Arcopar

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Dirk19
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Arcopar

Berichtdoor Dirk19 » 12 Jan 2018 14:40

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Blackbelt » 12 Jan 2018 14:54

Dat weten we al.
Ik ben ook Arco aandeelhouder (korting op de lening, maar heeft me eigenlijk nooit iets gekost).

Maar, ik ben er helemaal tegen dat ze staatsgeld gaan gebruiken om dit terug te betalen.
Daarenboven, denken ze bij de CD&V nu echt dat de mensen gaan tevreden zijn als ze 20% van hun zogezegde inleg gaan terug krijgen, en dat 10 jaar na de feiten?

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Jan 2018 14:58

Elke euro overheidsgeld naar Arco is er één te veel. Wel erg natuurlijk voor de simpelen van geest die men kon wijsmaken dat de Arcopar aandelen geen aandelen waren en die daarna dan nog de tsjeven geloofden die de eigen flaters wilden laten afkopen door de belastingbetalers. Gelukkig is er nu Europa dat zulk een vriendjespolitiek à la carte kan afblokken.

Meer in het algemeen kunnen we stellen dat er dagelijks een massa financieel ongeletterden, die het verschil nog niet kennen tussen een coupon en een rendement, in de zak worden gezet met allerlei beleggingsproducten.
Ik heb dit zelf ook ongetwijfeld voor als ik mijn auto laat herstellen of een verbouwing laat doen in mijn huis. Daar maken ze mij ook wijs wat ze willen. :lol: :lol:

*** homini lupus
Dirk19 liked last!

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Jan 2018 14:59

USSENTERPRISE schreef:Elke euro overheidsgeld naar Arco is er één te veel. Wel erg natuurlijk voor de simpelen van geest die men kon wijsmaken dat de Arcopar aandelen geen aandelen waren en die daarna dan nog de tsjeven geloofden die de eigen flaters wilden laten afkopen door de belastingbetalers. Gelukkig is er nu Europa dat zulk een vriendjespolitiek à la carte kan afblokken.

Meer in het algemeen kunnen we stellen dat er dagelijks een massa financieel ongeletterden, die het verschil nog niet kennen tussen een coupon en een rendement, in de zak worden gezet met allerlei beleggingsproducten.
Ik heb dit zelf ook ongetwijfeld voor als ik mijn auto laat herstellen of een verbouwing laat doen in mijn huis. Daar maken ze mij ook wijs wat ze willen. :lol: :lol:

*** homini lupus

Grappig : die *** is mens in het latijn