculanten de tulpenprijs op naar ongekende hoogten, maar nadien kwam de val.

De CEO gelooft niet dat overheden de bitcoin-munt ongemoeid zullen laten. 'Er zal ooit iets mis mee gaan en dan zal de overheid ingrijpen', zegt hij. 'De Chinese overheid toont al dat ze de controle over hun geldvoorraad wil bewaren.'
Noord-Korea

Hij erkent wel dat bitcoin in bepaalde omstandigheden wel goed kan zijn. 'Als je leeft in Venezuela, Ecuador of Noord-Korea. Of als je een drugdealer, moordenaar of zo iets bent. Dan kun je beter betalen met bitcoin in plaats van met Amerikaanse dollars.' :shock:

Na de uitspraken van de invloedrijke Dimon, daalde de bitcoinkoers met 2,7 procent. Maar als snel herpakte de munt zich.
Bron:"De Tijd"
Aandelenport: Geen zaken mee. Ik meld geen aan- en verkopen meer. Men vindt het toch altijd nodig om commentaar te leveren.

neku
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor neku » 14 Sep 2017 14:00

In dat interview zegt hij ook even snel dat Bitcoin eerst wel naar 100000,00 USD kan voor het zal crashen.
Hij zegt ook dat zijn klanten er om vragen. Maar raad eens wat, daar verdient die natuurlijk niets op. Elke crypto die wordt gekocht is minder geld op ZIJN bank :twisted:
Als een bankier zegt doe het niet.....maak uw eigen research :)
Nog een laatste, JPMorgan maakt deel uit van de Ethereum alliance.......
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Steven DC
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Steven DC » 14 Sep 2017 14:35

Dit artikel kan ook wel voor wat onrust zorgen vrees ik, koers van de bitcoin neemt een duikje richting 3000 euro momenteel

https://www.cryptocoinsnews.com/china-b ... r-reports/

Beheerder
Beheerder
Beheerder

Berichtdoor Beheerder » 14 Sep 2017 17:49

Van BUX geplukt, ze brengen het wel origineel:

Screenshot_20170914-174649.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
charel01 liked last!
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken