Galapagos

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Galapagos

Berichtdoor sparrow » 08 Jan 2018 10:09

KBC securities mag wel dringend hun koersdoel eens gaan herzien maar ja, met Tigenix is het voor hen ook vijgen na pasen. Niet teveel geloof in hechten in wat KBC te zeggen heeft.

charel01
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor charel01 » 08 Jan 2018 14:43

Galapagos heeft meer data bekend gemaakt over zijn fase 1b studie in osteoartritis. In deze studie werden 30 patiënten tussen 50 en 75 jaar gerekruteerd die last hebben van osteoartritis in de knie of heup. Naast de verdraagbaarheid en veiligheid werd ook gekeken naar de biomarker die weergeeft hoeveel kraakbeenafbraak er is. In de laagste dosis was er 30% minder, in de medium dosis bijna 45% en in de hoogste dosis tot 50% minder van deze biomarker te vinden. Bij de placebogroep bleef de biomarker gelijk. Voor één patiënt moest het onderzoek worden stopgezet nadat verhoogde leverenzymes werden vastgesteld. Die patiënt kreeg de hoogste dosis toegediend. Nadat stopzetting van de behandeling gingen de leverenzymes terug naar normale niveaus.

Samen met het niet-beursgenoteerde partner Servier - die samen met Galapagos deze molecule ontwikkelt en de commerciële rechten van het product in de VS heeft - besliste Galapagos om het product naar de volgende fase in het ontwikkelingsproces te brengen. De onderneming zal dus een fase 2 opstarten met een grotere patiëntenpopulatie voor het bepalen van de ideale dosis. Opnieuw een positieve stap voor een product van Galapagos, al zijn de resultaten te beperkt voor euforie.

Analist Sandra Cauwenberghs van KBC Securities heeft een "Kopen"-advies voor Galapagos. Het koersdoel bedraagt 88 euro.
sanderus liked last!
Aandelenport: Geen zaken mee. Ik meld geen aan- en verkopen meer. Men vindt het toch altijd nodig om commentaar te leveren.

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 08 Jan 2018 14:55

KBC achterop hinken.. ik volg liever Jeffries

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sparrow » 08 Jan 2018 15:21

Gepikt van het IEX forum

LEIDEN, the Netherlands, Jan. 08, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- ProQR Therapeutics N.V. (NASDAQ:PRQR), today announced that it has entered into a research collaboration agreement with Galapagos N.V. (Euronext & NASDAQ:GLPG). Under the agreement the two companies will work together to discover novel Axiomer Editing Oligonucleotides (EONs) against fibrosis targets selected by Galapagos. The targets that will be pursued in the collaboration and financial details about the collaboration are not disclosed.

ProQR is developing its RNA platform technology in areas of ophthalmology, cystic fibrosis and dystrophic epidermolysis bullosa. Through a collaboration with Amylon Therapeutics, the platform is also being developed for CNS indications including HCHWA-D. Recent progress in the validation and expansion of the platform included positive results in clinical trials in cystic fibrosis and the start of a clinical trial in Leber’s congenital amaurosis.

“In this collaboration we will explore a novel application of our Axiomer® technology to Galapagos’ fibrosis targets,” said Daniel A. de Boer, CEO of ProQR. “We look forward to working closely with the team at Galapagos. With their leadership in the discovery of novel drug targets and our platform technology and know-how, we can make a meaningful impact together.”

Onno van de Stolpe, CEO at Galapagos added: “With our vast experience in the discovery of novel drug targets, we believe ProQR’s Axiomer technology can be applied to strengthen the validation of novel targets from our platform. We look forward to collaborating with ProQR and its exciting RNA editing technologies.”
sanderus liked last!

Sirlander
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Sirlander » 08 Jan 2018 15:32

Zo net mijn Ablynx aandeeltjes van de hand gedaan, vorige week mijn TiGenix en nu eens Galapagos proberen.
Hopelijk de volgende met positief nieuws!

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sparrow » 08 Jan 2018 15:45

Sirlander schreef:Zo net mijn Ablynx aandeeltjes van de hand gedaan, vorige week mijn TiGenix en nu eens Galapagos proberen.

en hoeveel GLPG aandelen heb je ?

Sirlander
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Sirlander » 08 Jan 2018 15:52

sparrow schreef:
Sirlander schreef:Zo net mijn Ablynx aandeeltjes van de hand gedaan, vorige week mijn TiGenix en nu eens Galapagos proberen.

en hoeveel GLPG aandelen heb je ?

waarschijnlijk niets in vergelijking met jou aan je vraag af te leiden. Maar ben nog maar sinds oktober begonnen met de beurs en heb een rendement van 300%...dus wat niet is kan komen.

Umi
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Umi » 08 Jan 2018 16:27

Sirlander schreef:
waarschijnlijk niets in vergelijking met jou aan je vraag af te leiden. Maar ben nog maar sinds oktober begonnen met de beurs en heb een rendement van 300%...dus wat niet is kan komen.

pas op hé, dat noemen ze beginnersgeluk!

Vergeet niet te spreiden :)
Gentse strop liked last!

Sirlander
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Sirlander » 08 Jan 2018 18:29

ik zie dat er bij de sluiting van de beurs nog enorm volume werd verhandeld...
zullen we het effect hier pas morgen bij de pre opening zien?

djeeten007
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor djeeten007 » 08 Jan 2018 18:50

Laten we hopen :D
Ablynx, Argen-x, Biocartis, Ahold delh, Fagron, Galapagos, ING group, Pharming, Nyrstar, Velcan