Ablynx

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Putbruy
Forum elite
Forum elite

Re: Ablynx

Berichtdoor Putbruy » 12 Jan 2018 17:14

Ge moet toch beseffen dat de Denen naar de pers zijn gegaan in de hoop dat de (grote) aandeelhouders hun bod wél interessant vonden itt het bestuur, die gaan dat niet op 123 verdubbelen of zo
in port : vanalles..

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 17:19

alwaysright schreef:Argen-X..+8.5% ?? Heeft niet iemand per ongeluk de fishes met Ablynx omgeruild!

Alle gekheid op een stokje,iedereen gun ik het beste maar wat hebben die gasten meer dan Ablynx?

Ga daar nou eerst maar eens goed lezen ( ALLE INFO ) en kom dan nog eens terug op je vooroordeel .

Gewoon ABlynx en ARgen-X in port houden . ALs Ablynx wordt overgenomen zullen er veel over stappen naar ARgen-X

Ik kan je iig 2 zaken zeggen die Argen-X wel heeft en Ablynx niet . Zeer goede results in Spierziekte en veelbelovende results in Leukemie - bloedkanker . En nog veel meer uiteraard . Lees de nieuwe corporate presentation maar

toevoeging . Er zit heel waarschijnlijk een partner aan te komen voor een veelbelovende molecule ARGEN 111 . Lees die ook maar eens . Wordt een hele grote
Laatst gewijzigd door Bioscience op 12 Jan 2018 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Phil007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 17:20

Putbruy schreef:
Phil007 schreef:
Lucas_h schreef:Kan een bod ook in het weekend komen? Of enkel op weekdagen?

mocht er een bod in het wk zijn, ben je maandag te laat; vermoed dat zulk nieuws enkel tijdens werkdagen wordt gecommuniceerd

Eerlijk gezegd geloof ik minder en minder dat er op heel korte termijn (enkele weken) een nieuw of ander bod openbaar gaat gemaakt worden, men gaat zowieso zijn tijd nemen nu gezien de reacties op de beurs en de reacties van het bedrijf zelf op de biedingen.

het zou zelfs goed zijn mocht er geen bod zijn de komende weken/zelfs maanden; ik zou Ablynx de komende maanden nog willen zien stijgen, alvorens er een nieuw, veel hoger bod ZOU komen ....

laten we wachten op nog wat geode PB , goedkeuring van medicijn bvb enz enz ....

voor mij hoeft een overname zelfs niet

Phil007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 17:26

Bioscience schreef:
alwaysright schreef:Argen-X..+8.5% ?? Heeft niet iemand per ongeluk de fishes met Ablynx omgeruild!

Alle gekheid op een stokje,iedereen gun ik het beste maar wat hebben die gasten meer dan Ablynx?

Ga daar nou eerst maar eens goed lezen ( ALLE INFO ) en kom dan nog eens terug op je vooroordeel .

Gewoon ABlynx en ARgen-X in port houden . ALs Ablynx wordt overgenomen zullen er veel over stappen naar ARgen-X

Ik kan je iig 2 zaken zeggen die Argen-X wel heeft en Ablynx niet . Zeer goede results in Spierziekte en veelbelovende results in Leukemie - bloedkanker . En nog veel meer uiteraard . Lees de nieuwe corporate presentation maar

toevoeging . Er zit heel waarschijnlijk een partner aan te komen voor een veelbelovende molecule ARGEN 111 . Lees die ook maar eens . Wordt een hele grote

klopt; k heb wat aandelen van Argenx, maar indien Ablynx wordt overgenomen (liever niet), stap ik grotendeels naar Argenx

Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Zeus » 12 Jan 2018 17:41

Phil007 schreef:Eerlijk gezegd geloof ik minder en minder dat er op heel korte termijn (enkele weken) een nieuw of ander bod openbaar gaat gemaakt worden,

Als dat je overtuiging is, doe je er goed aan vandaag te verkopen. Als Novo aangeeft af te haken en er zich geen andere suitors aanbieden, gaat het makkelijk terug naar 30.
In portefeuille: Ablynx, Ahold, C&C Group, Dynavax, EVS Broadcasting, Exmar, Fitbit, Flow Traders, Gazprom, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Synergy Pharma, Veolia, Yamana Gold

Augustinus
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Augustinus » 12 Jan 2018 17:45

Van het vele gebaat op deze pagina's lees ik tussen de regels vooral veel spijt van mensen die te vroeg verkochten.

Gewoon blijven zitten, blijft mijn advies!

Zo heb ik deze week 52.000 € verdiend.
Phil007 liked last!

Phil007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 17:47

Zeus schreef:
Phil007 schreef:Eerlijk gezegd geloof ik minder en minder dat er op heel korte termijn (enkele weken) een nieuw of ander bod openbaar gaat gemaakt worden,

Als dat je overtuiging is, doe je er goed aan vandaag te verkopen. Als Novo aangeeft af te haken en er zich geen andere suitors aanbieden, gaat het makkelijk terug naar 30.

Indien Novo afhaakt, zullen we een dip krijgen naar 30, idd, om op LT te groeien naar 50 en meer

ture
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor ture » 12 Jan 2018 18:02

Phil007 liked last!

Phil007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 18:04

Putbruy schreef:Ge moet toch beseffen dat de Denen naar de pers zijn gegaan in de hoop dat de (grote) aandeelhouders hun bod wél interessant vonden itt het bestuur, die gaan dat niet op 123 verdubbelen of zo

in de hoop, jawel

Phil007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Phil007 » 12 Jan 2018 18:14

ture schreef:Meer na de goedkeuring in Belgié ?
https://finance.yahoo.com/news/pharma-s ... 12848.html

na een goedkeuring lappen we d'er nog eens 20/30% bij ;)

we konden trouwens geen betere timing hebben dat die healthcare conference juist deze week plaatsvond! Mss doelbewust van Novo een bod te doen, wie weet ...