Accentis

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite

Re: Accentis

Berichtdoor USSENTERPRISE » 04 Jan 2018 14:37

naam schreef:Buiten het "buiten de beurs order" is er blijkbaar nog altijd niemand geinteresseerd in Accentis.

Bedroevend lage omzet, zelfs na het nieuws van verleden week.

Men is dikwijls bezig om kleine aandelen waar volgens mij waarde inzit (GLOG, EZBG, ACCB, ...) te beoordelen op omzet of liquiditeit. Dit heeft niet veel nut : een deel van de onderwaardering is net te wijten aan het gebrek aan tradingvolume. Als zulke aandelen om de een of andere reden wakker worden dan stijgt de liquiditeit automatisch.
Ondertussen : wachten en op de golven mee dobberen.
abdel liked last!

rikvanlooy
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor rikvanlooy » 11 Jan 2018 13:50

USSENTERPRISE schreef:
naam schreef:Buiten het "buiten de beurs order" is er blijkbaar nog altijd niemand geinteresseerd in Accentis.

Bedroevend lage omzet, zelfs na het nieuws van verleden week.

Men is dikwijls bezig om kleine aandelen waar volgens mij waarde inzit (GLOG, EZBG, ACCB, ...) te beoordelen op omzet of liquiditeit. Dit heeft niet veel nut : een deel van de onderwaardering is net te wijten aan het gebrek aan tradingvolume. Als zulke aandelen om de een of andere reden wakker worden dan stijgt de liquiditeit automatisch.
Ondertussen : wachten en op de golven mee dobberen.

Ik kijk nooit naar de liquiditeit van het aandeel. Iedere keer dat ik een tip geef, vertellen ze mij : maar er is geen volume in dat aandeel en ze kopen dan niet. Op het moment dat de resultaat van het bedrijf spectaculair verbetert, stijgt het aandeel natuurlijk enorm (meestal aan een veel hoger volume). Ze zien dat dan gebeuren en ze vinden dan nog altijd dat het een slecht idee is om in zo'n aandelen te beleggen. Tja !
medaar liked last!

flurcks
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor flurcks » 15 Jan 2018 11:37

Na de saga bij Tigenix en Abynx werd er afgelopen weekend een lijstje gepubliceerd in de Tijd met de topkandidaten voor een delisting

Accentis/Iep staan bij de hoop 'kleintjes' met volgende comment:

Bij Iep Invest lijkt referentieaandeelhouder Gerard Cok een delisting voor te bereiden, om in een latere fase de hand te leggen op de vastgoedspeler Accentis. Beide bedrijven zijn ondergewaardeerd, en Cok doet er alles aan om die waarde niet naar boven te halen.
13jorn liked last!

kopke1
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor kopke1 » 16 Jan 2018 20:02

als ze nu nog zakken onder de 0,04 dan staan we klaar. Het zullen de laatste kansen zijn. vanaf nu kan de koers enkel omhoog. als ze toch nog eens zakt onder de 0,04 dan gaan we er maximaal van profiteren om bij te kopen. zo te zien aan de bid zijde zijn er nog die er zo over denken.
HoubyTelli liked last!