Option

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Hamster
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 209

Re: Option

Berichtdoor Hamster » 14 Jan 2018 13:03

Hamster kapot.
Iedereen kapot.
Hamster welgesteld.
Iedereen goed leven.

ALL-IN.
ALL-IN.

Wat mij in mijn leven overkomen is.....
...de combinatie van dingen.....

was een kans op voorhand van 0,000006 %.

Het gebeurde waar je bijstond.

Ik durf te stellen dat het rendement met NewCo hoger wordt dan de kansberekening op dit moment aangeeft.

Indien niet.....

...valt me niets te verwijten...

hooguit dat ik, omwille van de goede zaak, de waarheid een kwartslagje heb moeten draaien.

Klein risicootje.

Ingecalculeerd.

Moi.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1721

Berichtdoor Beheerder » 14 Jan 2018 13:25

Hamster kunt u de onzin achterwege laten en het continue na elkaar berichten plaatsen is ook storend. U kunt tot een half uur na plaatsen een bericht aanvullen of aanpassen. Mocht uw gedrag weer verder uit de hand lopen dan volgt een (tijdelijke) ban.
grepolis liked last!
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

Hamster
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Hamster » 14 Jan 2018 14:01

Beheerder schreef:Hamster kunt u de onzin achterwege laten en het continue na elkaar berichten plaatsen is ook storend. U kunt tot een half uur na plaatsen een bericht aanvullen of aanpassen. Mocht uw gedrag weer verder uit de hand lopen dan volgt een (tijdelijke) ban.

Onzin?
U wilt de akte zien?
Ik sta achter alles wat ik bezig.
Punt.
Dirk19 liked last!

grepolis
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 904

Berichtdoor grepolis » 15 Jan 2018 12:52

Nog 6 weken te gaan en we weten de uitkomst van de reverse overname ;). Maar vorige jaar kwamen de knappe koppen van de Tijd (nietwaar Kruger?) erachter wie de nobele onbekende was dat de 'onbewerkte' diamant Innolumis al na minder dan één jaar overnam. Het moest toen rap gebeuren...zo rap zelfs dat Crescent het niet kon overnemen...maar ondertussen zit het wel mooi geparkeerd in dat bedrijf...het zal Holding Van Zele geen windeieren hebben opgebracht...en dat is ook hetgeen ik verwacht met de inverse overname van Option door Crescent (een doordenkertje voor diegene die nog niet meezijn).

Wat zo interessant is in het artikel hieronder is dat Van Zele spreekt van extra investeerders maar naast de drie partners zijn mij geen nieuwe bekend geworden. Blijkbaar lukte het ook Van Zele niet om mensen aan boord te krijgen (hij verloor er eerder en eind februari zal duidelijk worden of JC nog aan boord blijft nadat hij al publiekelijk werd vernederd door Van Zele en co (mijn interpretatie voor een goed begrip).

Dat de straatverlichting een niche is binnen de IoT waar ze mogelijks als segment nog een kans maken is volgens mij wel een juiste strategie maar ze zijn bijlange niet de enige spelers op dit segement en hun Nederlandse buur Philips Lighting zou wel eens een kandidaat overnemer kunnen worden voor het onderdeel van Public Lighting. Als ze ervoor 20 à 25 miljoen voor krijgen dan hebben ze het mooi gespeeld om van een vrij lege doos toch nog iets te verkrijgen - als er geen andere speler wordt gevonden die intresse heeft in de Newco als geheel. Philips is wel in zee gegaan met SWIR maar het zal hen niet tegenhouden om de druk op te voeren met dit bedrijf voor nog betere voorwaarden. Er wordt vaak voorgesteld dat IoT een enorm marktpotentieel heeft maar te weinig benadrukt dat dit in een uiterst harde markt zich afspeelt waar velen het slachtoffer van worden (overnames, wisselingen management, faillissement). Aandeelhouders denken dat ze hiermee een nieuwe APPL hebben ontdenkt en raken verblind door hun eigen geloof (soms waanzin zoals er hier op dit forum wordt tentoongesteld). De voorbije 10 jaar kan je niet echt van indrukwekkende resultaten spreken als het over de IoT hebben maar het is wel zeker dat het de komende tien jaar veel beter zal zijn....maar om daar nu al euforisch over te doen?

http://derijkstebelgen.be/nieuws/eric-zele-blijkt-option-redder/

Op 17/01/2017 schreef:Eric Van Zele blijkt Option redder te zijn

Eric Van Zele, gewezen topman van high tech bedrijf Barco, blijkt de koper te zijn Innolumis, de Nederlandse dochter van technologiebedrijf Option. Innolumis werd eind vorig jaar in ijltempo verkocht door Option. Het bedrijf van Jan Callewaert had dringend cash nodig om een faillissement te vermijden. Wie Innolumis kocht was toen niet bekend. Nu blijkt het Eric Van Zele te zijn via zijn persoonlijke holding. De 68-jarige Van Zele, die goed is voor 13 miljoen euro, gaat het bedrijf wel herplaatsen.

Het is de krant de Tijd die Van Zele op het spoor kwam via de Nederlandse Kamer van Koophandel. Innolumis is fabrikant van straatlampen en beschikt over twee vestigingen in Nederland. Van Zele wil het nu onderbrengen bij Crescent, het investeringsvehikel dat hij samen runt met de ex-Telindus-managers Jan De Schepper, Edwin Bex en Alain Van Den Broeck. “Er was voor de overname snel geld nodig. Met Van Zele Holding konden we sneller schakelen dan met Crescent. Nu moet ik de deal nog afronden en eventueel extra investeerders aantrekken”, zegt Van Zele aan de krant.

Van Zele controleert 70 % van Crescent. Innolumis zal worden ingeschakeld in de ontwikkelingsstrategie van het “internet of things”. Net als Callewaert ziet Van Zele veel potentieel in het slimmer maken van domme lantaarnpalen. “Je kan straatlampen gebruiken om het verkeer en de weersomstandigheden te meten, of je kan er een beveiligingscamera in steken. Het einddoel is een geïntegreerde oplossing voor gemeenten en instellingen.” zo zegt Van Zele.
Überzeugungen sind gefährlichere Feinde der Wahrheit als Lügen. Friedrich Wilhelm Nietzsche

Hamster
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Hamster » 15 Jan 2018 13:51

grepolis schreef:Nog 6 weken te gaan en we weten de uitkomst van de reverse overname ;). Maar vorige jaar kwamen de knappe koppen van de Tijd (nietwaar Kruger?) erachter wie de nobele onbekende was dat de 'onbewerkte' diamant Innolumis al na minder dan één jaar overnam. Het moest toen rap gebeuren...zo rap zelfs dat Crescent het niet kon overnemen...maar ondertussen zit het wel mooi geparkeerd in dat bedrijf...het zal Holding Van Zele geen windeieren hebben opgebracht...en dat is ook hetgeen ik verwacht met de inverse overname van Option door Crescent (een doordenkertje voor diegene die nog niet meezijn).

Wat zo interessant is in het artikel hieronder is dat Van Zele spreekt van extra investeerders maar naast de drie partners zijn mij geen nieuwe bekend geworden. Blijkbaar lukte het ook Van Zele niet om mensen aan boord te krijgen (hij verloor er eerder en eind februari zal duidelijk worden of JC nog aan boord blijft nadat hij al publiekelijk werd vernederd door Van Zele en co (mijn interpretatie voor een goed begrip).

Dat de straatverlichting een niche is binnen de IoT waar ze mogelijks als segment nog een kans maken is volgens mij wel een juiste strategie maar ze zijn bijlange niet de enige spelers op dit segement en hun Nederlandse buur Philips Lighting zou wel eens een kandidaat overnemer kunnen worden voor het onderdeel van Public Lighting. Als ze ervoor 20 à 25 miljoen voor krijgen dan hebben ze het mooi gespeeld om van een vrij lege doos toch nog iets te verkrijgen - als er geen andere speler wordt gevonden die intresse heeft in de Newco als geheel. Philips is wel in zee gegaan met SWIR maar het zal hen niet tegenhouden om de druk op te voeren met dit bedrijf voor nog betere voorwaarden. Er wordt vaak voorgesteld dat IoT een enorm marktpotentieel heeft maar te weinig benadrukt dat dit in een uiterst harde markt zich afspeelt waar velen het slachtoffer van worden (overnames, wisselingen management, faillissement). Aandeelhouders denken dat ze hiermee een nieuwe APPL hebben ontdenkt en raken verblind door hun eigen geloof (soms waanzin zoals er hier op dit forum wordt tentoongesteld). De voorbije 10 jaar kan je niet echt van indrukwekkende resultaten spreken als het over de IoT hebben maar het is wel zeker dat het de komende tien jaar veel beter zal zijn....maar om daar nu al euforisch over te doen?

http://derijkstebelgen.be/nieuws/eric-zele-blijkt-option-redder/

Op 17/01/2017 schreef:Eric Van Zele blijkt Option redder te zijn

Eric Van Zele, gewezen topman van high tech bedrijf Barco, blijkt de koper te zijn Innolumis, de Nederlandse dochter van technologiebedrijf Option. Innolumis werd eind vorig jaar in ijltempo verkocht door Option. Het bedrijf van Jan Callewaert had dringend cash nodig om een faillissement te vermijden. Wie Innolumis kocht was toen niet bekend. Nu blijkt het Eric Van Zele te zijn via zijn persoonlijke holding. De 68-jarige Van Zele, die goed is voor 13 miljoen euro, gaat het bedrijf wel herplaatsen.

Het is de krant de Tijd die Van Zele op het spoor kwam via de Nederlandse Kamer van Koophandel. Innolumis is fabrikant van straatlampen en beschikt over twee vestigingen in Nederland. Van Zele wil het nu onderbrengen bij Crescent, het investeringsvehikel dat hij samen runt met de ex-Telindus-managers Jan De Schepper, Edwin Bex en Alain Van Den Broeck. “Er was voor de overname snel geld nodig. Met Van Zele Holding konden we sneller schakelen dan met Crescent. Nu moet ik de deal nog afronden en eventueel extra investeerders aantrekken”, zegt Van Zele aan de krant.

Van Zele controleert 70 % van Crescent. Innolumis zal worden ingeschakeld in de ontwikkelingsstrategie van het “internet of things”. Net als Callewaert ziet Van Zele veel potentieel in het slimmer maken van domme lantaarnpalen. “Je kan straatlampen gebruiken om het verkeer en de weersomstandigheden te meten, of je kan er een beveiligingscamera in steken. Het einddoel is een geïntegreerde oplossing voor gemeenten en instellingen.” zo zegt Van Zele.

En van de voorbije 10 jaren waren 8 jaren laagconjunctuur.
Een laagconjunctuur kenmerkt zich door lage rentes, lage grondstofprijzen, lage investeringsgraad, weinig tot geen vernieuwing, hoge mate van interventie door overheid in Keynesiaanse model.

Etc.
Etc.

Wees blij dat ze nog staan man.

Met je gekwak!
VWarena liked last!

Brotherhood
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 35

Berichtdoor Brotherhood » 15 Jan 2018 16:37

als er hier ene kwakt ben jij het wel hoor hamster !!
ik heb medelijden met uw familie , niet omdat je zogezegd al uw en hun centen in option hebt gestopt ,
maar wel omdat ze met u opgescheept zitten ! zo ne zagevent die niets anders te doen heeft dan hier heelder dagen een
forum vol te *** ....get a live man !
nog geen twee zinvolle woorden van u gelezen , en jij wil dan inhoudelijk in discussie gaan met anderen ... :o
Banner liked last!

Dirk19
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 659

Berichtdoor Dirk19 » 15 Jan 2018 17:41

Brotherhood schreef:als er hier ene kwakt ben jij het wel hoor hamster !!
ik heb medelijden met uw familie , niet omdat je zogezegd al uw en hun centen in option hebt gestopt ,
maar wel omdat ze met u opgescheept zitten ! zo ne zagevent die niets anders te doen heeft dan hier heelder dagen een
nog geen twee zinvolle woorden van u gelezen , en jij wil dan inhoudelijk in discussie gaan met anderen ... :o

Life is niet hetzelfe als live ;)

Brotherhood
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 35

Berichtdoor Brotherhood » 15 Jan 2018 18:06

Dirk19 schreef:

goed punt ....mierenneukers moeten er ook zijn ;)

Hamster
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Hamster » 15 Jan 2018 18:24

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens herhaaldelijk offtopic reacties plaatsen]

Dirk19
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 659

Berichtdoor Dirk19 » 15 Jan 2018 18:47

Brotherhood schreef:
Dirk19 schreef:

goed punt ....mierenneukers moeten er ook zijn ;)

Ik verkies de term 'taalnazi' 8-)

At your service