Galapagos

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Re: Galapagos

Berichtdoor believer » 12 Jan 2018 17:39

Een dip???
Geëindigd op de hoogste koers ooit! Volgende week 95€
op de borden :twisted:

sanderus
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor sanderus » 12 Jan 2018 18:00

piddybull liked last!

micado
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor micado » 13 Jan 2018 11:54

Uit De Tijd vandaag....

6. Galapagos, Biocartis en co Tal van analisten ont wa ren nog over na me hon ger voor de vele jonge be drijven uit de biotech of ander me di sche do mei nen als dia gnostica. Voor al on der ne min gen die bijna een pro duct op de markt kun nen brengen, zijn voor over ne mers interessant omdat hun risico profiel een pak kleiner is. Galapagos duikt bij meerdere analisten op. Top man Onno van de Stol pe zei vo ri ge maand zelf dat hij een over na me door Gi lead vreest. De Ame ri kaan se far ma reus is met 13,3 pro cent van het ka pi taal nu al de groot ste aan deel hou der en mag sinds 1 ja nu a ri on ge stoord bij ko pen. Ook KBC be stem pelt Gal a pa gos als prooi. ‘Al heb ik mijn twij fels’, nu an ceert Si m onts. ‘Van de Stol pe wijst wat te veel op Gi lead als ge dood verf de over ne mer. Vaak komt een bod plots en uit on ver wach te hoek.’ ‘Bio car tis, dat met het mi ni la bo Idyl la en steeds meer tests aan het door bre ken is, lijkt me ook een kan di daat’, zegt De Groodt. ‘Com mer ci eel komt het be drijf in een ver snel ling, en in we ten schap pe lij ke stu dies sco ren de tests uit ste kend.’ Nog in de dia gnos ti ca duikt MDxHe alth meer maals op. ‘De grote dia gnos ti ca be drijven lig gen al tijd op de loer om hun por te feuil les aan te dik ken. We den ken daar bij aan kan di da ten als Roche Dia gnos tics, No var tis, Qia gen, Ab bott Dia gnos tics en Exact’, zegt Dhoest.
Bron: viewtopic.php?f=4&t=287&start=18430
believer liked last!
Ablynx, ArgenX, Biocartis, Galapagos, Pharming, Mithra

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 13 Jan 2018 13:52

Galapagos in nabeurs 110$!!! :shock:
micado liked last!

Lama Daila
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Lama Daila » 15 Jan 2018 14:17

ATH 89,76 !

smartie
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor smartie » 15 Jan 2018 15:05

Gaat Gilead Galapagos Grijpen?
That's the question with the 4 G's ;)

Ik zit er in van 2013 aan een gemiddelde van net geen 22 € en heb geduld...
Af en toe deeltje verkocht om dan na correctie deel terug op te pikken.
Altijd wel meer dan de helft van positie behouden en met kwart wat traden.

Of laag oppikken na correctie (zoals bij IBA) om je gemiddelde inleg te verlagen.

Ik heb Tigenix,Ablynx, Galapagos, IBA in port en nog wat overnamekandidaten zoals Agfa, Recticel, Biocartis, ...
Ik beleg al meer dan 20 jaar op de beurs, en 2017 was grand cru jaar.
2018 wordt alleen maar beter, zo te zien.
Geduld op de beurs wordt beloond. Te lang een positie aanhouden die achteruit boert kost geld (Thrombo) dus cut your looses!
Door te snel een positie te verkopen die nog verder boomt, kan je ook veel geld mis lopen (Ablynx, GLPG)
Af en toe wat winst nemen met een deel van je aandeel (25 - 30%) zorgt voor gemoedsrust.
En voor de rest spreiden, aankoop en verkoop goed proberen timen, afwachten en wat geluk hebben zeker ...

succes aan iedereen!

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 15 Jan 2018 15:12

Galapagos door het dak en het nieuws moet nog allemaal komen! Gala wordt de grootste van europa :twisted:

Sirlander
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Sirlander » 15 Jan 2018 15:38

smartie schreef:Gaat Gilead Galapagos Grijpen?

Of laag oppikken na correctie (zoals bij IBA) om je gemiddelde inleg te verlagen.

Ik heb Tigenix,Ablynx, Galapagos, IBA in port en nog wat overnamekandidaten zoals Agfa, Recticel, Biocartis, ...
Geduld op de beurs wordt beloond. Te lang een positie aanhouden die achteruit boert kost geld (Thrombo) dus cut your looses!
Door te snel een positie te verkopen die nog verder boomt, kan je ook veel geld mis lopen (Ablynx, GLPG)
Af en toe wat winst nemen met een deel van je aandeel (25 - 30%) zorgt voor gemoedsrust.
En voor de rest spreiden, aankoop en verkoop goed proberen timen, afwachten en wat geluk hebben zeker ...

succes aan iedereen!

heb kleine som die nog onbenut is. Had gedacht aan ABinbev... of zijn er nog andere aandelen in het genre Tigenix, Ablynx , (waar ik alle twee langs de kassa gepasseerd ben) GALA ... waar ik aan moet denken. IBA lijkt me al te laat, MDX hoor je weinig van in vergelijking met andere bio tech. Tips?

Lama Daila
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Lama Daila » 15 Jan 2018 16:26

Getuigenis van patiënt op Facebook:

70C209C4-2EB6-44B3-805A-EA9FA86B25BE.png
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
smartie liked last!

Stephan
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Stephan » 15 Jan 2018 16:27

Sirlander schreef:
smartie schreef:Gaat Gilead Galapagos Grijpen?

succes aan iedereen!

heb kleine som die nog onbenut is. Had gedacht aan ABinbev... of zijn er nog andere aandelen in het genre Tigenix, Ablynx , (waar ik alle twee langs de kassa gepasseerd ben) GALA ... waar ik aan moet denken. IBA lijkt me al te laat, MDX hoor je weinig van in vergelijking met andere bio tech. Tips?

Tip? Pharming ! Zie laatste bericht (14/01) Dat zal u wel heel waarschijnlijk overtuigen :!: