Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
charel01
Premiummember
Premiummember

Re: Tigenix

Berichtdoor charel01 » 13 Sep 2017 12:02

Novatix schreef:Alle adviezen voor TiGenix

Datum Advies Koersdoel Door
13 sep '17 Kopen € 1,41 Degroof Petercam Meer »
05 sep '17 Kopen € 1,00 KBC Securities Meer »
16 jun '17 Kopen € 1,30

https://markets.ft.com/data/equities/te ... ?s=TIG:BRU
David1972 liked last!
Aandelenport: Geen zaken mee. Ik meld geen aan- en verkopen meer. Men vindt het toch altijd nodig om commentaar te leveren.

Inschrijven voor Beursig Magazine:

Stockcollector
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Stockcollector » 13 Sep 2017 12:34

staar u niet blind op koersdoelen. Zoals eerder gezegd zal er veel afhangen van de goedkeuring van CX601. Koersdoelen zullen nadien naar boven of beneden worden aangepast. Ik zie er niet altijd de relevantie van in.....

mcenet
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor mcenet » 13 Sep 2017 12:38

Stockcollector schreef:staar u niet blind op koersdoelen. Zoals eerder gezegd zal er veel afhangen van de goedkeuring van CX601. Koersdoelen zullen nadien naar boven of beneden worden aangepast. Ik zie er niet altijd de relevantie van in.....

Heb toch liever een positief dan negatief koersdoel !
Als er absoluut geen vertrouwen was in de goedkeuring zou er nu wel een negatief koersdoel gegeven worden hoor.

Novatix
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Novatix » 13 Sep 2017 21:22

De­g­roof Pe­ter­cam her­vat op­vol­ging Ti­ge­nix

Het bi­o­tech­be­drijf krijgt van ana­list Ricky Bha­jun een koop­ad­vies en een koers­doel van 1,41 euro. Hij wijdt een uit­ge­breid rap­port aan Ti­ge­nixTIG +0.62% waar­in hij van­zelf­spre­kend veel aan­dacht be­steedt aan Cx601, het po­ten­tiële ge­nees­mid­del om pe­ri­a­na­le fis­tels te be­han­de­len bij men­sen die lij­den aan de zieke van Crohn. Hij schat de piek­ver­ko­pen voor dit cel­the­ra­pie­mid­del op 940 mil­joen euro voor de VS en de EU samen.
Dirk1981 liked last!

gede
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor gede » 13 Sep 2017 22:20

Novatix schreef:De­g­roof Pe­ter­cam her­vat op­vol­ging Ti­ge­nix

Het bi­o­tech­be­drijf krijgt van ana­list Ricky Bha­jun een koop­ad­vies en een koers­doel van 1,41 euro. Hij wijdt een uit­ge­breid rap­port aan Ti­ge­nixTIG +0.62% waar­in hij van­zelf­spre­kend veel aan­dacht be­steedt aan Cx601, het po­ten­tiële ge­nees­mid­del om pe­ri­a­na­le fis­tels te be­han­de­len bij men­sen die lij­den aan de zieke van Crohn. Hij schat de piek­ver­ko­pen voor dit cel­the­ra­pie­mid­del op 940 mil­joen euro voor de VS en de EU samen.

Die mag mij is proberen uit te leggen hoe hij kan inschatten hoeveel patiënten voor deze therapie gaan kiezen. Ik zal het antwoord alvast geven: Het vogelpikbord. :-)

mcenet
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor mcenet » 14 Sep 2017 00:54

gede schreef:

Die mag mij is proberen uit te leggen hoe hij kan inschatten hoeveel patiënten voor deze therapie gaan kiezen. Ik zal het antwoord alvast geven: Het vogelpikbord. :-)

Paniekreactie mr Gede ? :lol:
Al uwe flauwe kul hier begint meer en meer op een klucht te lijken. Elke keer hier een positief bericht verschijnt probeer je het op een zielige manier af te kraken. Iedereen weet immers dat je veel te vlug verkocht hebt en nu met een ei in uw broek zit :lol:

gede
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor gede » 14 Sep 2017 07:34

mcenet schreef:
gede schreef:

Paniekreactie mr Gede ? :lol:
Al uwe flauwe kul hier begint meer en meer op een klucht te lijken. Elke keer hier een positief bericht verschijnt probeer je het op een zielige manier af te kraken. Iedereen weet immers dat je veel te vlug verkocht hebt en nu met een ei in uw broek zit :lol:

Als u denkt dat ik zit te hopen dat Tigenix mislukt zodat de vraagtekens die ik geplaatst heb de negatieve kant zouden uitdraaien dan bent u wel heel erg mis.

Wees nu zelf is een keertje realistisch: waar haalt zo'n analyst zo'n berekening vandaan? Vertel eens... Meer dan keihard gokken is dat toch niet zeker. (En dan zwijg ik nog over het feit dat hij al totaal niet kan inschatten of de goedkeuring er komt. Hij rekent zelfs de VS al mee. Kom nou :-) )

Novatix
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Novatix » 14 Sep 2017 07:45

Bedankt voorbije analyse Gede
Stel dit zeer op prijs want piet particulier zit dicht bij de bronnen

Analisten zijn maar koekenbakkers en schudden alles uit hun mouw

Nee piet particulier gist niet en heeft altijd gelijk en weet het beter

Fdj30
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor Fdj30 » 14 Sep 2017 10:25

Ik vraag me af waarom er zo veel halsstarrig op 0.99 willen verkopen en zo de koers willen tegenhouden..

Daar heeft niemand baat bij..

Novatix
Forum verkenner
Forum verkenner

Berichtdoor Novatix » 14 Sep 2017 12:00

99!cent heeft geen stand gehouden
Lekker volume