De Tijd, een nieuwe versie, wat vinden wij ervan?

Benieuwd naar de mening van andere beleggers? Start hier uw poll/peiling of beantwoord die van anderen
Plaats reactie

De nieuwe versie van "De Tijd", wat vinden wij ervan?

Geen abonnement en geen gebruiker van de website
3
6%
Geen abonnement maar wel gebruiker van de website en ik ben positief over de nieuwe versie
2
4%
Geen abonnement maar wel gebruiker van de website en ik ben negatief over de nieuwe versie
25
48%
Ik heb een abonnement en ik ben positief over de nieuwe versie
2
4%
Ik heb een abonnement en ik ben negatief over de nieuwe versie, maar ik blijf geabonneerd
12
23%
Ik heb een abonnement en ik ben negatief over de nieuwe versie. Ik denk eraan mijn abonnement op te zeggen
8
15%

Totaal aantal stemmen: 52

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: De Tijd, een nieuwe versie, wat vinden wij ervan?

Berichtdoor 14-11-2014 » 10 Feb 2018 20:02

Waarom probeert men het overal met grotere foto's? Gekleurde blokken,...

Omdat men niet zo goed zelf na kan denken, en men daarom als ICT'er de combinatie van producten van Microsoft, teveel flutdiensten van onder meer Facebook en Google, én de mobiele touch screen "tiles" van Microsoft Windows herkansing 10 als inspiratie voor het rommelige, superslome ontwerp gebruikt?

Misschien dat het met een megapopulaire Windows Phone met touch screen wel leuk werkt. Hopelijk investeert De Tijd niet teveel in real-time koersgegevens, want dat zou zinloos zijn.

Typisch geval van wel goed werken en er "mooi uitzien" op de gloednieuwe computer van de helaas methodisch werkende, Scrummende, Agile projectmanager, die op 10 meter afstand van de snelle testserver alle voordelen aan de directie heeft gepresenteerd.

De internet-stemverhouding 26:1 zegt inderdaad vrij veel. Ik vermoed een internetgrapje, waarbij zoveel mogelijk mensen zijn uitgenodigd om voor de lol positief te stemmen.

Karl
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Karl » 10 Feb 2018 20:31

Met een voor webmasters bekend hulpmiddel scoren ze zelfs een 5,8 voor bezoekers met gsm en een 5,4 voor bezoekers met een computer zoals laptop of desktop. Hopelijk heeft de webdesigner nog niet zijn facturen al betaald gekregen. Valt mij ook op dat de community daar heel klein is.
homer bundy liked last!
Nyrstar Engie Euronav KBC Galapagos

homer bundy
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor homer bundy » 12 Feb 2018 07:55

De daad bij het woord gevoegd: abonnement op "De Standaard" genomen en zo dadelijk mijn abonnement op "De Tijd" opzeggen.
Dit na jaren een tevreden gebruiker te zijn geweest - van zowel de nieuwsdiensten als van "mijn diensten" - maakt men met deze nieuwe versie alles kapot.

"Mijn diensten" zijn - wat mij betreft - onbruikbaar geworden en de nieuwspagina's zijn er ook niet op verbeterd. Wat drijft "De Tijd" tot zulke onzinnige aanpassingen? Waarom minder mogelijkheden bij de technische modules (oa: portefeuille)? Waarom de goede grafiekmodule vervangen door een zwak afkooksel? Maar goed, ze zullen hun redenen wel hebben om dit door te drijven. Voor mij hoeft het niet meer.
Portefeuille: LT: AGS en KBC/KBCA. Mijn motto: "meten is weten"

jean de florette
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor jean de florette » 12 Feb 2018 15:25

11/30 stemmers hebben nog een abb. op de tijd. Vroeger, een avondje beleggingsclub, had iedereen zijn exemplaar of minstens kranteknipsels bij. Moeilijke tijden voor de geschreven pers, of toch een aanbod dat niet aansluit op de wensen van de beleggers?
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes

Karl
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Karl » 12 Feb 2018 23:34

Ik geloof ook dat het komt doordat nieuws tegenwoordig via veel kanalen te ontvangen is. Is het niet via De Tijd dan wel via nieuwsberichten bij een broker. Dan nog de nieuwsbrief van bedrijven zelf en natuurlijk een forum zoals hier.
Nyrstar Engie Euronav KBC Galapagos

Dirk19
Forum veteraan
Forum veteraan

Koersen De Tijd

Berichtdoor Dirk19 » 13 Feb 2018 17:51

Dag allen,

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die de nieuwe outlook van De Tijd niet kan smaken. Vooral het overzicht van de koers van de individuele aandelen is een grote stap achteruit.

Lieve16
Premiummember
Premiummember

Re: Koersen De Tijd

Berichtdoor Lieve16 » 13 Feb 2018 18:01

Ik kan die nieuwe outlook van De Tijd ook niet smaken.
En waar is in mijn portefeuille de kolom met de dividenden naartoe ? :roll: Ik vind die kolom belangrijk !!

Dirk19
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Koersen De Tijd

Berichtdoor Dirk19 » 13 Feb 2018 19:56

Dirk19 schreef:Dag allen,

Ik vermoed dat ik niet de enige ben die de nieuwe outlook van De Tijd niet kan smaken. Vooral het overzicht van de koers van de individuele aandelen is een grote stap achteruit.

Voor alle duidelijkheid; ik had dit topic nog niet gezien en was dus een nieuw gestart. ;)
Beheerder heeft dit toepasselijk hier ondergebracht. Ben blij te zien dat ik verre van de enige ben die ontevreden is.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor Wimpie85 » 13 Feb 2018 21:39

99% v/d gebruikers is niet tevreden met de nieuwe look (en inperking van functies)!

Waarom ze dat gedrocht er dan blijkbaar toch per se willen doorduwen, is me dan ook een compleet raadsel.

Soms moet je gewoon durven toegeven dat je fout zat & niet koppig iets willen doorduwen loodrecht tegen de algehele opinie in.

Maar goed er zal wel een reden voor zijn zeker? God mag wete de welke... :roll:

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor kierkegaard » 13 Feb 2018 23:11

Ik lees De Tijd, maar gebruik de website niet zo veel. Af en toe wel 'markten' voor specifieke aandelen en die layout vind ik inderdaad niet verbeterd.