Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 11 Jan 2018 11:10

Nieuwe company presentation vandaag online . Zeer uitgebreid . Heel mooi .

http://argen-x.com/handlers/download.as ... -final.pdf

Wil iemand hem ook even op de IEX plaatsen als hij daar komt . Thanks

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 11 Jan 2018 11:50

Is het jullie opgevallen wat Argen-X mogelijk kan betekenen voor Sanofi !?

PARIS (Agefi-Dow Jones) - Sanofi-farmaceutisch bedrijf (>> Sanofi) is van plan het tempo van zijn overnames dit jaar te versnellen, zei de CEO van woensdag op een aantal belangrijke therapeutische gebieden zoals zeldzame ziekten, vaccins , diabetes en zelfmedicatie. De groep zou ook geïnteresseerd kunnen zijn in gebieden waar het minder aanwezig is, zoals kankerbehandelingen, immunologie of multiple sclerose, voegde Olivier Brandicourt toe in een interview in de dagelijkse Les Echos die donderdag wordt vrijgegeven.

MS daar komt hij . Voor Argen-X te duur om zelf een trial te starten . Na de results ARGEN113 met een mogelijkheid voor MS ( zie website ) http://argen-x.com/en-GB/content/argx-113/22/
ARGX-113 has been created to degrade circulating disease-causing autoimmune antibodies and has potential in many large and orphan indications: multiple sclerosis, immune thrombocytopenia, systemic lupus erythematosus, myasthenia gravis and skin blistering diseases

Zou zo maar een zeer goede match kunnen zijn voor ARgen- X / ABlynx >>>> Sanofi

Overname hoeft niet direct , maar ze zouden misschien de juiste partner kunnen zijn voor MS trial
Of ARGENX 111 ;)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 11 Jan 2018 11:53

Bioscience schreef:Nieuwe company presentation vandaag online . Zeer uitgebreid . Heel mooi .

In de company presentation op PAGINA 5 :

Product deals
large indications

ARGENX 115 Abbvie
ARGENX 111 NOG OPEN . wie o wie ?

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 11 Jan 2018 11:53

Ik weet niet waarom , maar berichten worden dubbel geplaatst . Excuses

Stofke
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Stofke » 11 Jan 2018 13:05

Bioscience schreef:Ik weet niet waarom , maar berichten worden dubbel geplaatst . Excuses

Straks moeten ze jou hier ook schorsen :lol:
Grapje hè Bioscience, ik lees graag jou bijdragen ;)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 09:21

geen probleem hoor Stofke . Ik veeg het stof wel weg ;)
IEX
De actie/steun van een aantal bij IEX stel ik verder wel op prijs uiteraard , maar totaal onnodig aangezien dit al heel lang speelt er er niets schijnt te veranderen met Moderater Henk en het toelaten van pestkoppen als leugenaar ALias en en Zwarte ridder .
Ik ben dus niet meer van plan om bij IEX terug te keren .

Wat me heel erg irriteert als je als persoon eerlijk je fouten toegeeft van het verleden ( en er zullen er vast nog meer gemaakt worden ) , dat je daar constant mee om de oren wordt geslagen door mensen die de boel afzeiken en altijd winnen . Onmogelijk natuurlijk , maar ze komen er mee weg . Geen medelijden met mij . Ik heb het heel goed gedaan , ondanks een paar vroege uitstappers als GLPG / GENFIT / HZNP / Crucell . Daar leer je van . Geduld hebben

Ik heb gezien dat er genoeg mensen zijn die het op IEX forum heel erg goed kunnen uit leggen . Ik concentreer me meer op werk / prive en Beursig . Succes allemaal , want dan heb ik het ook . Long Argen-X en Ablynx en misschien Merus . ALs het long mag worden van de concurrentie .

gisteren in de USA weer grote interesse in de USA 52,39 dollar = 51,71 euro

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Blackbelt » 12 Jan 2018 09:28

Ik sta ook op een stevige winst, en het zeker de intentie om nog lang te blijven zitten.

Zetten jullie nu stop-losses in je orderboek?
Op welke koers?

Ik heb niet de gewoonte om dat te doen, meestal bekijk ik mijn belangrijkste posities toch wel elke dag. Ik zou niet graag de winst op dit aandeel kwijt raken.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 09:36

Ik werk met totaal geen stoplosses . Vroeger wel eens gedaan , maar dat is spelen met vuur . De grote partijen kunnen nl in het diepe orderboek kijken en zodoende zien waar de stoplosses liggen . Ze kunnen jouw stoploss en van anderen laten afgaan en daarna zie je de koers weer omhoog schieten . Jij bent van je aandelen af ( en zou dan weer veel duurder in moeten stappen ) en de handelaren lachen zich rot .

Bij hele courante aandelen met miljoenen aandelen omzet kan je wel zonder grote problemen een stoploss zetten .

Het beste is dus om voor jezelf te bepalen welk risico je wil lopen . Loop je een te groot risico , gewoon iets verkopen tot een acceptabel risico . En vice versa .

Ik blijf hier zeker LT zitten . Zeker nu Ablynx waarschijnlijk wordt opgekocht . De aandacht wordt daardoor steeds groter op Argen-X . Hebben jullie al de company presentation gezien ?
Zeer sterk .

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 12 Jan 2018 10:23

Bioscience schreef:
Bioscience schreef:Nieuwe company presentation vandaag online . Zeer uitgebreid . Heel mooi .

In de company presentation op PAGINA 5 :

Product deals
large indications

ARGENX 115 Abbvie
ARGENX 111 NOG OPEN . wie o wie ?

Niemand enige reactie of zelfs maar aanbeveling op de geplaatste berichten . Dan kan ik net zo goed niets plaatsten :lol:

Hebben jullie al de moeite genomen om de presentation door te spitten ? Ik ben nog bezig , maar het is zo veel info en ook op bepaalde vlakken zeer technisch .
Veel nieuwe triggers dit jaar om de koers te laten accelereren . Verdere POC in andere indicaties en ben zeer benieuwd naar de verdere ontwikkeling van MG en bloedkanker . Als die verdere positieve bevestiging laten zien van wat we in december al gehoord hebben , dan gaat de pipeline goud waard worden .

Wie o Wie gaat de nieuwe partner worden voor ARGEN-X 111 en voor hoeveel geld . Partnering Gesprekken waren er al voor dat de USA conference begon . Wie weet horen we nu snel iets
de zinker liked last!

djeeten007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor djeeten007 » 12 Jan 2018 10:42

ik gok ook op Sanofi.

En hopelijk komt er snel antwoord, want de koers blijft toch een beetje hangen.
Ablynx, Argen-x, Biocartis, Ahold delh, Fagron, Galapagos, ING group, Pharming, Nyrstar, Velcan