Ablynx

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1720

Re: Ablynx

Berichtdoor Beheerder » 12 Apr 2018 15:02

Zie ook het privébericht, u krijgt bijval van anderen dat uw berichten hier wel gewenst zijn. Moeten die dan ook verwijderd worden? Met name het taalgebruik was de reden om het bericht te verwijderen.
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

a217445
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1385

Berichtdoor a217445 » 12 Apr 2018 15:08

Beheerder schreef:Zie ook het privébericht, u krijgt bijval van anderen dat uw berichten hier wel gewenst zijn. Moeten die dan ook verwijderd worden? Met name het taalgebruik was de reden om het bericht te verwijderen.

je doet daarvan wat je wil tkan mij niet meer schelen , dat moet je naar meneer vragen

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 151

Berichtdoor zwartkater » 12 Apr 2018 17:17

Gillepils schreef:
zwartkater schreef:
Wimpie85 schreef:Deze avond dan toch mailtje ontvangen van Binck, mét YouTube-instructievideo. 8-)

Ja idd ik ook , binck is toch iets sneller dan DE Giro .

Bij MeDirect heb ik al 2 berichten ontvangen, bij DeGiro ook nog geen. Niet dat er veel haast achter zit, ik wacht tot op het einde. Als er in tussentijd nog ergens een koopje te doen valt, kan ik dan nog kiezen om mijn Ablynxen te verkopen op de beurs ipv tot 18 mei op mijn geld te wachten.

Heb je al iets gekregen van DeGiro? ik in alle geval nog altijd niks.
14-11-2014 liked last!

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 213

Berichtdoor 14-11-2014 » 12 Apr 2018 17:46

Open deur: (proberen van) aanmelding hangt uiteraard niet af van een informatieve e-mail zonder formele status. Er kan bijvoorbeeld instaan hoe u zich bij DeGiro voor een bod moet aan- of afmelden, verrijkt met algemene informatie over een bod en bij DeGiro geldende bepalingen. Alsnog zelf aanmelden, zonder bericht, of eerst even vragen naar die informatie, kan geen kwaad.
zwartkater liked last!

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor zwartkater » 12 Apr 2018 20:15

14-11-2014 schreef:

Open deur: (proberen van) aanmelding hangt uiteraard niet af van een informatieve e-mail zonder formele status. Er kan bijvoorbeeld instaan hoe u zich bij DeGiro voor een bod moet aan- of afmelden, verrijkt met algemene informatie over een bod en bij DeGiro geldende bepalingen. Alsnog zelf aanmelden, zonder bericht, of eerst even vragen naar die informatie, kan geen kwaad.

Ondertussen toch al een bericht gekregen van DeGiro :-) (10 april)
14-11-2014 liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 131

Berichtdoor Gillepils » 12 Apr 2018 21:03

zwartkater schreef:
14-11-2014 schreef:

Ik nog niet of nog niet gezien. Ik zit op skivakantie en heb enkel de mobile app.

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor 14-11-2014 » 13 Apr 2018 00:39

Ik nog niet of nog niet gezien. Ik zit op skivakantie en heb enkel de mobile app.

10 april is opvallend laat. Ik heb even ingezoomd, maar er stond echt geen komma tussen de 1 en de 0... ;)

Het is een openbaar bod voor iedereen, dus openbare documenten (persberichten, websites, prospectus) kunnen alvast worden bekeken. Wacht alleen niet letterlijk tot de laatste dag(en) met vragen en aanmelden, maar u heeft nog ruim de tijd. In een alles samenvattend berichtje zal weinig verrassend nieuws staan. In openbare documenten ook niet.

Een concreet risico bij sloomheid, ook bij 10 april, is wel dat een ontbindende voorwaarde door Sanofi op 9 april had kunnen worden gebruikt. Zit u nog te wachten op versimpelde informatie over het hoe en wat, gaat het hele verhaal niet door. Zie een bericht per e-mail of brief wel als "service"; mij heeft zoiets nooit per aangetekende post met ontvangstbevestiging bereikt.

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor zwartkater » 13 Apr 2018 07:28

Gillepils schreef:
zwartkater schreef:
14-11-2014 schreef:

Anders gewoon op Ablynx klikken en dan zie je onder mededeling (10/04 Overnamebod Ablynx staan)

Tomasz007
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 3

Berichtdoor Tomasz007 » 13 Apr 2018 11:11

14-11-2014 schreef:

10 april is opvallend laat. Ik heb even ingezoomd, maar er stond echt geen komma tussen de 1 en de 0... ;)

Het is een openbaar bod voor iedereen, dus openbare documenten (persberichten, websites, prospectus) kunnen alvast worden bekeken. Wacht alleen niet letterlijk tot de laatste dag(en) met vragen en aanmelden, maar u heeft nog ruim de tijd. In een alles samenvattend berichtje zal weinig verrassend nieuws staan. In openbare documenten ook niet.

Een concreet risico bij sloomheid, ook bij 10 april, is wel dat een ontbindende voorwaarde door Sanofi op 9 april had kunnen worden gebruikt. Zit u nog te wachten op versimpelde informatie over het hoe en wat, gaat het hele verhaal niet door. Zie een bericht per e-mail of brief wel als "service"; mij heeft zoiets nooit per aangetekende post met ontvangstbevestiging bereikt.

Bestaat er een ontbindende voorwaarde? Kan er ergens vooruitgang opgevolgd worden? Maw: is er een manier om in te schatten hoeveel aandelen nu al naar Sanofi zullen vloeien?
14-11-2014 liked last!

14-11-2014
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor 14-11-2014 » 13 Apr 2018 11:24

Bestaat er een ontbindende voorwaarde? Kan er ergens vooruitgang opgevolgd worden? Maw: is er een manier om in te schatten hoeveel aandelen nu al naar Sanofi zullen vloeien?

Meerdere, waaronder de bekende ondergrens van minimaal 75%. Of dat er bij Ablynx geen te groot lijk uit de kast valt.

Alleen gebruikelijke persberichten zijn te volgen. Bijvoorbeeld dat Ablynx laat weten een groot lijk in een kast van Ablynx te hebben gevonden, of dat Sanofi tussentijds zou kunnen melden dat grootaandeelhouders onderhands al voor meer dan 75% deelname hebben gezorgd en daarom die ene ontbindende voorwaarde vervalt.

Een vrijblijvende gids in het duister is het percentage aandelen dat bij een hoog bod gewoonlijk wordt aangemeld. Dat zal veel meer dan 75%. Eerder dik in de 90%. Zelf een kleine bijdrage leveren kan door tijdige aanmelding, zodat u meetelt in het eerste percentage dat Sanofi uiterlijk na afloop van de eerste aanmeldingsperiode bekend zal maken.

Of de 95% wordt gehaald (eerste voorwaarde voor een beursexit) is natuurlijk altijd iets spannender, omdat dat percentage ook dik in de 90% ligt. De ondergrens van 75% is niet erg ambitieus.
Laatst gewijzigd door 14-11-2014 op 13 Apr 2018 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.