Envipco

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
abdel
Forum actieveling
Forum actieveling

Re: Envipco

Berichtdoor abdel » 12 Okt 2017 12:48

Iemand heeft alle overblijvende treasury shares opgekocht. Op 170000 stuks krijg je dan wel 3% korting natuurlijk:-)
Toch een mooi prijs, hopelijk kan de koers nu dan weer hoger. Er is alleszins een leuke bodem opgebouwd de laatste weken.

Maxwell35
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Maxwell35 » 12 Okt 2017 14:51

abdel schreef:Iemand heeft alle overblijvende treasury shares opgekocht. Op 170000 stuks krijg je dan wel 3% korting natuurlijk:-)
Toch een mooi prijs, hopelijk kan de koers nu dan weer hoger. Er is alleszins een leuke bodem opgebouwd de laatste weken.

Inderdaad Abdel, bedankt voor het antwoord. Ook de TA ziet er vrij goed uit zie ik. Wel relatief weinig volume of zie ik dat verkeerd? Ik heb alvast een order aan 8,2 en 8,4 liggen, maar voorlopig bijt de vis nog niet. 8-)

kayva
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor kayva » 12 Okt 2017 20:41

Maxwell35 schreef:
abdel schreef:Iemand heeft alle overblijvende treasury shares opgekocht. Op 170000 stuks krijg je dan wel 3% korting natuurlijk:-)

Inderdaad Abdel, bedankt voor het antwoord. Ook de TA ziet er vrij goed uit zie ik. Wel relatief weinig volume of zie ik dat verkeerd? Ik heb alvast een order aan 8,2 en 8,4 liggen, maar voorlopig bijt de vis nog niet. 8-)

Zeer mooie dag vandaag! Is (nog) niet direct aan de koers te merken, maar het zou me niet verbazen dat binnen enkele maanden zal blijken dat vandaag een scharnierdag was en de start van een leuke periode voor alle aandeelhouders. Nu de constante verkoopdruk van die treasury shares wegvalt, ben ik benieuwd hoeveel stuks de market maker nog kan aanbieden onder de year high van 10. Ermee rekening houdend dat er de laatste jaren maar iets meer dan 30.0000 aandelen verhandeld zijn onder de 7,5 moet er nog niet direct voor grote winstnemingen gevreesd worden. Er is wel een kapitaalsverhoging geweest aan 4 eur maar ik ben ervan overtuigd dat de partijen die hieraan hebben deelgenomen aan deze koersen ook nog niet aan verkopen denken.

Wat het lage volume betreft, hoop ik dat je niet naar vandaag verwijst Maxwell, want ik ben niet zeker of ik ooit nog een dag met zulk volume ga meemaken. :P
Kijken we naar de gemiddelde verhandelde volumes van de laatste weken/maanden, dan is dit zeker nog niet wereldschokkend maar sinds het aanstellen van de liquidity provider is er alleszins al veel verbetering tegenover de vorige jaren. Naar de toekomst toe is het zeker de bedoeling van het management om de verhandelbaarheid nog te verbeteren. Een verhuis naar het Damrak is al aangekondigd en er zijn voor de volgende jaren genoeg mogelijke triggers die de interesse in het aandeel een extra boost kunnen geven...

Hun Franse verdeler (Lemon Tri) blijft ondertussen zeer ambitieus en daar kan Envipco alleen maar wel bij varen.
http://www.natura-sciences.com/environn ... daire.html
Maxwell35 liked last!

abdel
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor abdel » 13 Okt 2017 08:29

Ze zijn écht allemaal de deur uit:
https://www.afm.nl/nl-nl/professionals/ ... s?id=50069
Zo hebben ze toch weer bijna 2 miljoen binnengehaald om de expansie mee te financieren. Niet mis, en meteen zijn ook de vereisten om op de Damrak te noteren vervuld, vermoed dat dat nog voor dit jaar zal zijn.
Ben benieuwd naar de koersreactie vandaag. Gisteren vast wat bijgekocht, misschien vandaag nog wat.

Binnenkort ook RVM's in Malta:
https://lovinmalta.com/news/local/malta ... st-plastic

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor USSENTERPRISE » 13 Okt 2017 08:46

Eerst het offer op 8,52 opeten. Daarachter ligt er niet veel meer.

kayva
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor kayva » 13 Okt 2017 19:14

BAM! Scharnierdag + 1 was alvast een leuke.
Volume? U vraagt, Envipco draait. Een dag met 1 van de grootste volumes van het jaar waarbij er constant uit de ask gekocht werd, laat alvast het beste verhopen voor de nabije toekomst. Mocht dit volume volgende week nog effe aanhouden, dan zal de year high er snel aangaan. Heb vandaag mijn positie nog wat uitgebreid en wanneer de 10 sneuvelt, begin ik aan een 2e stapel! ;)
Maxwell35 liked last!

Maxwell35
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Maxwell35 » 13 Okt 2017 20:36

kayva schreef:BAM! Scharnierdag + 1 was alvast een leuke.
Volume? U vraagt, Envipco draait. Een dag met 1 van de grootste volumes van het jaar waarbij er constant uit de ask gekocht werd, laat alvast het beste verhopen voor de nabije toekomst. Mocht dit volume volgende week nog effe aanhouden, dan zal de year high er snel aangaan. Heb vandaag mijn positie nog wat uitgebreid en wanneer de 10 sneuvelt, begin ik aan een 2e stapel! ;)

Inderdaad Kayva, ik heb een bescheiden positie genomen aan 8,4. Als ik dit hier zo lees, ga ik maandag bijkopen. The only way is up! 8-)

kayva
Forum verkenner
Forum verkenner

nieuwe aandeelhouder

Berichtdoor kayva » 15 Okt 2017 12:12

Cool, we zijn sinds donderdag in ons eerste fonds opgenomen:
https://www.afm.nl/en/professionals/reg ... s?id=50085

The Maga Micro Cap Fund richt zich op micro-caps met een markt kapitalisatie onder 250 mio en presteert meer dan behoorlijk sinds zijn oprichting in 2013:
http://www.otuscapital.com/introduction
http://www.morningstar.lt/lt/funds/snap ... F00000UHPT

Opnieuw een mooi bewijs van het potentieel dat hier zeker nog aanwezig is want tenzij die mannen gemiddeld 20% per jaar halen door blind de postings van een paar pipo's op beursig te volgen, hebben die wel degelijk hun huiswerk gemaakt :D
mixcki liked last!

Phil
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Phil » 17 Okt 2017 21:38

Debat over statiegeld is volop aan de gang.
Openbare hoorzitting in parlement VK waar Coca-Cola blijkbaar zijn weerstand afbouwt.

http://www.parliamentlive.tv/Event/Inde ... 302dfe4236
Aandelen in portefeuille: ABI, ACKB, AGS, BN, BREB, BTEM, FPAFY, LUXEM, ODET, SOF, RF

Phil
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Phil » 17 Okt 2017 21:43

[quote]
Fevia hekelt inmenging Recycling Netwerk in Belgische statiegelddiscussie

De Belgische federatie van bedrijven uit de voedingsindustrie Fevia hekelt de inmenging van de Nederlandse lobbygroep Recycling Netwerk in de Belgische statiegelddiscussie. De Fevia denkt dat het Recycling Netwerk aangestuurd wordt door Tomra, de grootste producent van terugnamemachines in de Benelux.
Aandelen in portefeuille: ABI, ACKB, AGS, BN, BREB, BTEM, FPAFY, LUXEM, ODET, SOF, RF