Exmar

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
topkoop
Forum verkenner
Forum verkenner

Re: Exmar

Berichtdoor topkoop » 29 Dec 2017 22:49

https://www.fsma.be/nl/saverys-nicolas-2

wat moeten we hiervan denken ?

amazingless
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor amazingless » 29 Dec 2017 23:07

topkoop schreef:https://www.fsma.be/nl/saverys-nicolas-2

zag het net ook.
Bizar dat je eerst loopt te verkondigen koop het aandeel om erna zelf te verkopen?
TIVO,exmar,Fibrocel,Generalmoly,Caratherapeutics,Freeport,thrombo,MDx,Petrobras,ablynx,nyrstar,shakeshack,sarepta,biocartis,teva,echo -&synergy therapeutics,catalyst bioscience,fortress bio

Zeus
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Zeus » 29 Dec 2017 23:30

amazingless schreef:

zag het net ook.
Bizar dat je eerst loopt te verkondigen koop het aandeel om erna zelf te verkopen?

Bij transacties op de laatste handelsdag van het jaar zijn er meestal louter fiscale motieven mee gemoeid.
Lampi liked last!
In portefeuille: Ablynx, Ahold, C&C Group, Dynavax, EVS Broadcasting, Exmar, Fitbit, Flow Traders, Gazprom, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Synergy Pharma, Veolia, Yamana Gold

amazingless
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor amazingless » 07 Jan 2018 09:52

fsma

bestuurslid verworf 2975 aandelen aan 4.85 (opties?)
verkocht ze zelfde dag aan 6.45
TIVO,exmar,Fibrocel,Generalmoly,Caratherapeutics,Freeport,thrombo,MDx,Petrobras,ablynx,nyrstar,shakeshack,sarepta,biocartis,teva,echo -&synergy therapeutics,catalyst bioscience,fortress bio

LorenzoC
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor LorenzoC » 09 Jan 2018 11:14

Zal dit het koersverloop worden in afwachting van nieuws over de caribbean FLNG? :?:

topkoop
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor topkoop » 09 Jan 2018 11:28

LorenzoC schreef:Zal dit het koersverloop worden in afwachting van nieuws over de caribbean FLNG? :?:

gisteren alleszins veel volume, ik heb de indruk dat de koers al een paar dagen ineen getrapt wordt om stukken uit de markt te halen...

dat contract was blijkbaar opgeschort, er zouden nog wat voorwaarden moeten geregeld worden. Als het definitief is zijn de 3 problemen van exmar van de baan en zal het hier wel bingo zijn ?

amazingless
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor amazingless » 09 Jan 2018 16:38

topkoop schreef:
LorenzoC schreef:Zal dit het koersverloop worden in afwachting van nieuws over de caribbean FLNG? :?:

gisteren alleszins veel volume, ik heb de indruk dat de koers al een paar dagen ineen getrapt wordt om stukken uit de markt te halen...

dat contract was blijkbaar opgeschort, er zouden nog wat voorwaarden moeten geregeld worden. Als het definitief is zijn de 3 problemen van exmar van de baan en zal het hier wel bingo zijn ?

let's hope!!

Dominiquetg
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Dominiquetg » 09 Jan 2018 16:46

lang genoeg aan 't aanmodderen. zal al blij zijn da'k mijn geld terug heb en dat ik kan verkopen ....

LorenzoC
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor LorenzoC » 09 Jan 2018 17:18

Dominiquetg schreef:lang genoeg aan 't aanmodderen. zal al blij zijn da'k mijn geld terug heb en dat ik kan verkopen ....

Volgens mij is het moment dat het PB komt over een getekend contract voor de FLNG slechts het begin van een heel groen jaar... ziet er dus goed uit op lange termijn.
amazingless liked last!

Icksray-1979
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Icksray-1979 » 10 Jan 2018 08:29

amazingless schreef:

zag het net ook.

Had het al gezegd, maar ga het nog eens herhalen: hij zegt in het interview "ze mogen zeker aandelen beginnen kopen", MAAR hij mompelt er ook achter "ze mogen ook verkopen".

Ik beweert niet dat het hier slecht gaat aflopen, ik bedoel gewoon dat je alles moet horen, en niet enkel het deel dat je WILT horen ;-)
Euronav - Exmar - Econocom Group - ArcelorMittal -
Genkyotex - Thrombogenics - Nordic American Tankers - IBA.