MdxHealth

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 237

Re: MdxHealth

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 10 Jan 2018 09:58

wimvd schreef:
Putbruy schreef:je mag toch een mening hebben over een aandeel dat je ( al 8 jaar !) volgt ?
zolang het maar geen ordinaire pump & dump oneliners zijn :?

Hey Putbruy, ik heb je nog weten beginnen met beleggen hier. Zelf heb ik ze ook al een hele tijd niet meer wegens steeds uitstellen van de prognoses. De aankoopprijs van 3 EUR enkele weken geleden leek wel ideaal, maar als je de KV in gedachten houdt die eraan komt, dan weet je dat je er beter nog even vanaf blijft. De komende dagen kunnen ze wel een beetje meesurfen op de goede beursdagen algemeen en de biotech-hype, maar meer zou ik er ook niet achter zoeken. Ik stapte ooit in op 2,9 EUR. We zijn inmiddels > 5 jaar later en we staan nog rond die koers :)

Klopt. In februari komen de jaarresultaten met een pijnlijke cash burn en uiterst zwakke verkopen. Kort daarna of misschien voordien al de kv aan soldenprijzen. Ik blijf er ook af al was het maar omdat jan al zijn geloofwaardigheid verloren heeft. Dit aandeel kan nog een stuk lager gaan met die kv op komst.

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 187

Berichtdoor streetbob » 10 Jan 2018 10:10

Rolling Stone 70 schreef:
wimvd schreef:
Putbruy schreef:je mag toch een mening hebben over een aandeel dat je ( al 8 jaar !) volgt ?
zolang het maar geen ordinaire pump & dump oneliners zijn :?

Hey Putbruy, ik heb je nog weten beginnen met beleggen hier. Zelf heb ik ze ook al een hele tijd niet meer wegens steeds uitstellen van de prognoses. De aankoopprijs van 3 EUR enkele weken geleden leek wel ideaal, maar als je de KV in gedachten houdt die eraan komt, dan weet je dat je er beter nog even vanaf blijft. De komende dagen kunnen ze wel een beetje meesurfen op de goede beursdagen algemeen en de biotech-hype, maar meer zou ik er ook niet achter zoeken. Ik stapte ooit in op 2,9 EUR. We zijn inmiddels > 5 jaar later en we staan nog rond die koers :)

Klopt. In februari komen de jaarresultaten met een pijnlijke cash burn en uiterst zwakke verkopen. Kort daarna of misschien voordien al de kv aan soldenprijzen. Ik blijf er ook af al was het maar omdat jan al zijn geloofwaardigheid verloren heeft. Dit aandeel kan nog een stuk lager gaan met die kv op komst.

Ik sluit een overname in 2018 toch niet uit. ;)
In port: Mdx, Nyrstar, Synergy Pharmaceuticals Inc, XLM.

Rolling Stone 70
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 237

Berichtdoor Rolling Stone 70 » 10 Jan 2018 10:40

Kan natuurlijk altijd. Hoe lager het aandeel gaat hoe groter de kans dat de technologie voor peanuts wordt opgekocht. In die zin volg ik het aandeel nog om evt in te springen bij een enorme daling. Puur speculatief voor een evt overname want wat betreft het commerciele hebben ze bij mij alle krediet verloren. Na Hamon is dit wel het slechtste bedrijf naar zijn aandeelhouders toe. Geloofwaardigheid nul.

mikske
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 156

Berichtdoor mikske » 10 Jan 2018 10:42

Rolling Stone 70 schreef:Kan natuurlijk altijd. Hoe lager het aandeel gaat hoe groter de kans dat de technologie voor peanuts wordt opgekocht. In die zin volg ik het aandeel nog om evt in te springen bij een enorme daling. Puur speculatief voor een evt overname want wat betreft het commerciele hebben ze bij mij alle krediet verloren. Na Hamon is dit wel het slechtste bedrijf naar zijn aandeelhouders toe. Geloofwaardigheid nul.
Spring er maar vlug terug in. Ik heb het ook gedaan.

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor streetbob » 10 Jan 2018 10:46

Rolling Stone 70 schreef:Kan natuurlijk altijd. Hoe lager het aandeel gaat hoe groter de kans dat de technologie voor peanuts wordt opgekocht. In die zin volg ik het aandeel nog om evt in te springen bij een enorme daling. Puur speculatief voor een evt overname want wat betreft het commerciele hebben ze bij mij alle krediet verloren. Na Hamon is dit wel het slechtste bedrijf naar zijn aandeelhouders toe. Geloofwaardigheid nul.

Juist. 171 Mln€ beurswaarde op dit ogenblik zijn echt wel peanuts voor de grote jongens. Dit jaar break-even en dan "Hap" !

Munnybunny
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 380

Berichtdoor Munnybunny » 10 Jan 2018 10:47

Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat een overname de reden is waarom ik geïnvesteerd heb in dit bedrijf.
Maar de aandelenkoers heeft nooit echt geanticipeerd op verwachtingen en vooruitzichten wat toch wel heel uitzonderlijk is.
Het werd eerder naar beneden geduwd. Ik wacht dus verder af..

streetbob
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor streetbob » 10 Jan 2018 10:49

Munnybunny schreef:Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat een overname de reden is waarom ik geïnvesteerd heb in dit bedrijf.
Maar de aandelenkoers heeft nooit echt geanticipeerd op verwachtingen en vooruitzichten wat toch wel heel uitzonderlijk is.
Het werd eerder naar beneden geduwd.

Dat heet "hapklaar" maken :lol:

Tarzan
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 14

Berichtdoor Tarzan » 10 Jan 2018 12:16

streetbob schreef:
Munnybunny schreef:Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat een overname de reden is waarom ik geïnvesteerd heb in dit bedrijf.
Het werd eerder naar beneden geduwd.

Dat heet "hapklaar" maken :lol:

Alles wordt in stelling gezet voor aanstaande overname ;)

krikkelke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 83

Berichtdoor krikkelke » 10 Jan 2018 13:14

krikkelke schreef:Ik was te laat om te kopen op 2,9 euro maar 3,05 euro is ook nog goed. Aan deze koers en een lege kas zal zich snel een nieuwe ceo aanmelden, benieuwd wie het gaat worden.

Alweer een leuk eindejaarsgeschenk gekregen. Momenteel zijn er nog die hun positie aan het verhogen zijn, het lijkt of er iets zit aan te komen...

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 542

Berichtdoor Putbruy » 10 Jan 2018 13:42

streetbob schreef:[Ik sluit een overname in 2018 toch niet uit. ;)

Niemand durft u waarschijnlijk tegenspreken gezien de gebeurtenissen van de laatste weken, maar toch... ;)
Tigenix en Ablynx zijn prooien geworden na het behalen van een superbelangrijke mijlpaal in hun geschiedenis, voorlopig daarvan niks te zien bij MDx
in port : vanalles..